Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hej jestem przed wyborem wyposażenia mojej przyszłej 430 XDRIVE,bedzie to moja pierwsza przygoda z ta stajnia, wiec proszę o pomoc i radę (zdroworozsądkowo)wiadomo chciałbym mieć wszystko co możliwe,ale niestety trzyma mnie budżet wysokości leasingu i wpłaty większej nie chce wpłaci.Do sedna stoję przed wyborem lub rezygnacja pewnych opcji wyposażenia:czy jest jakaś diametralna różnica (także w cenie i czasu zużywania)miedzy zestawem hamulcowym podstawowym a sportowym zestawem hamulcowym M,druga zagwozdka dotyczy czy dopłacić do przynajmniej nagłośnienia Hi-Fi (różnica miedzy podstawowym)czy jest wielka różnica(ewentualnie nie biorąc tego nagłośnienia chciałem później po odbiorze auta jechać do firmy żeby zrobili indywidualne nagloscienie do auta(przynajmniej odliczę sobie 100% faktury a nie tak jak jest to w leasingu),a trzecie pytanie bo nie mogę do końca zrozumieć według opisu(a handlowiec tez nie wiedział do końca)czy przy braku oświetlenia ambient jest opcja żeby paliła się lampa na środku podsufitki ściemnionym światłem podczas jazdy oraz podwietlenie nóg(nie zależy mi na podświetlonych listwach)? Proszę o pomoc doświadczonych użytkowników.
Opublikowano

Hej,


Po pierwsze, pisz bardziej składnie i z interpunkcją. Sprawi to, że twoja wypowiedź będzie bardziej czytelna i zrozumiała ;)


Jaką konkretnie wersję 4er chcesz zakupić? Coupe czy Grand Coupe? Jaką wersję wyposażenia? Podstawową czy Sportową M? Jakie pozostałe elementy wyposażenia cię interesują?


A odpowiadając na część twoich pytań: układ hamulcowy M jest dostępny tylko wraz z innymi pakietami. Przede wszystkim Linia Sportowa M, następnie pakiet Sportowy M Pro. Bez tego nie widzę opcji jego dodania. Sam pakiet M Pro duże dodaje do wyglądu auta, więc jeżeli zależy ci na większości z tych opcji, to pakiet układ hamulcowy będziesz miał już w cenie. Niestety czasy kiedy wszystkie opcje możesz sobie domówić jak chcesz już się skończyły. Kiedyś BMW się tym szczyciło, że mogłeś sobie auto skonfigurować jak ci się podoba a pakiety to była cecha marek budżetowych. Niestety w BMW nastąpiła rewolucja i wiele opcji jest dostępnych tylko w pakietach albo w połączeniu z konkretnymi elementami wyposażenia.


Co do nagłośnienia to na forum toczy się dyskusja czy Hi-FI czy H&K, bo to w końcu tylko auto a nie sala koncertowa. Ale między podstawą a Hi-Fi nie ma co się zastanawiać. Nawet tak głuchy człowiek jak ja słyszy różnicę. Poza tym ta opcja do jakiś strasznie drogich nie należy.


A co do ostatniego pytania, to niestety ale nie mam pojęcia.

Opublikowano
Podstawowy uklad hamulcowy jest wystarczający no chyba ze twój styl jazdy jest mocno sportowy więc bierz mpakietowy. Audio to tylko HK i nawet sie nie zastanawiaj (hifi jest biedne dla psazerow z tyłu) tak samo podswietlanie ambientowe bierz bo potem będziesz żałować. Moja rada to nie bierz mpakietu, doposaz sobie w systemy asystujace professional i kamery 360, weź fotele z ekologicznej skóry (polecam bordowy tacora) i czarna podsufitke. Gdybym jeszcze raz konfugurowal auto to właśnie to bym brał.
Opublikowano

Fotele: A czemu eko-skóra nie nie te Alcantara Black / Sensatec materiałowo-skórzana z kontrastowym obszyciem z ciekawości?


1. Alcantara (z niebieskim obszyciem)- 0 zł

2. Sensatec ekologiczna paerforowana - 800 zł

3. Vernasca (z niebieskim obszyciem) - 7100 zł


Dla mnie to niebieskie obszycie robi robotę, ale jestem przy wariancie numer 1 :)


Hi-Fi potwierdzam - dziś robiliśmy porównanie i zdecydowanie lepiej gra a z tyłu więcej głośników.


