Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mam ogromną prośbę- mam upatrzone autko jak w temacie, rocznik 2006 z silnikiem 122- konnym, przebieg 325 tyś, historia w Polsce od 2015 r, wg, wpisów klient co roku robił od 10 do 15 tyś rocznie, dwa lata temu wymieniane sprzęgło z dwumasą i tyle koleś wie, nawet nie wie jaki symbol ma tam silnik ale chyba m47- mogę się mylić ale auto z 2006 to chyba nie jest n47. Pany jaki tam jest rozrząd? I czy od razu do wymiany? Co jescze oprócz obsłuchania pracy można zrobić? Podobno żadnych problemów z paleniem, wycieków czy problemów elektrycznych tylko boje się tego silnika.....

Opublikowano

M47 122 łańcuch z przodu.

Sprawdz błędy. Dpf czy jest.

Rura w dół dpf brak. Rura w poziomie ma być.

Tak silniki spoko. Moim zdaniem jedne z najtrwalszych.

Ja w żadnym M47 nie robiłem rozrządu.

Opublikowano
Weź kogoś ze sprzętem diagnostycznym. Sprawdzić temperaturę płyny chłodzącego i działanie świec żarowych. Za termostaty i świece/sterownik masz na dzień dobry 1000zł także można z gościem dodatkowo ponegocjować :wink:
Opublikowano

Ok dziękuję za wskazówki, rura jest w dół, świece wymieniane i tarcze co wyjdzie jeszcze to się okaże na miejscu.

A przy okazji- czy zwykły elm na bluetooth da rade połączyć się ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.