Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Semtex93 napisał(a):

Wentylacja tez dorzuca mechanizmow w fotelu, wiec tez moze powodowac uciskanie. W teorii najwygodniejszy setup to powinny byc komforty bez masazu i bez wentylacji.

U mnie nie ma ani wentylacji ani masaży, a i tak bywa, że uwiera. 

Opublikowano
5 minut temu, Godlike napisał(a):

U mnie nie ma ani wentylacji ani masaży, a i tak bywa, że uwiera. 

W jednym miejscu? Na prawym fotelu, symetrycznie, w tym samym miejscu tez?

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Semtex93 napisał(a):

Czy ktos ma komforty bez masazy i bez wentylacji, i moglby potwierdzic, ze wszystko jest ok pod kątem wygody?

Potwierdzam, u mnie wszystko ok. Wsiadam w PL, wysiadam w Toskanii czy w innej Andaluzji i jestem zadowolony :)
Owszem, latem przydałaby się wentylacja do tej plastikowej "skóry" ale jeśli miałoby mnie gnieść w tyłek to lepiej nie.

Edytowane przez Kingu
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Semtex93 napisał(a):

W jednym miejscu? Na prawym fotelu, symetrycznie, w tym samym miejscu tez?

Na lewym fotelu, kierowcy przecież 😉 po prawej stronie fotela.  Może jeszcze szukam optymalnej pozycji w SUVie. Same fotele są mega wygodne, ale brakuje mi pozycji jak w niższym aucie, tu trochę zbyt pionowo, chciałbym bardziej tylny fotel cofnąć, ale kierownica mało się wysuwa. Z drugiej strony jak cofam fotel, dzieciaki zaczynają mieć ciasno. Przypominam że przesiadłem się z 3GT a tam z tyłu miejsca więcej niż w serii 7. Mam 181cm i 95kg gdyby ktoś pytał, więc raczej typowe.  

Edytowane przez Godlike
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Godlike napisał(a):

Na lewym fotelu, kierowcy przecież 😉 po prawej stronie fotela.  Może jeszcze szukam optymalnej pozycji w SUVie. Same fotele są mega wygodne, ale brakuje mi pozycji jak w niższym aucie, tu trochę zbyt pionowo, chciałbym bardziej tylny fotel cofnąć, ale kierownica mało się wysuwa. Z drugiej strony jak cofam fotel, dzieciaki zaczynają mieć ciasno. Przypominam że przesiadłem się z 3GT a tam z tyłu miejsca więcej niż w serii 7. Mam 181cm i 95kg gdyby ktoś pytał, więc raczej typowe.  

Chodzilo mi o to czy na to samo skarżą się Twoi pasazerowie na prawym fotelu, w miejscu analogicznym, tylko ze po odbiciu lustrzanym

W X5 faktycznie siedzi sie odrobine za wysoko, szczegolnie na komfortach. Jednak jak sie czlowiek przejedzie X6 to znowu tam jest za nisko, za bardzo zabudowane. Widac, ze deska rozdzielcza jest skrojona bardziej pod X5/X7 niz X6. Swiadczy o tym np. to ze jak ustawisz fotel najnizej w X6, to brakuje zakresu kierownicy tzn nie da sie jej odpowiednio nisko opuscic zeby pasowalo do tej niskiej pozycji fotela w X6.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano

Nie wiem jak pasażerowie, narazie nikt nie mną nie jeździł 😂 w ten weekend jakaś pierwsza trasa dopiero 😉 

Opublikowano

Fotele komfortowe z masazem i wentylacja i sa petarda .. na poczatku mialem fotele M zamówione.. ale dorwalem x6m w salonie z takimi fotelami i stwierdzilem ze sa za twarde i nie wygodnie sie do nich wsiada.. wiec zmienialem na komforty i jest super. 

Nic nie uwiera, nic nie przeszkadza, a masaz najlepszy jaki do tej pory mialem - w wiekszosci klasy premium masuje plecy.. a tutaj nawet tyleczek .. miodzio xD 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratki!

Ze swojego doświadczenia dodam, że twardość foteli M jest pozorna. Bardzo szybko, w czasie jazdy, zmienia się w bardzo przyjemną sprężystość

 

  • Lubię to 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
32 minuty temu, maciek_w napisał(a):

Gratki!

