Skocz do zawartości

Wymiana silnika 3.0 313km lubuskie/zach-pom/wielkopolskie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nietety nadszedł ten moment, w którym silnik zastukał, wypłuł cały olej, miska olejowa uszkodzona, jakieś graty w misce, a po przewiezieniu do warsztatu wyrok: silnik kaput.

Myśłałem o sprzedaży z uszkodzonym silnikiem ale lubię to auto więc bedzie wymiana. Na allegro/OLX jest sporo ogłoszeń sprzedają silniki ale też zachęcają do wymiany u nich, dają gwarancję, ciężko się zdecydować. Polecacie jakiś konkretny warsztat gdzie warto to zrobić? a może któregoś unikać? Jestem z lubuskiego więc najchetniej to województwo, ewentualnie zachodniopomorskie albo wielkopolskie. Mogą być też inne ale wolałbym nie wozić auta przez pół kraju.

Za wszelkie rady z góry dziękuję.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam , mam od 10 dni dokladnie ten sam problem 640D/2015 139 tys. przejechane, polski salon z historia. Nie dosc ze na rynku netowym ok. 99% to silniki po regeneracji to jeszcze sa one tansze od rzadkich silnikow nie naprawianych po wypadkach. itp. Jak to mozliwe ? Czy wie ktos czy za N57D30 B mozna wsadzic 1:1 N57D30 C od 550 D albo w ori 640 wsadzic wal korbowy z 550D ? Ps. Dzisiejszym problemem w mniejszym stopniu sa same samochody a bardziej poprzedni wlasciciel ktory trzyma sie od nowosc interwalu olejowego co 30 000 km . Nieiwedza czy centusiowanie ... ? :mad2: POSZUKUJE SILNIKA ORI NIE OTWIERANEGO I REGEROWANEGO RAZEM Z NR. VIN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.