Lampy - tylko laser - te niebieskie akcenty i kierunki jak w nowym aucie a nie z lat 90tych...


Listwy: Jeszcze zobacz sobie listwy bo już widzę że te Mesheffect dużo lepsze od tych Rhombicle. Te drugie mega tandetne, aż wstyd dla BMW...


Galwanizowane klawisze i shadowline to wiadomo :)


Mój dylemat to Tanzanite czy Portimao...

Opublikowano

Alcantara wyglada tanio i z upływem czasu będzie coraz gorzej, ale jeśli lubisz czarne wnętrza i łączenia materiałów o różnych fakturach to proszę bardzo.

Ten sensatec nowej generacji ma same zalety, jest perforowany więc coś tam oddycha, wygląda jak skóra, jest miękki w dotyku i nie marszczy się. Auto po roku pachnie nowością, ma lekko orzechowy zapach.

Lasery można sobie darować, zamiast tego weź audio HK. Podstawowe lampy pasują idealnie do dużego grilla (zobacz sobie moją galerię), żadne niebieskie wstawki nie są mi potrzebne i nie cierpię jak jedna lampa zamienia się w kierunek jak w Skodzie

Opublikowano

Alcantara nie wygląda wcale tanio. Połączenie Sensateca z Alcantarą jest świetnie wykonane, zaś z biegiem lat wcale się nie mechaci ani nie traci na jakości czy wyglądzie. To bardzo dobry wybór dla osób, które nie lubią lub nie chcą skóry.


Nie rozumiem czemu piszesz, że lasery można sobie darować? Te światła są genialne. No chyba, że jeździ się tylko po mieście. Na trasie, a zdążyłem już je przetestować, są rewelacyjne. Świetnie wycinają, doświetlają i świecą na mega dystansie. Jeżeli jeździ się w trasy a nie ciągle po mieście, to zdecydowanie must-have! Poza tym jest to opcja znacząco wnosząca do bezpieczeństwa i wygody prowadzenia. H&K to tylko dla własnego samopoczucia, bo auto to nie studio odsłuchowe. Przy 100 km/h nie ma znaczenia czy masz Hi-Fi czy H&K.


A co do listew, to osobiście polecam dąb słojowany. Jest matowy, więc się nie palcuje ani nie rysuje jak piano black. Jednak najlepiej wygląda to wszystko z carbonu. Wziąłem sobie nakładkę na kierownicę z carbonu i nie mogę się napatrzeć, jak to pięknie wygląda.


Galwanizowane klawisze to mega tani dodatek, warto, ale BMW poszło po najmniejszej linii oporu dając plastikowe zaślepki w drzwiach pasażera. Zwłaszcza ta przy klamce.


A kolor - jeden i drugi są przepiękne. Tutaj już kwestia indywidualna. ;)

Opublikowano

Tak się składa, że mam serię 3 z laserami i audio HiFi, niestety tej genialności laserów nie widzę w codziennym użytkowaniu, natomiast różnica w systemach audio to przepaść i naprawdę cieszę się, że w 4GC zmieniłem podejście. To jest moja opinia, osoby na codzień pracującej w studiu i niech każdy sobie dobierze wg własnych potrzeb.

Alcantara ma zakaz wstępu do USA i UK, bo to rynki gdzie BMW ma wizerunek marki premium jeszcze. Alcantara jest jak z butami z zamszu, ładnie wyglądają jak są nowe, potem przecierają, no i czy założysz zamszowe buty do garnituru? :D

Opublikowano

Zamszowe buty do garnituru jak najbardziej, pod warunkiem że pasek też będzie zamszowy :lol:


Na trasach w nocy lasery robią robotę. Gdybym miał auta używać głównie w mieście zapewne bym sobie je podarował. Ale jeżeli dużo się jeździ, warto w nie zainwestować.


Jeździłem 4GC z H&K i szczerze - ja tam różnicy nie słyszę. No ale mi słoń nadepnął na ucho. ;)


A co do Alcantary to z nią jest tak samo jak z kolorem. Kwestia gustu. Ja ją bardzo lubię w przeciwieństwie do skór. I nie jest dla mnie jakimś wyznacznikiem luksusu. Miałem skóry, miałem alcantarę i po 6 latach użytkowania to drugie wyglądało znacznie lepiej niż to pierwsze.

