Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj na trasie żony X3 2.0 d nagle zaświeciło kontrolkę o niskim ciśnieniu, od razu auto zaczęło zwalniać. Zona oczywiście od razu zjechała na pobocze i się zatrzymała. Niestety silnik jest zablokowany.... nie da rady nim ruszyć nawet o milimetr.

Teraz pojawia się pytanie czy da radę bez większych kombinacji wsadzić silnik nowszy, podobno polifty są poprawione.

Kolejne pytanie znalazłem kilka ogłoszeń osób co "regenerują te silniki" kupował ktoś taki silnik? Bo mój mechanik twierdzi że kiedyś wkładał znajomemu i po 3 miesiącach mu padł ten regenerowany.

Z ciekawostek pacjent ma 172 tysiące przebiegu. Auto salon polska jestem drugim właścicielem, rozrząd wymieniony w ASO przy 120 tysiącach. Olej wymieniany regularnie co 15 tysięcy...

Opublikowano

Cięzka sprawa,


Wiadomo już co stało się z silnikiem ?


Nie chciał ruszyć.. Możesz napisać jak próbowałeś go ruszyć.


Popytaj w warsztatach w których naprawiają głównie BMW, mają tam duża wiedze, mają też części i współpracują z różnymi firmami które wykonują regeneracje itp,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.