Skocz do zawartości

witam mam problem z drganiami na wolnych obrotach po wlaczen


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem w sumie to juz z dwa lata tak nie grozne to to sie jezdzi jadac na biegu nic nie odczuwam najczesciej jak gdzies po miescie da sie dobrze buta staje na swiatlach na luz silnik sie jakby trzescie lekko gazu i jest dobrze ale wystarczy jak sie trzesie objawy jak by nie dzialal nawszystkie cylindry wystarczy ze wlacze kilime igla 0 drgan nic nowy poprostu kolo zmienione poduszki lemforder zmienione wtryski sprawdzane e 46 318d 2003r
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie koło? Poduszki lemfordera do śmieci, tylko corteco.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
corteco koło,poduszki nowe z 3 mies maja i 0 roznicy czyli nie poduszki bo nic sie nie zmienilo wystarczy klime wlaczyc podniesie dawke i igła nic drgan w sumie bardzie chodzi tak jakby na 3 cylindry taki objaw lekko gazu lub klime a najlepiej klima i wylacze klime i jest oki dopiero po chwili jazdy i znowy i nie zawsze czasami pol dnia jest oki a czasem zle klima zawsze pomaga
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na poduszkach lemfordera nie jest i nie może być ok. Do tego do oceny korekcje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Maniek może być na dobrym tropie. Uważaj bo wiele firm niby robiących wtryski wali w ciula a ludzie miotają się szukając wszystkiego innego (bo wtryski są niby OK). Niejeden zawodnik stracił na tym parę miesięcy.


Kiedyś miałem Passat'a 1.9TDI na pompowtryskach. Jakiś czas po zakupie (a jakże) zaczęło telepać motorem na jałowych obrotach. Po ruszeniu było lepiej, motor nie miotał się jak w traktorze.


Okazało się że jeden pompowtrysk (z czterech) potrafił się wyłączyć i auto w praktyce chodziło wtedy na 3 garach.


Po czyszczeniu wtrysków oraz wymianie tego uwalonego już nigdy nie zatelepało mi tak ostro motorem.

Dodatkowym objawem uwalonego pompowtrysku i/lub podkładki pod pompowtryskiem było to, że obroty silnika potrafiły skoczyć w górę o 200-300, na moment jak stałem na pasach. Potem wracały do normy.


Po zakupie kolejnego auta ze stajni VAG znowu zobaczyłem skok obrotów na światłach i już wiedziałem co to jest. Na szczęście tym razem pomogło samo czyszczenie końcówek oraz wymiana podkładek.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.