Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem ze swoim BMW.

Po wymianie akumulatora (oczywiście AGM- taki jak był wcześniej) auto po kilku dniach całkowicie straciło prąd. Wcześniej nie było żadnych błędów, itp.

Po naładowaniu akumulatora w aucie cały czas powraca błąd CD8E10.

Wymieniona została po tym klema IBS, oraz alternator ponieważ się grzał i podejrzenie padło na niego lecz to nie pomogło i nadal to samo.

Błąd po skasowaniu pojawia się dopiero jak auto się rozgrzeje.

Byłem u kilku mechaników i każdy rozkłada ręce. Nawet pracownik serwisu BMW się poddał...

Dodam, że auto z 2014 roku silnik N20.

Miał ktoś podobny problem?

Opublikowano

Cześć,

Po wymianie akumulatora miałem to samo. Był błąd CD8E10 /przerywany Magistrala LIM. Na szczęście już po kłopocie. W moim przypadku była wymiana starego oryginalnego (8 lat) AGM który padł na nowy AGM centra CK950. Pierwsza rejestracja nowego akumulatora była zapisana ale chyba nie widział jej sterownik i moduł komfortu, nie wiem. U mnie pomogło ponowne zarejestrowanie nowego akumulatora AGM. Należy go także naładować odpowiednią ładowarką (AGM) do pełna. Należy także usunąć wszystkie błędy zgłaszane przez sterownik samochodu. To jest upierdliwa przypadłość bo przy tym błędzie nie usypiał się moduł komfortu i zamkniecie samochodu z kluczyka nie pomagało, cyklicznie pracowała na pompa układu chłodzenia itp. Powodowało to rozładowanie akumulatora po nocy, komunikaty na ekranie komputera o rozładowaniu.

Sprawdzisz czy jest poprawnie wykonane kodowanie i brak błędów w praktyce tak, że po wyłączeniu silnika po ok 30 s moduł komfortu powinien wyłączyć wszystkie odbiorniki także np. radio, oświetlenie itp.

Jeżeli tak się nie stanie - usterka nie została naprawiona. Zapal silnik, przejedź się koło komina, wyłącz silnik, usuń wszystkie błędy i ponownie zakoduj akumulator AGM (w pełni naładowany) ustaw też nową pojemność Ah. Podłącz prostownik AGM na noc. Rano zapal, przejedź się, sprawdź usypianie samochodu przez moduł komfortu. Sukces jak się uśpi. Powodzenia

Opublikowano
Jeżeli twój silnik to N20B26 benzyna 2.0 twin turbo - nie zapomnij wymienić rozrządu - łańcuch górny się wyciąga po 100 tys km nie ma rady, trzeba wymienić z kompletem ślizgów i napinaczem, i przy okazji drugi łańcuch dolny od pompy oleju też. Jak pierwszy przeskoczy - wymiana silnika, jak drugi od pompy oleju - zatarcie i remont silnika - ku przestrodze. Olej zmiana na syntetyk co 10 tys. inaczej kłopoty. Poza tym bezawaryjny. Pozdrawiam,
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

U mnie ponowna rejestracja nowego aku była już robiona kilka razy i za każdym razem to samo. Błąd powraca...

Co do rozrządu to był wymieniany.

Opublikowano
Spróbuj jeszcze zmienić pojemność nowego aku jak kodujesz - przy adaptacji klikasz pewnie opcję: wymiana na aku o tej samej pojemności, może wybierz inną opcję czyli zmiana pojemności, trzeba próbować wszystkiego, przecież to komputer widzi 0 lub 1 nie ma opcji.
Opublikowano

Tak się właśnie zastanawiałem czy nie pokombinować z pojemnościami coś...

Ale taka zabawa irytuje mnie strasznie, bo autem tak naprawdę nie mogę jeździć.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ostatni pomysł choć trochę z czapy: sprawdzić wszystkie klamki, a w zasadzie ich połączenia, jak masz opcję comfort access. Trzeba wyczyścić ich styki sprayem do konserwacji styków. Wystarczy że jedna klamka nie kontaktuje lub ma słaby kontakt i nie usypia się moduł komfortu. Przy czym raz się uśpi a innym razem nie. A wtedy rano akumulator rozładowany a po 2 trzech dniach pada całkiem. Nie ma też błędów w diagnostyce, chyba że klamka całkiem padnie.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam 

Mam ten sam błąd.

Dzisiaj zakupiłem nowy akumulator, nie było trzeba go programować ponieważ komputer pokazal  takie same parametry jak na akumulatorze.

check engine został skasowany i teraz jak odpaliłem auto znowu się zapalił, co może być przyczyną ?

 

Dodam jeszcze że co

jakiś czas wyskakuje awaria tylnego światła stop 

pozdrawiam 

Edytowane przez MateuszBmw328ix
Chciałem dopisać ważną kwestię
Opublikowano
6 godzin temu, MateuszBmw328ix napisał(a):

nie było trzeba go programować

Programować nie trzeba o tych samych parametrach, ale rejestrację wymiany należy zrobić 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.