Ze swojego doświadczenia dodam, że twardość foteli M jest pozorna. Bardzo szybko, w czasie jazdy, zmienia się w bardzo przyjemną sprężystość

 

Fajne, ale niestety maja baaardzo ograniczoną ilość skór. Chyba ze wersja full m wtedy jest w czym wybierać

Opublikowano
10 godzin temu, Marchall napisał(a):

Fajne, ale niestety maja baaardzo ograniczoną ilość skór. Chyba ze wersja full m wtedy jest w czym wybierać

Więc się nie ograniczaj 😉

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 19:04, Marchall napisał(a):

Fajne, ale niestety maja baaardzo ograniczoną ilość skór. Chyba ze wersja full m wtedy jest w czym wybierać

W wersji full są raptem dwa kolory: tartufo i czarny. Czy coś mi umknęło i zmienili ofertę?

znacznie lepszy wybór kolorów jest w “prawdziwym” X5M

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 09:09, Big_daddy napisał(a):

Fotele komfortowe z masazem i wentylacja i sa petarda .. na poczatku mialem fotele M zamówione.. ale dorwalem x6m w salonie z takimi fotelami i stwierdzilem ze sa za twarde i nie wygodnie sie do nich wsiada.. wiec zmienialem na komforty i jest super. 

Nic nie uwiera, nic nie przeszkadza, a masaz najlepszy jaki do tej pory mialem - w wiekszosci klasy premium masuje plecy.. a tutaj nawet tyleczek .. miodzio xD 

Fakt , masują tyłeczek, ale moim zdaniem, a miałem kilka aut z masażem, ten, nawet w ustawionej największej sile, jest po prostu słaby...mało odczuwalny. Ogólnie, oczywiście moim zdaniem, masaż jest nie najlepszy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W mojej ocenie fotele komfortowe, które posiadam (bez funkcji masażu) sprawdzają się super! Natomiast mam pytanie: jakie muszą być spełnione warunki pogodowe aby podgrzewanie ich oraz kierownicy włączało się i po jakim czasie wyłączało (przy ustawieniach klimatyzacji automatycznych). W poprzednich moich modelach (G30) funkcja ta była programowalna (ustawianie zewnętrznej temperatury granicznej) od której zaczynało się grzanie. Obecnie (X6 G06 LCI) takiej funkcji nie ma. 

A.

Opublikowano

Hmm, to w LCI coś zostało zmienione w tym temacie? W preLCI mam normalnie możliwość zdefiniowania reguł i działa to bez zarzutu, np. kierownica zaczyna grzać, jeśli tylko temp. spadnie poniżej 3 stopni.

Sprawdzałeś w apkach, może w asystencie osobistym (lub po prostu w aplikacjach - wszystkie), czy nie ma automatyzacji przyzwyczajeń?

Opublikowano

Komforty bez masażu, wentylowane i jest mega komfortowo bez jakiekolwiek ucisku .

Opublikowano

W LCI reguła grzania chyba jest, ale w zmienionej formie. Na ekranie klimatyzacji trzeba wybrac „ustawienia indywidualne” i tam można wybrać stopień grzania automatycznego. Tylko niestety nie wiem od jakiego momentu się to załącza samo i czy w ogóle załącza. Czekam na niższe temperatury żeby to sprawdzić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podobnie jak z lusterkami -- samochód sam decyduje, kiedy włączyć grzanie foteli (i lusterek). Nie ma już możliwości samodzielnego wpisania wartości uruchamiającej grzanie (było w pre-LCI, miałem tak w G11 LCI, etc.)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
W dniu 16.11.2024 o 16:14, maciek_w napisał(a):

Podobnie jak z lusterkami -- samochód sam decyduje, kiedy włączyć grzanie foteli (i lusterek). Nie ma już możliwości samodzielnego wpisania wartości uruchamiającej grzanie (było w pre-LCI, miałem tak w G11 LCI, etc.)

to nie idzie w dobrą stronę, oby następna wersja wróciła do normalności.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.11.2024 o 16:14, maciek_w napisał(a):

Podobnie jak z lusterkami -- samochód sam decyduje, kiedy włączyć grzanie foteli (i lusterek). Nie ma już możliwości samodzielnego wpisania wartości uruchamiającej grzanie (było w pre-LCI, miałem tak w G11 LCI, etc.)