Opublikowano
osobiście polecam dąb słojowany. Jest matowy, więc się nie palcuje ani nie rysuje jak piano black. Jednak najlepiej wygląda to wszystko z carbonu.

 

Podrzucisz zdjęcia jak ten dąb wygląda i całości jeśli masz te standardowe fotele ???


Póki co mam 1. Carbon (może trochę za bardzo), 2. Ten 1 plastik Mesheffect a numer 3. wlasnie dąb.

Opublikowano
Nie ma sprawy. Jutro postaram się cyknąć jakieś zdjęcia.
Opublikowano
Alcantara ma zakaz wstępu do USA i UK, bo to rynki gdzie BMW ma wizerunek marki premium jeszcze. Alcantara jest jak z butami z zamszu, ładnie wyglądają jak są nowe, potem przecierają, no i czy założysz zamszowe buty do garnituru? :D

 

A jak jest ze sztuczna skórą? Ona chyba też nie przechodzi próby czasu zbyt dobrze tym bardziej nie wydaje mi się że sztuczna skóra to produkt premium.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Wspólnik ma G20 z Alcantarą i Sensateciem od 3 lat już. Auto sporo ma już na liczniku. Wygląda tak samo dobrze jak moja nówka sztuka. Więc twierdzenia, że to jest gorszy produkt i na pewno nie jest "premium" są twierdzeniami trochę z czapy.


Premium nie polega na tym jaki materiał dajesz, ale jakiej jakości jest ten materiał, jak jest wykonany. Użytkowałem Forda Mondeo na prawdziwych skórach i po 3 latach wyglądały znacznie gorzej, pomimo odpowiedniej pielęgnacji, niż już wspomniana Alcantara. Materiał materiałowi nierówny.

Opublikowano
Czy brakuje wam pompowania boczków (regulacji szerokości oparcia) bo w konfiguratorze widzę, ze przy Sensatec-u ta opcja jest odznaczana i nie da się jej wybrać :(
Opublikowano
Czy brakuje wam pompowania boczków (regulacji szerokości oparcia) bo w konfiguratorze widzę, ze przy Sensatec-u ta opcja jest odznaczana i nie da się jej wybrać :(

Ja mam pompowane boczki. To chyba jest standard przy fotelach w M pakiecie. Ale pewności nie mam. Ale za podparcie odcinka lędźwiowego musiałem dopłacić.

Opublikowano
Czy brakuje wam pompowania boczków (regulacji szerokości oparcia) bo w konfiguratorze widzę, ze przy Sensatec-u ta opcja jest odznaczana i nie da się jej wybrać :(

 


Ja mam sensatec z alkantarą i mam pompowane boczki.


Jak zamawiałem auto, wybrałem właśnie sensateca z alkantarą, bo jakimś czasie doszedłem do wniosku że chcę skórę Vernasce ale przy warunku wentylacji. Z racji czekania na auto ponad rok, handlowiec nie radził grzebać już przy konfigu, więc został Sensatec.Dziś po 9 msc jazdy mogę powiedzieć że nie żałuję że tak się stało. Sensatec jest super praktyczny jak w zimie i w lecie,wygląda ładnie a na pewno tez nie powiedziałbym że "tanio".Jakbym jeszcze raz auto konfigurował, bez wahania zaznaczyłbym Sensateca z alkantarą. Skóra wcale nie jest takim super rozwiązaniem, może ta najlepsza jakościowo z wentylacją ma sens....ale i tak praktycznością nie przebije.

Co do nagłośnienia,mam H&K, też planowałem oddać auto do przeróbki ale jak odebrałem i pojeździłem trochę, pomysł grzebania przy audio upadł. Jest super i dla mnie nic więcej nie trzeba.Słyszałem HiFi i wg mnie to przepaść. Co do laserów, mam też i wg mnie to absolutnie must have. Święcą genialnie, doświetlają i wycinają super. Naprawdę sprawują się super w każdych warunkach. Hamulce mam sportowe wraz z pakietem Mpakiet PRO, są bardzo skuteczne, nie mam porównania do zwykłych. Natomiast słyszałem że w zwykłych znacznie szybciej potrafią się klocki zużyć.Nie wiem czy prawda.....


@Martinez718

Taka mała sugestia, jeśli masz znacznie ograniczony budżet, rozważ rezygnacje z Xdrive,ja mam 430i RWD i jest fun a w zimie spokojnie daje rade. Chyba że mieszkasz głęboko w górach.

