Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przedstawię pokrótce moją historię.

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E1 z sławnym silnikiem N43B20A i w tym że cudzie bawarskiej techniki jest katalizator NOX do którego za chwilę wrócę.

Auto zakupiłem u Niemca (i nie płakał jak sprzedawał) bo miało wypalony jeden zawór wydechowy. Więc głowica poszła do regeneracji, wymienione wszystko zawory prowadnice uszczelniacze itp.

W silniku nowe świece nowe śruby do głowicy nowy rozrząd pierścienie oleje filtry itp.

Po złożeniu auto jeździ fajnie przyspiesza no i tu wracamy do katalizatora nox.

Wspomniany Katalizator rozpadł się w środku co powodowało dzwonienie i zwracanie uwagi przechodniów.

Mało myślący za pomocą szlifierki usunąłem zawartość puszki (obudowa została zaspawana z powrotem) co jak pewnie domyślacie się spowodowało powstanie błędów.

Błędy to 30E9 30EA co jak poczytałem na rożnych forach może spowodować wyższe spalanie a z czasem wypadanie zapłonu i śmierć silnika.

I teraz co z tym zrobić:

1. Kupić oryginał w ASO ale chyba to odpada bo jak zobaczę cenę to zejdę z tego świata.

2. Za dużo w necie zamienników nie znalazłem tylko jeden czy dwa w cenie 1100zł

3. Używek to też nie znalazłem

4. Znalazłem emulator jednak cena też nie bardzo bo ok 400euro

5. I na koniec może jakiś wyższy rangą się wypowie czym różni się zwykły kat od tego nox bo korci mnie założyć zwykły o podobnej gęstości.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.