Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.Na ustawieniach MANUALNYCH jak i AUTO na szybę i nogi ciągle leci mega gorace powietrze, bez względu który obieg jest włączony i jaka jest ustawiona temperatura. Stało się tak po wymianie elektrozaworu, który miał zniszczone uszczelki - wtedy ogrzewanie nie działało ani trochę. Nowozalozony elektrozawor to niestety używka, ale prawdopodobnie jest sprawny. Czy by to sprawdzić mogę go podłączyć bezpośrednio pod napięcie 12v spod maski?

2. Do kostki elektrozaworu podłączyłem postojowa żarówkę 12v 5w i ustawiłem obydwie strefy na 16'C . Żarówka powinna się ciągle świecić. Jednak na zapłonie i odpalonym silinku niestety nie świeciła, jedynie 2 razy mrugnela w ciągu 5 minutowego testu. Woltomierz wskazywał 4. Gdy zwiększałem temperaturę, żarówka zaswiecila się, ale tylko 2-3 razy na sekundę w ciągu 5 minut. Swiecila się natomiast ciągle gdy włączyłem maksymalne chłodzenie * i Woltomierz pokazał 12.

Czy to wskazuje na uszkodzony panel klimatyzacji?

Czy możliwe jest , że się zepsuł przez uszkodzony elektrozawor?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.