Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to ze masz prawko to nic nie zmienia - [bAD] wiesz o autach zrobiles z 5000km z czego 1000 z instruktorem i 3500 z tata i bedziesz sie tutaj wymadrzal. Pokory dziecko troszke. To po pierwsze.

 

Po drugie wysmiewasz czyjes swapy ? A sam ile swapow zrobiles ? Tata zrobil nie wiadomo co a sobie przypisujesz ile to swietnych swapow zes mial okazje ... chyba ogladac bo co innego. To dwa.

 

Trzy - dla mnie e28 w pelnym klasyku jest wypas ale i scigacz z np. m30b35 z turbo tez jest spasem po calosci albo np. z silnikkiem 4,5T ktory byl montowany w e23. I nie wymadrzaj sie - mowie po raz kolejny bo jak udowodniles [bAD] wiesz a glowe za wysoko nosisz. Troche pokory dziecko.

 

hehe Peron nie dosc ze nie masz klasyka no kompletnie sie na tym nie znasz zenada :duh: z tata nie jezdze jezdze tylko sam ale to jest zupelnie nie wazne bo nie widze nic wspolnego.. co ma doswiadczenie za kierownica z wiedza zreszta na twoim przykladzie widac ze NIC :wink:

Dla mnie klasyk musi miec klimat i tyle silnik to ostatnia rzecz bo nawet jak ma M30b35 to nie cisniesz go bo poprostu szkoda :wink:

Ja np. kocham polska motoryzacje tak samo jak BMW (stad tez chetnie czytuje na np. youngtimer) i co wyobrazasz sobie do kanta z pierwszej seri wkladac np. silnik od fiata coupe turbo?? bo ja nie...

ja kocham klasyki takie jakie sa i tyle koniec :cool2: Ostatnia ladna BMW to E34 reszta to juz wielko seryjna bezduszna produkcja :wink:

Rapid bardzo dobrze ze nic nie zmieniasz masz (dla mnie ) poprostu cudo ktore ci zazdroszcze na kazdym kroku coz...

a co do niezbyt madrych a nawet z lekka denerwujacyh wypowiedzi Perona poprostu trzeba nie czytac ominac nie odpowiedziec

:D

Bartek mam nadzieje ze na tym forum twoje zasady nigdy sie nie zmienia :wink:

moje modele
Opublikowano (edytowane)

Fakt nie mam juz klasyka i sie pomylilem.

 

haha, 4.5T z e23!! jak znajdziesz to mozesz wsadzic do e28, albo sprzedac mi, biore w ciemno!

 

Prosze :

http://www.7-forum.com/modelle/e23/e23-12-zyl.php

http://www.7-forum.com/modelle/e23/e23-745i.php

 

n den nachfolgenden 7er-Generationen änderte BMW diese Haltung aber wieder und baute immer größere Motoren mit deutlich mehr Zylindern - und zwar ohne Aufladung. Bereits ab der zweiten 7er-Generation wurde auf 12-Zylinder Motoren als Topp-Motorisierung gesetzt. Interessanterweise setzt Mercedes seit kurzem einen Turbolader in seinem Spitzenmodell, dem Mercedes S600 ein. Von "veralteter" Turbo-Technik kann also auch beim BMW 745i nicht die Rede sein.

Edytowane przez Peron
Opublikowano

Znalezione na forum amerykańców... jak widać wsadzili klekota... napisane że M51D25

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i3.photobucket.com/albums/y82/JelmerE28/Afbeelding011.jpg

Opublikowano

Niezle zamieszanie wywolalem.....

Na poczatek do Milosza, nierozumiem dlaczego kazde zmiany w BMW traktujesz jako brak funduszy wlasciciela i chec do jak najtanszej zabawy, domyslam sie ze w Niemczech codziennie rano idziesz do pracy w idealnie skrojonym garniturze i gardzisz plebejskimi rozrywkami.

 

Jasne jest, ze swapowanie silnika w klasycznym juz aucie jakim bez watpienia jest E28 jest dosc kontrowersyjne, ma chyba tyle samo zwolennikow co przeciwnikow.

 

Mimo, ze pisalem to juz napisze jeszcze raz.

 

W E28 podoba mi sie duch epoki, podoba mi sie jej karoseria, chce jezdzic autem ktore wyglada tak jak E28 czyli podoba mi sie design E28.

Gdyby podobalo mi sie inne BMW pewnie bym je sobie kupil.

