Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to szukaj nie z n20 - diesle wychodzą sporo taniej pod kątem eksploatacji niż ten silnik
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Robię rocznie około 7 tys. km więc diesel jest bez sensu robię krótkie odcinki max 30 km i to raz na jakiś czas. A opcja ze stanów jak wam się widzi kupował ktoś kiedyś? Tej białej szacowany Koszt naprawy na podstawie zdjęć około 8 tys zł. Wg firmy sprowadzającej. Czyli zaokrąglając wyniosła by 60 tys zł gdzie z rynku Eu pl oscylują ponad 100 tys zł z tego rocznika i wyposażenia jest to możliwe?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie rozumiesz, n20 to klapa. dieslu rozrząd zrobisz i jeździsz.

Tylko wywal ten manual, bo to parodia w takim wozie.

Szukaj diesla niezależnie od przebiegu. niestety biorąc benzynę możesz dużo wdepnąć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co tak wszyscy nagle benzyniaków szukają?

@Bing - nie wiesz?

Szejkowie ratują świat... :norty: :twisted:

I mają coraz większe grono zdalnie sterowanych posłów w Parlamencie Europejskim. :oops:


Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi O PIENIĄDZE.

Po co mieć X3 w dieslu, jak można mieć X3 w benzynie co zużywa znacząco więcej paliwa... :?:

Baryłka ropy - to baryłka ropy. przecież dla nich Im więcej baryłek tym lepiej...


Pamiętajmy, że jest jeszcze opcja "najlepsza" - elektryk, który jest "niesamowicie ekologiczny", bo wydech ma w kominie elektrowni. :cry2:

A produkcja akumulatorów, czy ich utylizacja? :?:

No problem ! :duh:

O wydobywaniu LITu czy gaszeniu EKOLOGICZNEGO pożaru nie wspominając... - bo przecież jest EKOLOGICZNY... :mad2:




 

Robię rocznie około 7 tys. km więc diesel jest bez sensu robię krótkie odcinki max 30 km i to raz na jakiś czas. A opcja ze stanów jak wam się widzi kupował ktoś kiedyś? Tej białej szacowany Koszt naprawy na podstawie zdjęć około 8 tys zł. Wg firmy sprowadzającej. Czyli zaokrąglając wyniosła by 60 tys zł gdzie z rynku Eu pl oscylują ponad 100 tys zł z tego rocznika i wyposażenia jest to możliwe?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-f25-2-0-benzyna-x-drive-2016r-lift-ID6FnTws.html

www_otomoto.pl/oferta/bmw-x3-f25-2-0-benzyna-x-drive-2016r-lift-ID6FnTws.html


@lukaszbmwe90 - cholera, jesteś następnym łowcą pereł? Czy tylko niezorientowany?

Przecież ten iks trzeci nie dość, że USA, to jeszcze z silnikiem N20...

SŁABIUTKO. Bardzo słabiutko.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

To wg was n20 jest lipny to jaki jest dobry ?


Diesel taki dobry a wtryski dpf adblue i inne psujące się pierdółki

O turbinie nie wspomnę bo w benzynie też jest i może się zepsuć

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wtrysk w benzynie ile obecnie? 2-2,2k zł x4 w R6 masz 8-9k zł za same wtryski.

n20 poczytaj jak siadają te silniki na necie.

Robisz rozrząd, jak trzeba turbo to się zrobi i turbo w tym dieslu, ale to nie są nadzwyczajne rzeczy w aucie z nalotem 200-300k zł.

Jedno auto jeden temat.