Xdrive to chyba jak pamiętam 10 tys zł ,gdzie możesz to przeznaczyć na lepsze wyposażenie. Poza tym xdrive też może być kłopotliwy później (serwis/dobór opon).

Opublikowano
I dodatkowo xDrive powoduje że auto jest zwrotne jak krowa na pastwisku. Manewry które robiłem na raz, teraz niekiedy muszę na dwa. Zaczynam z tego względu troszkę żałować że się na to zdecydowałem, ale jednak przy mocy jaką daje M440i czuję się pewniej. I to pomimo tego że jestem po szkoleniach z bezpiecznej jazdy i radzenia sobie z RWD. Jednak czuć że 4 kapcie dają większą przyczepność i stabilność. Ale przy 430i xDrive moim zdaniem zbędny, chyba że mieszkasz w miejscu gdzie śnieg leży przez 4-5 miesięcy.
Opublikowano

Cześć! Ja niedawno odebrałem swoje konfigurowane G26 więc mogę coś od siebie doradzić w tych kilku kwestiach.


1) Fotele Alcantara z Sensatec - jak dla mnie sprawdzają się super, ciało się nie ślizga, ponadto przyjemna, miła w dotyku faktura i ogólnie estetycznie wygląda. W pełni świadomy wybór po wielokrotnym obcowaniu ze skórą. Kolega w X3 ma całe fotele w Sensatecu i odradzał, mówił że w lecie spodnie i koszula były często mokre. Jeżeli ktoś ma możliwość wziąć skórę Vernasce to zapewne warto (+ z tego co zauważyłem przy takim wyborze i dodaniu opcji skóry Sensatec na deskę rozdzielczą dochodzi również ładna niebieska nitka właśnie na desce, a przy opcji Alcantara i Sensatec + obszycie deski rozdzielczej Sensatec nitka na desce jest biała).


2) Harman Kardon - jedyny wybór jak dla mnie, bo lubię posłuchać czystej, przestrzennej muzyki, choć na początku byłem średnio zadowolony bo spodziewałem się więcej. Po kilku dniach zabawy i różnych ustawieniach w equalizerze (przetestowałem kilka opcji z forum oraz z yt, a ostatecznie i obecnie używam właśnie ustawień z jakiegoś kanału z yt USA) jestem bardzo zadowolony. Dźwięk jest super przestrzenny, czysty, słychać różne instrumenty. Testowałem Harman Kardon w Alfa Romeo Giulia Veloce i tam czystość dźwięku moim zdaniem była na wyjątkowo wysokim poziomie, ale nie było aż takiej przestrzeni, chyba że także należałoby mocno i dłużej pogrzebać w equalizerze. Jeździłem również Mercedesem C klasą z Burmesterem 3D i tam dźwięk jest także wspaniały, nie wiem czy odrobinę lepszy czy odrobinę gorszy - tutaj już powinny się wypowiadac osoby, które fachowo się znają na dźwięku - generalnie bardzo podobny, może czystość jest jeszcze na wyższym poziomie, ale wydawało mi się, że mniej basowości tam wyczuwałem. Wcześniej miałem na testy serie 3 i 4 z podstawowym audio i Hi-Fi, wyczuwałem różnicę między każdym z nich i kierunek był dla mnie jeden - H&K.

Zwróciłbym jeszcze uwagę na połączenie silnik+audio, bo przy benzynie w spokojnej jedzie po mieście można usłyszeć tę czystość muzyki, a miałem też diesla i tam na wolnych obrotach klekot wpływał na hałas w kabinie. Seria 4 ma szyby bez ramek i coś tam zawsze słychać z zewnątrz, więc może to w jakimś stopniu zaburzać różnice między Hi-Fi a Harman Kardon.

Tak czy inaczej jeśli komuś zależy na fajnym, bardzo dobrym i czystym audio w samochodzie, to sugeruję dopłacić i wziąć H&K, a później koniecznie odpowiednio ustawić.