 

Problem polega na tym, ze skoro E28 pali duzo to niech przynajmniej daje przyjemnosc zwiazana z osiagami, niestety E28 z m20b20 nie daje takiej przyjemnosci i prosze nie piszcie mi ze powinienem jezdzic E28 jak emeryt. To auto ma sluzyc mojej przyjemnosci, jesli cos sie zepsuje , wymienie , naprawie itd.

Oczywiscie moglbym kupic inna E28 z mocniejszym silnikiem, ale obawiam sie ze w podobnym stanie ciezko byloby mi znalezc.

 

Pomyslalem wiec, ze aby wilk byl syty i owca cala zmienie jej silnik, pomyslalem o m50b25 jako ze uznalem ze stosunek osiagow do spalania wypada najklorzystniej jak i uwage zwrocic nalezy na fakt, ze silniki te sa mlodsze wiec potencjalnie sa w lepszym stanie o wiekowych juz m30.

 

Milosz piszesz ze z silnikiem m50b25 w karoserii E28 jak nie dostalbym od E28 z silnikiem M30B28 to byl by juz dobry wynik, nie rozumiem tego...

Przeciez M50B25 ma wieksza moc i sprawnosc...ale byc moze o czyms nie wiem.

 

Dixi - gratuluje zdania wkoncu egzaminu na prawo jazdy, teraz faktycznie bede inaczej odbieral Twoje posty.

 

Rapid - w/g Ciebie zmiana silnika na mocniejszy w E28 laczyc sie powinna z driftowaniem i paleniem gumy....

Rozumiem, ze nigdy w zyciu nie paliles gumy samochodem....

Nie jestem fanem palenia gumy, ale uwazam ze jesli ktos nigdy ani razu nie sprobowal to troche tak jakby nigdy nie doswiadczyl seksu oralnego ;)

Rozumiem sekcja geriatryczna ....oby nie tetryczna, bo przeciez auta stworzone sa do jazdy a nie do hamowania...

 

Nie chcialbym bym popadac w skrajnosci, wkoncu auta sa tylko maszynami sluzacymi do jazdy, jedne dostarczaja mniej inne wiecej przyjemnosci...

Mi zdecydowanie wiecej przyjemnosci dostarczalaby E28 gdyby byla mocniejsza. Podkreslam ze musi to byc E28.

 

Byc moze moje podejscie do E28 zakrawa troche na hot roding, ale czemu nie... moja e28 napewno nigdy nie bedzie stala w muzeum, jej zadaniem jest dostarczanie mi przyjemnosci i poruszanie sie po asfalcie, co podkreslam nie znaczy, ze nie dbam o to auto i szukam najtamszych czesci i zastanawiam sie czy pojezdzi jeszcze kolejny rok.

 

Nie podoba mi sie, ze szufladkujecie uzytkownikow BMW.

 

Wesolyc swiat.

Opublikowano
Rozumiem, ze nigdy w zyciu nie paliles gumy samochodem. Nie jestem fanem palenia gumy, ale uwazam ze jesli ktos nigdy ani razu nie sprobowal to troche tak jakby nigdy nie doswiadczyl seksu oralnego ;)

 

Rzeczywiście, nie paliłem laczków. Bronił mnie przed tym przemożny opór psychiczny, wynikający ze zbyt rozległej wiedzy technicznej.

 

Za bardzo szanowałem swoje samochody - nawet te badziewne - żeby serwować im takie ekstrema. :D :mrgreen: :cool:

 

Rozumiem sekcja geriatryczna ....oby nie tetryczna.

 

Nieoficjalna sekcja geriatryczna jest trochę tetryczna. :wink: Tzn. zaczyna gromadzić klubowiczów, którzy nie mają potrzeby bycia najszybszymi. Zarówno na drodze, jak i na lotnisku. Takich, którzy jeżdżąc po górach wolą niższe tempo jazdy. Żeby zdążyć się nacieszyć widokami.

 

przeciez auta stworzone sa do jazdy a nie do hamowania.

 

Z tym się zgodzę w 110 %. :D Od lat biję rekordy żywotności klocków hamulcowych. To efekt połączenia latania po długich trasach z dużą płynnością ruchu. To nie kłóci się ze sprawną jazdą (trasa centrum Wrocławia - centrum Leszna pokonana w godzinę, w środku nocy, 53-konną Pipidówką, <120 km/h).

 

Najwięcej radości z jazdy mam w nocy, gdy niewielu tamuje mi ruch.

