Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni jestem posiadaczem e39 523i. Niestety pojawił się problem, gdy silnik się rozgrzeje obroty zaczynają delikatnie falować i spadają na bardzo niskie 500 lub mniej. Do tego bo przyciśnięciu go mocniej lub dłuższej jeździe gdy spadnie tylko na obroty jałowe gaśnie. Auto jest w gazie na instalacji STAGA, jednakże na benzynie jak i na gazie problem występuje ten sam. Co może być tego przyczyną? Poza tym na wyższych obrotach jedzie idealnie, wczoraj przejechał trasę 400km bez najmniejszego problemu. Z tego co wyczytałem może być to silniczek krokowy lub przepływomierz ale wszyscy którzy mieli problem z tymi elementami nie mieli objawu gaśnięcia silnika i to tak częstego.


Z góry dziękuje wszystkim za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyn może być wiele, np. lewe powietrze, komputer z programem do bmw, odczyt błędów i ocena parametrów. To m52 czy m52tu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.