U mnie normalnie jest możliwość uruchomienia grzania z przodu poprzez sterowanie na pulpicie (3 stopnie grzania) a z tyłu chłopaki mają swoje przyciski. Kierownicę też mogę odpalić ręcznie ale jest tylko opcja on/off bez wyboru mocy (np w X1 mam aż 4 stopnie ogrzewania do wyboru).

Edytowane przez _holek
Opublikowano
3 godziny temu, _holek napisał(a):

U mnie normalnie jest możliwość uruchomienia grzania z przodu poprzez sterowanie na pulpicie (3 stopnie grzania) a z tyłu chłopaki mają swoje przyciski. Kierownicę też mogę odpalić ręcznie ale jest tylko opcja on/off bez wyboru mocy (np w X1 mam aż 4 stopnie ogrzewania do wyboru).

U mnie tak samo....

Opublikowano
4 godziny temu, _holek napisał(a):

U mnie normalnie jest możliwość uruchomienia grzania z przodu poprzez sterowanie na pulpicie (3 stopnie grzania) a z tyłu chłopaki mają swoje przyciski. Kierownicę też mogę odpalić ręcznie ale jest tylko opcja on/off bez wyboru mocy (np w X1 mam aż 4 stopnie ogrzewania do wyboru).

Ale koledze @maciek_w chodzi o regułę grzania automatycznego - tak jak jest w przedlifcie, gdzie ponizej 7st na zewnątrz automatycznie zaczyna grzać fotel/kierownica (zależnie od indywidualnych ustawień), z mocą jaką sobie ustawimy. W LCI tego nie ma, albo jest ale upośledzone, bo właśnie wróciłem do domu i przy 2st na zewnątrz grzanie kierownicy i fotela nie uruchomiło się automatycznie mimo takich ustawień w systemie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, buster12 napisał(a):

Ale koledze @maciek_w chodzi o regułę grzania automatycznego - tak jak jest w przedlifcie, gdzie ponizej 7st na zewnątrz automatycznie zaczyna grzać fotel/kierownica (zależnie od indywidualnych ustawień), z mocą jaką sobie ustawimy. W LCI tego nie ma, albo jest ale upośledzone, bo właśnie wróciłem do domu i przy 2st na zewnątrz grzanie kierownicy i fotela nie uruchomiło się automatycznie mimo takich ustawień w systemie..

Dokładnie to miałem na myśli. Dzięki 🙂

samodzielnie można włączyć grzanie foteli i ustawić siłę na wybrany poziom z trzech dostępnych, a kierownicę tylko włączyć / wyłączyć (bez regulacji siły)

w programie automatycznym jest większa liczba stopni grzania siedzeń i kierownicy (bodaj 5 w obu przypadkach), ale za to nie ma już możliwości ustawienia samodzielnie temperatury zewnętrznej, przy której włącza się grzanie automatyczne. W siódemce miałem taką możliwość, z czego wnioskuję, że w przedliftowym X5 też taka opcja była 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
W dniu 27.10.2024 o 17:36, Godlike napisał(a):

Drugie pytanie… niby siedzę wygodnie, ale często odnoszę wrażenie jakbym miał coś twardego w tylnej prawej kieszeni spodni. Coś jakby uwierało. Muszę wtedy przesunąć się lekko w lewo na fotelu. TeŻ tak macie? 

U mnie po ok miesiącu użytkowania i 2500km, przestałem odczuwać ucisk na prawym pośladku. Albo fotel się trochę rozbił, albo znalazłem inną pozycję, ale d..a się przyzwyczaiła ;D 

Opublikowano
36 minut temu, Godlike napisał(a):

U mnie po ok miesiącu użytkowania i 2500km, przestałem odczuwać ucisk na prawym pośladku. Albo fotel się trochę rozbił, albo znalazłem inną pozycję, ale d..a się przyzwyczaiła ;D 

Niestety, ja po 8 miesiącach nie znalazłem, nadal coś mnie tam ciśnie. Mimo tego, że się wierce, szukając optymalnej pozycji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.