 

Byc moze moje podejscie do E28 zakrawa troche na hot roding, ale czemu nie...

 

Czemu nie. Ostateczna ocena "politycznej poprawności" przeróbki zależy od tego jaki egzemplarz ma być poddany tuningowi, swapowi, etc.

 

Przerabianie "Princess Stephanie" - 23-letniego E28 zachowanego w rzadko spotykanym stanie, fabrycznym w 100 % - byłoby grzechem śmiertelnym.

 

Ale przerabianie mocno sfatygowanego BMW, połączone z solidnym remontem - jako alternatywa dla jego złomowania - jest godne poparcia. Lepiej żeby żyło dalej, choćby w zmienionej formie.

 

Nasz opór przeciwko swapowi przyjmij więc jako... komplement. Masz [zbyt] urodziwe E28 :!: :wink: Chociaż w PL trudnosprzedawalne.

 

moja e28 napewno nigdy nie bedzie stala w muzeum, jej zadaniem jest dostarczanie mi przyjemnosci i poruszanie sie po asfalcie

 

Na ostatni zlot pojazdów zabytkowych przyjechał gość ze Śląska. Przytargał na lawecie pięknego czerwonego Triumpha Spitfire'a.

 

Na jego miejscu nie odmówiłbym sobie przyjemności pokonania długiej trasy takim fajnym, klasycznym, brytyjskim roadsterkiem. Nawet jeżeli jest niewygodny, głośny i twardo zawieszony.

 

Samochód został stworzony do jazdy.

Ale każde jego "nienormalne" przeznaczenie i każda skrajność (bezruch - wyczyn) szkodzą.

 

Muzealne egzemplarze są nieszczęśliwe, bo cierpią wskutek bezruchu. Jak psy na krótkim łańcuchu.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Nie na sprzedaz. Auto stylizowane na m5. Z tego co mi wiadomo to motor z e34 3,6 v8 (moge sie mylic w kwestii oznaczenia motoru - w kazdym razie ten z e34 m5). Auto z Wawy felgi były kiedys na sprzedaz. Teraz nie wiem co sie z nim dzieje ale wlasciciel chyba ten sam.
Opublikowano
Nie na sprzedaz. Auto stylizowane na m5. Z tego co mi wiadomo to motor z e34 3,6 v8 (moge sie mylic w kwestii oznaczenia motoru - w kazdym razie ten z e34 m5). Auto z Wawy felgi były kiedys na sprzedaz. Teraz nie wiem co sie z nim dzieje ale wlasciciel chyba ten sam.

V8 w M5 e34 nigdy nie bylo ale coz ska mozesz wiedziec...

to jest R6 z E34 :cool2: ja tu nie widze z zewnatrz zeby byla stylizowana na M5...

ja widze ze wygalda jak M535i takze...

moje modele
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No coz Lukasz82, nie bede znow drazyl swoich pogladow i meczyl tematu bo niczego to tu nie wniesie.

 

E28 znane bylo i jest ze swojej specyficznej stylistyki jak i wiekszosc samochodow BMW z tamtego okresu, jedni ta stylistyke uwielbiiaja innym sie niepodoba.

 

Jedno bylo natomiast bezsprzeczne. Samochod posiadal cala game jednych z najlepszych silnikow na swiecie, silniki w E28 byly tematem gdzie najgorszy krytyk nie mial sie do czego przyczepic, bylo ich wiele roznych. M50 to bardzo udana jednostka ale uwazalem i uwazam taki swap za kompletny bezsens.

 

Co do spalania to mam w rodzinie E34 z silnikiem M50B25 E36 z silnikiem M50B23 i dwa wlasne samochody z silnikiem M30B28. Absolutnie nie moge potwierdzic mniejszego spalania M50, choc trzeba tez zauwazyc ze M50 maja zdecydowanie krotsze przelozenia niz starsze BMW z silnikami M30.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Nie czytałem całej dyskusji do końca, przyznaje się

Moje zdanie na temat poprawiania osiągow poprzez zmiane silnika, jest proste.

Montować silniki większe i owszem, ale dlaczeo 2,5 24V z E34 :?:

Napewno lepszym rozwiązaniem będzie seryjnie montowany

M30 B35 :twisted2:

 

a i auto pozostanie jako klasyk, nie orginał ale bez mieszania pokoleń...

... nowych silników diesla nie :hand: wsadzają do Mustanga nadal, tak dla przykładu)

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.