Skocz do zawartości

Kodowanie używanego radaru Acc F11


Kacper1412

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym prosić o pomoc. Pacjent f11 2014r.

Został wymieniony radar acc na taki sam z tymi samymi numerami ,wcześniejszy padł, po podłączeniu nowego dalej jest błąd w iDrive podejrzewam że trzeba go zakodowac zmienić numer vinu tylko pytanie jak?

Posiadam Ista+ i kabelek, Esysa tez posiadam. Czy ktoś by mnie mógł naprowadzić co i jak zrobic ?

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie masz błędy w ista?

przeprogramuj go esystem do swojego i-step i zakoduj

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a jakie masz błędy w ista?

przeprogramuj go esystem do swojego i-step i zakoduj

Być może i bez programowania sie uda.


ESYS - łączysz się

read ecu

activate fa

szukasz radardu na liscie

detect cafd for swe

wybierasz ostatni na dole

code

gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Błąd w ista jest komunikacja nie możliwa od drzewka ICM jest zółte a ACC jest na czerwono.

W esysie zrobiłem backup całego auta ,tylko w którym z tych Svt znaleźć radar i go zakodowac ?

Edytowane przez Kacper1412
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie z esys , który svt wybrać

https://www.fotosik.pl/zdjecie/9910e763fe1ce51a

FRR, ale nie ma go tutaj

Błąd w ista jest komunikacja nie możliwa od drzewka ICM jest zółte a ACC jest na czerwono.

Zobacz czy masz zasilanie i masę w radarze, czy bezpiecznik jest cały

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak bezpieczniki 13,24,46 sprawdzone są dobre , po odpięciu kostki od radaru i wpięciu się w pin 8 (masa) podłączeniu żarówki świeci, tak samo po podłączeniu pinu 1 (12v) i załączeniu zapłonu żarówka swieci , bezpośrednio podane zasilanie z kostki pin 1,8 do żarówki, po odpaleniu zapłonu zasilanie jest. Radar po podlaczeniu kostki odpaleniu zaplonu wydaje dzwieki jak by wysyłał fale .Tylko teraz jak sprawdzic tamte dwa przewody pin 3,6?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=400391#p2879506

Dużo łatwiej dobrać się do sterownika KAFAS2 niż ICM

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego podejrzewam że może coś być z instalacją i przewodami od kostki X148*1B (SCAN-H, SCAN-L). Muszę dobrać się do instalacji ale dopiero na weekend, musze przygotować się w razie "w" na robienie nowej instalacji i teraz pytanie o kostkę X148*1B gdzie taka można zamówić żeńska i męska, bo po w pisaniu w Google nic nie mogę znaleźć, albo zle szukam, proszę nakierujcie mnie :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba będzie coś takiego:

wtyczka: 8373630 lub 8373632

gniazdko: 8387220

Albo popularny serwis aukcyjny, albo ASO

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Temat radaru ogarnięty, kostki były zaśniedziała wiec kostki wymieniłem lecz jednak dalej nie było komunikacji , po oglądnięcia całej wiązki okazało się że był przerwany zaśniedziały kabelek S-Can H zostały pociągnięte wszystkie nowe kable , zabezpieczone, stary radar jednak działa :lol: Nowy tez został zakodowany jedynie pozostało go skalibrować. Więc dziękuję wszystkim za pomoc i porady :D Jak ktoś by miał problem to pomogę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, że się udało i super że piszesz co było przyczyną!
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Temat radaru ogarnięty, kostki były zaśniedziała wiec kostki wymieniłem lecz jednak dalej nie było komunikacji , po oglądnięcia całej wiązki okazało się że był przerwany zaśniedziały kabelek S-Can H zostały pociągnięte wszystkie nowe kable , zabezpieczone, stary radar jednak działa :lol: Nowy tez został zakodowany jedynie pozostało go skalibrować. Więc dziękuję wszystkim za pomoc i porady :D Jak ktoś by miał problem to pomogę. Pozdrawiam

 

Dlaczego zdecydowałeś się na wymianę radaru, bez sprawdzenia czy instalacja elektryczna jest sprawna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.