Możesz poszukać N52B30, ale nie wiem czy tylko w USA nie szły. Tylko to a jak nie to diesel, nic innego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...Pamiętajmy, że jest jeszcze opcja "najlepsza" - elektryk, który jest "niesamowicie ekologiczny", bo wydech ma w kominie elektrowni. :cry2:

A produkcja akumulatorów, czy ich utylizacja? :?:

Z tym nie mogę się zgodzić. To są mity. Zmodernizowane elektrownie węglowe wyposażone w elektrofiltry zatrzymują 98 % zanieczyszczeń. Żaden samochód z silnikiem spalinowym nie ma szans zbliżyć się do tego wyniku. Poza tym takie elektrownie dominują tylko w Polsce. W pozostałych państwach Zachodu nie. Są jeszcze znacznie czystsze źródła, czyli energetyka jądrowa, gazowa i odnawialne źródła energii. Akumulatory zawierają dużo cennych pierwiastków, więc nie będą utylizowane przez np. zakopanie, lecz z uwagi na dużą wartość poddane recyklingowi. Postęp w materiałoznawstwie pozwala powtórnie użyć coraz więcej materiałów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BTW.

Zmodernizowane elektrownie węglowe wyposażone w elektrofiltry zatrzymują 98 % zanieczyszczeń. Żaden samochód z silnikiem spalinowym nie ma szans zbliżyć się do tego wyniku. Poza tym takie elektrownie dominują tylko w Polsce. W pozostałych państwach Zachodu nie. Są jeszcze znacznie czystsze źródła, czyli energetyka jądrowa, gazowa i odnawialne źródła energii. Akumulatory zawierają dużo cennych pierwiastków, więc nie będą utylizowane przez np. zakopanie, lecz z uwagi na dużą wartość poddane recyklingowi. Postęp w materiałoznawstwie pozwala powtórnie użyć coraz więcej materiałów.

Z tym się nie mogę zgodzić. TO SĄ MITY.


Nie chce mi się gadać o ekologiczności.

Bo żadna nowożytna mobilność nie jest ekologiczna.


PS1. Mieszkałem sporo lat we Francji i wiem jak wygląda kilkadziesiąt tamtejszych "ekologicznych" elektrowni jądrowych (gołym okiem widać zaburzenia hydrologiczne i termiczne).

PS2. Zobacz ile elektrowni węglowych mają Niemcy.

PS3. Ile kosztuje wyprodukowanie tego całego przemysłu elektromobilnego, i jak mocno ta zmiana obciąży środowisko.

PS4. Jakby co - widziałem pożar baaardzo "ekologicznego" Lexa na Hetmańskiej w Poznaniu. Roztopiły się szyny tramwajowe, po czasie dziurę w ziemi zasypywała koparka, a tego Lexa ugaszono po dużej operacji wielu służb.

M.in. kilka dni stało całe zanurzone w wannie... (Przez grzeczność nie zapytam jak zneutralizowano tak potężną ilość BRUDNEGO środka gaśniczego - mówię o tym z wanny, bo ten użyty bezpośrednio do gaszenia podlał całą okolicę, że pewnie będą tam "rosnąć" tylko kamienie...)


Podsumowując.

@Borsuczek - nie obraź się.

Ale wiesz co. W życiu są trzy prawdy.

Sama prawda. Tylko prawda. I g*wno prawda...

 

To wg was n20 jest lipny to jaki jest dobry ?


Diesel taki dobry a wtryski dpf adblue i inne psujące się pierdółki

O turbinie nie wspomnę bo w benzynie też jest i może się zepsuć

Kurczę, sami powielacze stereotypów.

Nim ten diesel się pierwszy raz zająknie, to bardzo wiele elementów z tego N20 już dawno będzie na złomie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten silnik, to w dodatku słabsza wersja odmiany benzynowej,184 KM, bez momentu...nie jedzie to w ogóle.

Do tego ten manual, mając do dyspozycji fenomenalny ośmiobiegowy automat ZFa.

Dla mnie straszne połączenie.

W X3 LCI diesel B47 190KM/400nM plus program i auto naprawdę daje radę i to bezawaryjnie.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przedliftowym X3 w dieslu N47 rozrząd profilaktycznie i jeździsz. DPF nie jest awaryjny, turbo ma też benzyna.

Benzynowe N20 awaryjne i kulturą jazdy nie grzeszą.

Ale jak wolisz benzynę, poszukaj wersję mocniejszą, 245 KM. Tylko w zakładanym budżecie może być ciężko.

Przejedź się automatem, to zmienisz zdanie. Do tej budy idealnie pasuje. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.