Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kilka lat temu miałem e46 2.8i i często korzystałem z Waszych porad. Przyszedł czas na kolejne bmw tylko tym razem e70.

Byłem zerknac w Warszawie pewne x5 z 2012 roku 3.0d 245 km sprowadzone że Szwajcarii niby prywatnie. Nie jestem znachorem i ogólnie pierwszy raz wybrałem się zobaczyć auto przed zakupem sam bez wujka, szwagra, mechanika, diagnosty i szamana. Mialem tylko miernik do grubosci lakieru i odrobinę wiedzy między innymi z tego forum. Jak się okazuje auto na pierwszy rzut oka prawie lalka. Nie wypucowane, nie odkurzone, bez płakać itd. Przebieg cos okolo 135kkm. Silnik ladny, bez dziwnych dźwięków, no bym powiedział że ok. Auto prezentuje się ładnie, felgi 21cali, M pakiet zew i wew. Kolor srebrny, nerki czarne, panorama. Mierzylem miernikiem bardziej dokładnie, wszystkie elementy. Niby Ok, lewe przednie drzwi od połowy zaczynały mieć kolo 180-200 mikronów i tak do końca tylnych lewych drzwi. Nie przekraczało 220 mikronów w najgorszym miejscu. Reszta karoserii że slupka i 120-160 max. Cos mi nie dawało spokoju i po otwarciu tylnych drzwi na dole w miejscu przechodzenia progu w nadkole i progu w słupek przy boku kierowcy była wyczuwalna inna struktura lakieru. Okazało się po zmierzeniu prawie 500 mikronów.

Bilem się z myślami czy wziac te auto czy przespać się z tym. Naprawdę mi się spodobało. Żałowałem ze nie wykupiłem przed przyjazdem raportu bo bym zaoszczędził bólu głowy i 100 km. Ale trudno, emocje mnie poniosły i pojechałem zobaczyc furkę. Wróciłem do domu i wykupiłem raport. Czytam co tam napisali, przebieg ok, serwisy tak jak trzeba, ktoś robil 10-13 tys km rocznie i serwisował auto prawidłowo. Kiedy doszedłem do galerii z autem przed przyprowadzeniem go do pl troche mnie zamurowało. Okazało się że się nie myliłem z wstrzymaniem od zakupu. Miejsce które było naprawiane czyli lewa dolna tylna strona auta od slupka między drzwiami kierowcy a tylnymi była tak zniszczona ze kolo było wyrwane z wachaczy, dyfra, a sprezyna leżała w aucie luzem. Uszkodzenie karoserii jako takie było nie tragiczne. Wyglądało jakby ktoś skręcał w lewo z większą prędkością i zahaczył o coś ostrego wystającego z ziemi na wysokości 35-40 cm. Drzwi i dół nadkola był rozprute jakby przeciął ktoś to siekiera, wzdłuż samochodu, kiedy przeszkoda trafiła na kolo, poprostu je wyrwała, łamiac i wyrywając zawieszenie z konstrukcji samochodu.


Napisałem to bo chce Was poinformować zebyscie sobie odpuścili to auto. Gość kłamie w oczy że jego prywatne auto itd, a troche poszperałem w necie i ma jeszcze x3 mower i pewnie tez nie w lepszym stanie przed sprowadzeniem.

X5 które ogladalem jest wystawione na otomoto za cenę 91900zl, srebrne, kola 21 cali,M Pakiet. Nie wiem czy uda mi się wstawic zdjęcia z raportu ale spróbuję.


Przepraszam za tak obszerna wiadomość ale może ktoś sobie zaoszczędzi pare km i czasu.


Pozdrawiam

Opublikowano

Tak jest. Zgadza się wszystko. Nie wiedziałem że jest możliwość takiego wyszukania.

Dzięki. Moze sie przyda.

A jak myślicie, spora to szkoda i ingerencja w konstrukcje auta czy jeszcze pojeździ troche?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

www_otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-m-pakiet-ID6Fo4DH.html

aymz5NN.jpg

 


Kluczowa jest jakość naprawy, ale jeśli ktoś sprzedaje auto świeżo po sprowadzeniu, to tym bardziej trzeba dokładnie zweryfikować jakość naprawy.


Moim zdaniem lekko nie było, w zwykłym bezpłatnym CEPikU szału nie robi, a jeszcze kiedyś będziesz chciał ją sprzedać...



www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

24.03.2023 23:39:03 Wygenerowanie raportu

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, X5

SAMOCHÓD OSOBOWY, WIELOZADANIOWY

2993 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2012

VIN: WBAZW41040L836577

nr rej. WW7745Y


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2993 cm³

Moc silnika: 180 kW

Paliwo: olej napędowy

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 2150 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2700 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2755 kg

Liczba osi: 2

Maksymalny nacisk na oś: 15 kN


Dokumenty

Data wydania aktualnego dokumentu: 09.11.2022

Typ dokumentu: Pozwolenie czasowe

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 131 250 km

Status rejestracji: Zarejestrowany


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2012 Rok produkcji


28.09.2012 Pierwsza rejestracja za granicą


26.05.2022 Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie


02.09.2022 Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 02.09.2023


02.09.2022 Okresowe badanie techniczne (ważne do 02.09.2023)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/091

Odczytany stan drogomierza: 131 250 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


02.09.2022 Dodatkowe badanie techniczne

Rodzaj badania dodatkowego: Uczestniczył w wypadku lub narusza wym. ochr. środowiska

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/091

Odczytany stan drogomierza: 131 250 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1


Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 01.09.2023

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 131 250 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spieszyli się jak deskę przekładali i teraz nie ma gdzie włączyć tylnego przeciwmgielnego :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spieszyli się jak deskę przekładali i teraz nie ma gdzie włączyć tylnego przeciwmgielnego :mrgreen:

Cześć @320SI.

Może znaleźć w tym i zalety.

Bo MOŻE jest większa szansa, że deskę wymieniono, a nie klejono...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.