Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nr VIN: WBAJT51020BJ18320


Ogłoszenie: https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-530i-xDrive-Touring-360-Kamera,-Panorama/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:3500_22_,frn:2017,prx:30000,ful:petrol,spco:adaptive_cruise_control/pg:vipcar/361827985.html


Historia z aso: https://we.tl/t-2xUeMXbZZ5


Prosiłbym o pomoc w weryfikacji tego samochodu. Da się sprawdzić wypadkowość auta z Niemiec? Czy auta z komisów niemieckich mogą być kombinowane?

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nr VIN: WBAJT51020BJ18320


Ogłoszenie: https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-530i-xDrive-Touring-360-Kamera,-Panorama/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:3500_22_,frn:2017,prx:30000,ful:petrol,spco:adaptive_cruise_control/pg:vipcar/361827985.html


Historia z aso: https://we.tl/t-2xUeMXbZZ5


Prosiłbym o pomoc w weryfikacji tego samochodu. Da się sprawdzić wypadkowość auta z Niemiec? Czy auta z komisów niemieckich mogą być kombinowane?

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

 

No.

28.ooo Euro brutto w Berlinie za G31 530iX z przelotem 123.ooo km

Nie wydaje ci się, że kapkę za tanio?

:mrgreen:


W każdym bądź razie wypłata ubezpieczenia była na 100%.


Nie, żebym był przeciwny sprzedawcy: Petra Autohaus Berlin... , ale Twoja osoba do kontaktu to: Rany Al Abeed Inhaber...

Więc proszę - nie spodziewaj się, że to niemiecki komis...


Szukasz auta pięcioletniego.

Wiec radzę dołożyć i poszukać z "Salon PL"...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę obalę mit. Mój dealer w Karlsruhe do którego jeżdżę regularnie ma na parterze salon aut nowych a na piętrze salon aut używanych. Przy autach nowych pracują prawie sami ludzie o niemiecko brzmiących nazwiskach, czasem się trafi jakiś Polak, Rumun albo inny Bułgar. Na piętrze wszyscy doradcy klienta to ludzie o tureckich nazwiskach ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A z salon PL to najczęściej auta z PS po wypożyczalniach i upalaniu jako auta/pokazowe/zastępcze :)

To absolutny fakt.

Dlatego napisałem o 5 letnich.

Bo to taki wiek, że już można trafić po amortyzacji / po leasingu - po normalnym użytkowniku, w normalnej firmie.


Oczywiście tak jak pisałem - nie jest to raczej możliwe za 130 tys zł., i chyba nie z psychologicznie "małym" przebiegiem.

A z przebiegiem to wiadomo - liczy się rzeczywiste zużycie eksploatacyjne, a nie magia cyferek.

Tylko, że w teraźniejszości niewielu to rozumie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BTW

Czyli ile pieniędzy należy przeznaczyć na 530i z xdrive, adaptacyjnym tempomatem i ledami? Z przebiegiem 130, a 200?

Tu masz taką, o jakiej myślałem:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-530i-pierwszy-wlasciciel-stan-idealny-serwisowany-w-aso-ID6Foq0t.html


Salon PL, 530iX, touring, 2019, świeżo po leasingu, światła są, aktywny tempomat jest, 132 tysiące km ma ...


Z fakturą VAT 23% kosztuje 159.900 - w porównaniu do tamtej z Berlina - 30 tysięcy zł trzeba dosypać...

10 tysięcy Ci się zwróci przy sprzedaży = bo salon PL, a 20 tysięcy to za to, że jest z roku 2019, a nie 2018...

Ten rok to też plus przy późniejszej sprzedaży.

Wiadomo, sztuki nie znam, ale znam realia rynku.


