Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wie ktoś co ten błąd moze oznaczać?

Na desce rozdzielczej wyświetla się MOTORNOTPROGRAMM i zapala się kontrolka trakcji, auto wchodzi w tryb awaryjny.

Dzieje się to tylko podczas jazdy ze stałą prędkością poniżej 100km/h


ZAqK1f.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co bylo robione przed pojawieniem się komunikatu?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Co bylo robione przed pojawieniem się komunikatu?

 

Kupilem auto w lato jakies 3 lata temu i ze sterownikami nie bylo nic robione, ani z absem. Dodam że czujniki abs są orginalne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy w sterowniku silnika, licznika, jak skrzynia automat to też odczytaj.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Błędy w sterowniku silnika, licznika, jak skrzynia automat to też odczytaj.

 

XNt1ZT.jpg


He1wyX.jpg



cdWl08.jpg


Krokowiec jest zmieniony. Nie ma problemu na jałowym, nie drży i nie faluje.

Jedynie jak wpadnie w tryb ten awaryjny wtedy potrafi przerwać i ma mało mocy.


Zauważyłem gdy mocno przyspieszam potrafi dosłownie na chwilke ułamek sekundy ją zamulic, jakby vanos się zamulił. Ale kolega sprawdzał vanosy i mówi że są ok.


Skrzynia auto zero błędów.


Na zegarach jakiś błąd. Wszystko działa, paliwo przy rezerwie świruje i pixele się kończą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz dostęp do pasofta?

Ewentualnie licznik przekoduj pustym plikiem przez ncs

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Masz :lol: dostęp do pasofta?

Ewentualnie licznik przekoduj pustym plikiem przez ncs

 

Nie mam, chłopie ja ledwo inpe umiem obsłużyć i to nie do końca :D

To pomoże z tym trybem awaryjnym?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeinstaluj jeszcze raz inpe, lub zastosuj inny kabelek do komunikacji i odczytaj ponownie sterownik silnika, gdzieś masz błąd przy odczycie. Jakiego windowsa używasz?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Przeinstaluj jeszcze raz inpe, lub zastosuj inny kabelek do komunikacji i odczytaj ponownie sterownik silnika, gdzieś masz błąd przy odczycie. Jakiego windowsa używasz?

 

Win10

Ok jutro zerkne na innym kablu

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

witam podepnę pod temat poniewaz mam identyczny problem w swojej bmce tez wystepuje problem bledu 211 silniczka krokowego w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Ręce już zaczynam rozkladac w tym temacie. 

Z rzeczy które juz zniwelowalem krok po kroku to:

podmianki sterowników silnika, 

inspekcja wiażki silnika miernikami i zarowkami 

lewe powietrze w dolocie

disa zregenerowana wpełni sprawna

odma aut z przebudową na cutch tunk

vanos po kompleksowej regeneracji

nowa przepływka continental

kilka silniczków krokowych, łącznie z nowym

nowe przewody dolotu powietrza.

czujniki połozenia wałków i wału wymieniane, podmieniane

Generalnie problem zaczął sie od tąpania silnikiem przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu w trakcie jazdy. na obecną chwile po tak długiej walce rozkładam ręce.

Spotkał sie ktoś z was z takim problemem i udało mu się go rozwiązac

Edytowane przez Pawele39m54
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy tym błędzie, to bardziej bym się zajął przepustnicą, pedałem gazu i ich wiązką. Podejrzyj w inpie czy wartości dla przepustnicy i pedału gazu zmieniają się płynnie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.