Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy dokładam ACC do swojej F11lci i chce zrobić sam sobie wiązkę idąca od radaru do poszczgólnych sterowników i potrzebuje Waszej pomocy,jak i do jakich pinów Kafas2,ICM ACSM to wszystko podłączyć? podrzuci ktoś z Was jakieś schematy?może ktoś przerabiał temat i wie jakie konektorki do jakiej kostki zastosować?

Opublikowano
mam kupione części oprócz pompy abs(dramat żeby kupić poliftowa)ale mam już namierzoną, mam ICM i radar polift także chce powoli to upychać, a na koniec tylko pompa wleci, więc chce uszykować wiązkę
Opublikowano

z ACC przez wtyczkę przy zderzaku do KAFAS2 (rozdzielenie) i potem do ICM

1 (GN/RT 0.5) zasilanie -> 5 X148*1B -> 3 (GN/RT 0.35) Z1*7B Z1 (łączy się z zasilaniem od żaluzji) F46

3 (GR/GN 0.5) S-CAN_H -> pin 6 X148*1B -> pin 3 A56*1B ( KAFAS2) -> pin 32 (GR/GN 0.35) ICM

6 (GR/WS 0.5) S-CAN_L -> pin 2 X148*1B -> pin 3 A56*1B ( KAFAS2) -> pin 33 (GR/WS 0.35) ICM

8 (BR 0.5) Masa -> gdzieś przy zderzaku, ja brałem chyba z przeciwmgielnych


wtyczka X148*1B, zaznaczona tutaj:

F5srFgzO

wtyczka A56*1B (górna z dzwiwgienka), zaznaczona tutaj

CTvFkYvL

 

ICM->ACSM (bez tego jak zakodujesz to jest błąd poduszek)

19 (BL 0.35) link to ACSM -> 27 A11*4B ACSM

20 (WS 0.35) link to ACM -> 28 A11*4B ACSM


wtyczka A11*4B, zaznaczona tutaj:

FEnCm4FD

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Koledzy próba dołożenia ACC i asystenta parkowania i lipa takie błędy:

Kafas2

00E07C2E message status object coordination malfunction,0x21F)missing re…….

ZGW2

00801C60 ZGM no flexxray initialization

ICM

0048010F DTC button Open circuit

00D01602 no message status servotronic Eco 241.0.2) receiver ICM transmitte…….

FRR

00482130 start up the ACC

DKOMBI

00E11401 no message(status object night vision 0x21F) receiver kombi tran……

00E114EB no message (display parking assist check control,0x30c) receiver KO……

DSC2

00D355E Signal (roadway inclination,54.1.2)invalid,transmiter ICM

00D35426 ABS:no can message (from KOMBI)

Signal(total braking torque request,60.1.4)invalid, transmitter SAS

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Koledzy próba dołożenia ACC i asystenta parkowania i lipa takie błędy:

Napisz co dokładnie zrobiłeś przy dokładaniu i co było wcześniej. Masz elektryczne czy hydrauliczne wspomaganie kierownicy?

Błędy zczytujesz ISTA? Prześlij pełne a nie ucięte.

Kafas2

00E07C2E message status object coordination malfunction,0x21F)missing re…….

Masz night vision?

ZGW2

00801C60 ZGM no flexxray initialization

Próbowałeś robic inicjalizację flexray w ISTA.

ICM

0048010F DTC button Open circuit

Zmieniałeś przyciski przy dźwigni zmiany biegów?

00D01602 no message status servotronic Eco 241.0.2) receiver ICM transmitte…….

uciętey koniec...

FRR

00482130 start up the ACC

DKOMBI

00E11401 no message(status object night vision 0x21F) receiver kombi tran……

Masz night vision?

00E114EB no message (display parking assist check control,0x30c) receiver KO……

DSC2

00D355E Signal (roadway inclination,54.1.2)invalid,transmiter ICM

kładłeś 2 kable pomiędzy ICM i ACSM?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Kładłem dwa kable pomiędzy icm a acsm

Nie mam nightvision

Ja nie kodowalem tylko znajomy esysem

Ja zrobiłem zczytalem błędy icoderem

Najpierw położyłem kable zamontowałem radar i icm znajomy to pokodowal tzn sam icm i było pare błędów poducha świeciła kiera ochrona pieszych i kolizji, później wrzuciłem pompę abs i zaczął kodować resztę no i lipa twierdzi ze radar do kalibracji a ten błąd w panelu zmiany trybów jazdy nie wiem skąd sie wziął przyciski działają na panelu bez problemów

Wspomaganie jest elektryczne

Opublikowano

Najpierw położyłem kable zamontowałem radar i icm znajomy to pokodowal tzn sam icm i było pare błędów poducha świeciła kiera ochrona pieszych i kolizji,

Po dołożeniu 2 kabli pomiędzy ICM i ACSM jest własnie taki błąd, trzeba zakodować (z dodanym VO) ACSM i ICM, wtedy błąd poduszek znika, ale to już nie problem u Ciebie.

później wrzuciłem pompę abs i zaczął kodować resztę no i lipa twierdzi ze radar do kalibracji

Jak jest radar do kalibracji to jest błąd, że jest radar do kalibracji. Tu takiego nie było.

a ten błąd w panelu zmiany trybów jazdy nie wiem skąd sie wziął przyciski działają na panelu bez problemów

ICM jest z BMW 5? w wersji 5.4?


Zmienialiście listę wyposażenia w VO? co dokładnie dołożyliście? 5AS? i coś od asystenta parkowania?

Błędy odnośnie night vision sugerują, że coś jest źle pokodowne (albo błędy nie były skasowane). Spróbujcie zaprogramować dołożone sterowniki esysem (ICM, DSC, FRR, KAFAS2 (może lepiej nie, bo pytanie jak z FSC)) wersją z i-level które masz w reszcie samochodu.

FRR jest poliftowy?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Witam

Wielkie podziękowania dla kolegii z forum SkeYT który zajął się moim tematem i go ogarnął na tyle ze błędów nie ma bo jak się okazało icm był w wersji pre lci i tak narazie zostało zakodowane po przedlift i zero błędów Acc do kalibracji a icm musi być polift

Polecam gościa SkeYT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.