Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie nabyłem BMW e87 120d M47 2006 r. i powoli robię w niej "grubszy" pakiet startowy. Wymieniłem już wszystkie filtry, oleje, płyny itp. wczoraj zajrzałem zobaczyć koło pasowe, które wrzucam poniżej i pytanie czy to już do wymiany? widać że ta guma jest sparciała i chyba przydałoby się wymienić jednak nie widzę tam jakiś pęknięć, nie słychać też jakiś złowrogich dźwięków. Poprzednio w e91 miałem pęknięcie na 2-3 cm na kole i było to słychać ale znów nie widziałem tam śladów tak sparciałem gumy jak tej. Przy odpalaniu auta ani w trakcie chodzenia na biegu jałowym koło nie drży nie rzuca nim również brak wibracji na karoserii itp. Jedynie trochę "buja" samochodem przy gaszeniu ale to chyba brak klapy gaszącej? mam wersje bez DPF i podobnie miałem w kiedyś w e46 z tym motorem przy gaszeniu. Podsumowując czy warto na już wymieniać czy jeszcze jeździć i ewentualnie wozić ze sobą nowe koło z Corteco w bagaju? :P



https://zapodaj.net/dd93149a08d78.jpg.html

Opublikowano

Ja swoje kolo pasowe wymienialem 2 miesiące temu zrobiłem moze z 3tys km i dzisiaj pojechalem na wymiane oleju. Mechanik powoedzial ze kolo znowu jest do wymiany bo jest luz. Co wy o tym myślicie?


Co myślicie o tym? Czy mechanik chce mnie zrobic w ch**a?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.