3) Listwy dekoracyjne - jak ktoś lubi ciemny środek to polecam Carbon lub dąb, a jeśli chce mieć fajny w dotyku i niebrudzący się materiał to aluminium Tetragon. Miałem wcześniej F30 piano black i tego materiału mam po dziurki w nosie, nawet musiałem polerować te dekory bo się od kurzu rysowały, a gdy żona wyciągała chusteczki w środku to zaraz były znowu całe okurzone i musiałem je czyścić (pytanie wtedy czym bo przecierając robiły się od nowa rysy :mad2: ). Piano można jedynie okleić i wtedy może ma to jakiś sens.

Ja ostatecznie zdecydowałem się na Tetragon, gdyż mam całe czarne wnętrze zatem jako jedyny "jaśniejszy element" są generalnie bardzo ok, aczkolwiek po czasie to chyba jedyna rzecz, którą bym zamienił jednak na Carbon. Człowiek cały czas na to patrzy z poziomu fotela, czyli jakieś 95% czasu użytkowania auta widzi się właśnie kokpit więc warto pomyśleć o tym wyborze. Z Carbonem warto też zobaczyć go w dwóch scenariuszach świetlnych, gdy jest ciemno, pochmurno wygląda obłędnie, ale gdy swieci słońce odbija się dość mocno i traci taki "czarny look", a raczej zaczyna przypominać delikatnie brąz lub oślepiające odbicie światła podobne jak w piano black.


4) Lampy - polecam zastanowić się jak użytkuje się samochód, gdzie się mieszka, na jakich trasach się jeździ, czy sporo w mieście czy jednak trasy krajowe po lasach gdzie świateł innych nie ma i czy te lasery mają w ogóle gdzie pracować. A i koniecznie czy za każdym razem gdy będziemy podchodzili od przodu do nowej czwórki czy będzie nam zależało na fajnych niebieskich wstawkach w lampach i takich bardziej pełnych ringach.

Ja wstępnie przed konfiguracją zdecydowałem się na lasery, chciałem lasery od początku i miałem brać lasery, ale... gdy miałem zamawiać G26 były informacje od handlowców, że mogą wpaść na restrykcje, nawet bodajże na nich częściowo były i nie było wiadomo czy auto się wyprodukuje w ogóle z laserami. Była szansa, że od nowego roku wrócą (i z tego co wiem faktycznie wróciły), no ale ja musiałem zadecydować i padło - po powyższej analizie użytkowania auta - na ledy. Nie widzę problemu, że ich z przodu u mnie nie ma, choć nie ma się co czarować, że gdyby były cieszyłyby mnie jeszcze bardziej :) Tak przynajmniej 7k było do dyspozycji na inne dodatki i padło za to na ogrzewaną kierownicę, drive recorder, o kolejny rok dłuższą gwarancję czy galwanizowane przyciski, które swoją drogą też chciałem).


5) Polecam od siebie:

- Pakiet M Pro - u mnie na białym lakierze fajnie kontrastują te wszystkie czarne dodatki, ciemne lampy, ciemny grill, listwy, ciemne szyby (płatne osobno) no oczywiście i czerwone/niebieskie hamulce, które już raz miały okaże się ostro wykazać i jestem pod wrażeniem,

- Pakiet Connected Professional z navi, usługami, bluetooth i Carplay,

- Kamery 360 jeżeli ktoś jeździ sporo po mieście lub żona będzie robiła okazjonalne wycieczki do sklepu,

- pamięć foteli, jak wyżej w zależności czy np. żona będzie okazjonalnie wsiadała i rozbrajała całkowicie ustawienia fotela - generalnie umówmy się, że płacić 5500 zł więcej za ten sam fotel z kilkoma przyciskami elektrycznymi wydaje się to niekoniecznie mieć sens, bo taką kwotę można oczywiście gdzieś indziej spożytkować, ale np. w F30 tego nie miałem i wielokrotnie po trasie żony, przez następne 2 tygodnie walczyłem i nie mogłem ustawić fotela w mojej pozycji, więc dla mnie to był must have z tego powodu,

- regulacja boczków w fotelach sportowych, gdyż nie mają idealnego trzymania na boki, więc warto to poprawić ustawieniami


6) Zastanowiłbym się nad wzięciem lub świadomej rezygnacji:

- regulacja lędźwi - jeśli kogoś bolą plecy, a mnie czasami bolały w dolnym odcinku w F30 przy sportowych fotelach, teraz tego problemu nie ma bo mam tę funkcję

