Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam taki problem z E46 2.8 (z LPG), że po postoju od 10-15min do ostygnięcia długo kręci zanim odpali (3-10s). Jak jest zimny z rana lub po długim postoju pali od strzała. Jak zgaszę i od razu zapalę (do kilku minut) też pali na dotyk i problemu nie ma. Czytałem że problemem może być czujnik wału, wałka, wtryski benzyny. Od czego zacząć diagnozę bo jednak ceny czujników małe nie są i nie chce wymieniać na ślepo. Może ktoś miał taki sam przypadek i podzieli się ścieżką rozwiązania problemu? Z błędów jakie się wyświetlają to jedynie od sondy lambda, więc nie wiem czy może to mieć jakiś z tym związek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie wtryski LPG ci puszczają.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakręć odpal daj na gaz niech wypali to co w układzie.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej błędy odczytane w inpa. Wkręca się prawidłowo na obroty? Nie ma słabego dołu? Do analizy praca vanosa oraz wartości prędkości obrotowej silnika gdy nie chce odpalić (to drugie można sprawdzić przy pomocy ukrytego menu w zegarach).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wkreca się normalnie, moc moc, błędy poniżej, prędkość obrotową przy odpalaniu sprawdzę wieczorem, Vanosy działają prawidłowo

 

http://www.editer.pl/fotka/b7dfcc6c71be0384560ce43fe6e6bd3f_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/f1e8bd7138ba332f0ca01e962554e5af_1.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ciśnienie paliwa, z reguły pierwsze objawy są na zimnym ale może u Ciebie jest inaczej. Ewentualnie gdy wiesz, że będzie problem z rozruchem to daj najpierw kilka razy na zapłon i poczekaj kilkanaście sekund za każdym razem, niech nabije ciśnienie. Pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po pełnym rozgrzaniu bez odbiorników prądu oraz korekty paliwowe. Masz błędy złego składu mieszanki, mogą być spowodowane lewym powietrzem lub problemem z lpg. Sonda za katalizatorem na banku 2 do wymiany, sprawdź wcześniej wtyczkę/wiązkę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Problem rozwiązany. Regulator paliwa okazał się uszkodzony, pękła membrana i benzyna dostawała się do dolotu przez wężyk podciśnienia. Po wymianie pali od strzała. 

Edytowane przez jacol212121

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.