A tu przykładowo masz z 2018 z ASO BMW od Smorawińskiego, kosztuje 164.900 zł brutto z fakturą VAT 23%:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530i-xdrive-252km-m-pakiet-adaptacyjny-led-hifi-navi-panorama-fv23-ID6F2ffC.html


Więc jak pytasz - odpowiadam - moim zdaniem za dobrą 530iX w teraźniejszości około 160 tysięcy trzeba dać.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A silnik b48 przy tych interwałach olejowych tj. 30 tys. przy przebiegu 200 tys jeszcze chwilę posłuży czy już nie ma sensu się pchac? Przy tym przebiegu. Może bardziej sensownym wyborem będzie 520/525d?


Edit. Ten gość od bmwu z pierwszego postu wysłał mi jeszcze zdjęcie dowodu, pomogłoby w dokładniejszej weryfikacji historii?

Edytowane przez Yadbx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam jedno pytanie dodatkowe - z czego wysiadasz (czyli czym jeździsz do tej pory)?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mondeo mk4. Nastawiałem się na audi a6 c7, ale zacząłem trochę rozglądać się za g30, bo nie za dużo jest Audi z 2.0 benzyna, aktywnym tempomatem i adaltycyjnymi ledami.

 

W BMW w tych rocznikach wybór źródła napędu to temat preferencji... :oops:

W G30/G31 i benzyna B48, i diesel B47 - to silniki dobre. :roll:

W duecie z beemkowym automatem ZF 8HP jeżdżą świetnie. :cool2:

Moim zdaniem G31 jeździ o wiele lepiej niż Audi C7.


Sam kiedyś przesiadałem się z "czterech zer" (logo pewnej marki) do "śmigiełka" (logo pewnej innej marki).

Pierwsze parę dni szukałem wad beemki, bo trzeba się przyzwyczaić.

Ale teraz wiem (to moje prywatne zdanie), że beemka to auto dla kierowcy, a nie jak Audi- auto dla sąsiadów... :cry2: :D :norty:


Chcesz pytać o inne sztuki? - załóż temat z następną wybranką !

No i przyjrzyj się jeszcze serii 3, w kombi jest wystarczająca dla normalnej rodziny, a jest bardzej angażująca dla kierowcy.

Jak ktoś kocha prowadzenie samochodu, to wie dlaczego ją stworzono.

PS. Tak - wiem, Mondeo to taka locha, że wydaje się potem, że w trójkę rodzina się nie zmieści... :mrgreen:

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś będę miał na oku to wrzucę. Bardziej moje pytanie brzmi czy jeżeli bym wstawił zdjęcie dowodu tej bmki za 28k euro to można by coś było potwierdzić/zaprzeczyć na temat jej historii i ewentualnie utwierdziło w tym żeby w tej cenie nie znajdę tego czego chce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szukasz auta z fakturą VAT 23%?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
BTW
Czyli ile pieniędzy należy przeznaczyć na 530i z xdrive, adaptacyjnym tempomatem i ledami? Z przebiegiem 130, a 200?

Tu masz taką, o jakiej myślałem:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-530i-pierwszy-wlasciciel-stan-idealny-serwisowany-w-aso-ID6Foq0t.html


Salon PL, 530iX, touring, 2019, świeżo po leasingu, światła są, aktywny tempomat jest, 132 tysiące km ma ...


Z fakturą VAT 23% kosztuje 159.900 - w porównaniu do tamtej z Berlina - 30 tysięcy zł trzeba dosypać...

10 tysięcy Ci się zwróci przy sprzedaży = bo salon PL, a 20 tysięcy to za to, że jest z roku 2019, a nie 2018...

Ten rok to też plus przy późniejszej sprzedaży.

Wiadomo, sztuki nie znam, ale znam realia rynku.


A tu przykładowo masz z 2018 z ASO BMW od Smorawińskiego, kosztuje 164.900 zł brutto z fakturą VAT 23%:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530i-xdrive-252km-m-pakiet-adaptacyjny-led-hifi-navi-panorama-fv23-ID6F2ffC.html


Więc jak pytasz - odpowiadam - moim zdaniem za dobrą 530iX w teraźniejszości około 160 tysięcy trzeba dać.

 

Ta pierwsza którą tu dałeś też raczej po PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.