- aktywny tempomat - niby głupota w dzisiejszych czasach go nie brać, ale miałem okazje z takim jeździć kilkukrotnie i na polskich trasach, zwłaszcza pod Warszawą, naprawdę trudno jest móc go normalnie wykorzystać, kiedy wiecznie się ktoś wciska widząc jakikolwiek odstęp między autami. Na spokojne zagraniczne autostrady lub jakieś krajówki po Mazurach zdecydowanie warto,

- okno dachowe - dla jednych must have i rozumiem, bo w końcu konfiguruje się dla siebie, dla mnie kolejny zbędny wydatek (chyba była to dopłata w okolicy 6k), który sporo waży i zawsze jakoś tam wpływa na wagę samochodu w górnej części, zwłaszcza w zakrętach siła odśrodkowa itd., a ponadto wydaje mi się, że cieszy bardziej pasażerów z tylnego rzędu, gdzie jeśli w ogóle tam usiądę to pewnie będzie to jeden jedyny raz,

- xdrive - temat już wielokrotnie ruszany, więc nie ma się co rozpisywać. Zależy kto gdzie jeździ, jak góry, jakaś Kotlina Kłodzka czy Bieszczady to brałbym, a jeśli duże miasta to widzę to tak: większa waga, trzeba dbać o ciśnienie w oponach, coś tam auto więcej spali i zwłaszcza koleje 10k w konfiguratorze

- asystenci - ciężki temat, najlepiej byłoby wziąć i to te Profesional, bo to zawsze może uratować dupę, ale w podstawie i tak jest Active Guard Plus czyli:

po 1. ostrzeganie przed kolizją z poprzedzającym pojazdem i pieszymi z miejską funkcją hamowania,

po 2. ostrzeganie o niezamierzonym zjechaniu z pasa ruchu (na pewno przy prędkości powyżej 70 km/h, poniżej nie sprawdzałem choć wydaje mi się, że też coś tam działało),

po 3. wyświetlanie znaków i ograniczeń prędkości - z tego co widzę, łapie i z kamery w szybie i z mapy

więc jeśli komuś to wystarczy to można przyoszczędzić, choć lepszym wyborem będzie ten pakiet za około 4k gdzie jest czujnik martwego pola i aktywne utrzymanie pasa ruchu


Mam nadzieję, że trochę pomogłem :)

Opublikowano
a do 430i xdrive (choc jak czytam w/w opinie to nie wiem czy dobrze, że zamawiałem 4x4 ;) ) GC, zawias adaptacyjny - zamówilibyscie felgi 18 czy 19? Macie jakieś doświadczenia co do komfortu / estetyki / podatnosci na obrysowania felgi ?
Opublikowano

Przy 430i teraz wiem na pewno, że podarowałbym sobie xDrive.


Zawias adaptacyjny na pewno. Na 18" ROF'ach zimą jest bardzo komfortowo. 19" mam na lato - czekam na cieplejszą pogodę aby je założyć. Ale skoro na 18" mam odczucie większego komfortu niż w mojej poprzedniej F31 na 18" bez ROF, to gorzej na pewno nie będzie ;)


Estetyka - moim zdaniem na 19" wygląda bardzo dobrze. 18" też ok, pytanie tylko jakie felgi. Jedne wyglądają lepiej, inne już niekoniecznie.

Opublikowano
Kolega w X3 ma całe fotele w Sensatecu i odradzał, mówił że w lecie spodnie i koszula były często mokre.

 

Pytanie czy X3 nowa i czy Sensatec Perforowany?

Opublikowano
Dzisiaj po raz pierwszy doceniłem xDrive. Spadł śnieg, drogowcy jak zwykle zaskoczeni, wiele osób się ślizgało i miało problemy, a ja szedłem jak burza, jak po czarnym asfalcie :lol:
Opublikowano
Kolega w X3 ma całe fotele w Sensatecu i odradzał, mówił że w lecie spodnie i koszula były często mokre.

 

Pytanie czy X3 nowa i czy Sensatec Perforowany?

Nowa X3 kupowana w styczniu 2022 r., wersja LCI, Sensatec perforowany Cognac.

Opublikowano
I dodatkowo xDrive powoduje że auto jest zwrotne jak krowa na pastwisku. Manewry które robiłem na raz, teraz niekiedy muszę na dwa.

 

Ale z czego to moze wynikac? wg danych producenta srednica zawracania jest taka sama dla xdrive i rwd (12m, dla porowniania seria 3: 11,4m)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.