Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zanim zacznę to przekopałem już chyba cały internet. Ręce mi opadają....


Do rzeczy. Mam od niedawna e46 2.8 do driftu. Rzeczy które w nim robiłem (może się przyda) odkąd kupiłem to:

UPG, wzmocnienie wózka + poli na wózek, nowa odma, nowe czujniki położenia wałka (wywalało błędy, czasem długo kręcił i później nie miał mocy od dołu), wycięte katy (usunięte też w kompie)


Otóż problem polega w tym, że chcąc jej kopnąć ze sprzęgła na 2 biegu nie jest w stanie przenieść mocy i wypchnąć auto bokiem lub nawet zakręcić tylnymi kołami. Uczucie jakby się dusiło. Sprzęgło się nie ślizga i ponoć Niemiec je wymieniał jakieś 10k km temu.


Sprawdziłem też z ciekawości przepływkę od kolegi z 2.8. Bez zmian.


Może tu znajdę chociaż jakąś poszlakę, bo ręce mi już opadają :(

Liczę na jakąkolwiek pomoc! Dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie czujniki położenia wałków założyłeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.