Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio mam błąd światła STOP od haka. Zaglądałem do wtyczki i wszystko jest ok, przeczyscilem kontaktem, sprawdzałem moduł w bagażniku i wizualnie ok. W ista brak tego błędu.


IMG-20230314-122946.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Albo wtyczka , albo żarówka nie ma dobrego kontaktu , auto podczas sprawdzania wykrywa inną oporność i wali błędem .

Nieraz wystarczy wyjąć żarówkę i włożyć - jest naprawione .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Albo wtyczka , albo żarówka nie ma dobrego kontaktu , auto podczas sprawdzania wykrywa inną oporność i wali błędem .

Nieraz wystarczy wyjąć żarówkę i włożyć - jest naprawione .

 

O jakiej żarówce mówisz? Do auta nie była podpinania przyczepka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli błąd wyskoczył bez podpięcia przyczepki - bardzo dziwne .

W gnieździe do przyczepy jest przełącznik podpięcia - może on być uszkodzony .

Cytat z bmw TIS

„ Włącznik montowany jest w gnieździe przyczepy. Mikroprzełącznik służy do wykrywania przyczepy. Jeśli wtyczka jest podłączona do gniazda przyczepy, głowicy kulowej nie można obrócić”

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Czyli błąd wyskoczył bez podpięcia przyczepki - bardzo dziwne .

W gnieździe do przyczepy jest przełącznik podpięcia - może on być uszkodzony .

Cytat z bmw TIS

„ Włącznik montowany jest w gnieździe przyczepy. Mikroprzełącznik służy do wykrywania przyczepy. Jeśli wtyczka jest podłączona do gniazda przyczepy, głowicy kulowej nie można obrócić”

 

Mogę ten przełącznik odpiąć żeby tylko znikł ten błąd? Bo jest irytujący.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz hak z głowicą montowaną ręcznie czy stały , albo kula wysuwana elektrycznie ?

Masz z tylu PDC ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Masz hak z głowicą montowaną ręcznie czy stały , albo kula wysuwana elektrycznie ?

Masz z tylu PDC ?

 

Wysuwany elektrycznie

Jest PDC z tyłu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Jedyne co mam pod ręką to opryskiwacz sadowniczy z wtykiem do świateł, spróbować? :mrgreen:
Opublikowano
Podejrzewam uwalony moduł ahm, dostał wody. Pytanie czy mogę założyć 6879427 zamiast 6884357?
Opublikowano
Podejrzewam uwalony moduł ahm, dostał wody. Pytanie czy mogę założyć 6879427 zamiast 6884357?

wg. mnie nie. Obstawiam, że 6879427 nie ma obsługuje elektrycznego otwierania haka (nie ma wejścia na silnik)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
tak
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Przełożyłem moduł z drugiego auta o tych samych numerach i błędu nie ma więc moduł do wymiany. Jeszcze sprawdzę rezystancje wewnątrz czy coś poprostu nie padło, może się go da jeszcze odratować.


A faktycznie w aucie siedział moduł 6867931 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.