Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
troszkę wersja okrojona ale i cena niższa tak mi się wydaje, na plus że info o rozrządzie ale to i tak do zweryfikowania bo nigdy niewiadomo ale jak by był zmieniony to myślę że spoko PLUS, szkoda za to że wersja Efficient Dynamics wiec ma kaganiec na moc bo tylko 163konie - trzeba by myśleć nad "szybszą mapką'' silnika :mrgreen:
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, szukam modelu dla siebie żeby pojeździć kilka lat, uważam że płacąc za jednak już 10 letnie auto tej klasy ponad 40 tys, da się coś znaleźć. Boje się jednak, że okaże się że powinienem za chwilę włożyć w coś np 10tys bo okaże się, że był problem którego nie zdiagnozował mechanik przed zakupem. Proszę o podpowiedź czy łatwo się nadziać na taką minę i popłynąć. (Zawsze pozostaje mi zakup skody Octavii albo Focusa, ale zdecydowanie wolę trochę dołożyć do 2-3 lata starszej BMW)
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, szukam modelu dla siebie żeby pojeździć kilka lat, uważam że płacąc za jednak już 10 letnie auto tej klasy ponad 40 tys, da się coś znaleźć. Boje się jednak, że okaże się że powinienem za chwilę włożyć w coś np 10tys bo okaże się, że był problem którego nie zdiagnozował mechanik przed zakupem. Proszę o podpowiedź czy łatwo się nadziać na taką minę i popłynąć. (Zawsze pozostaje mi zakup skody Octavii albo Focusa, ale zdecydowanie wolę trochę dołożyć do 2-3 lata starszej BMW)

 

Ogólnie to utrzymanie auta tej marki raczej nigdy nie było tanie i tanie nie będzie, raczej musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy Cię stać i czy lubisz dokładać pewne kwoty w auto, bo jak totalnie nie lubisz wrzucać kasy w naprawy czy wymiany w aucie to polecał bym Ci kupić coś pospolitego, randomowego co nie wymaga dokładania dużo kasy na coś co się zepsuje. Ja przez dłuższy czas miałem tak że jak coś trzeba było wymienić czy naprawić to spoko nawet się cieszyłem że w aucie będzie coś nowego itp ale ogólnie z czasem mi przeszło hehe. Na pewno trzeba mieć dobry serwis który się zna konkretnie na tych bmkach i tam jeździć bo taki starszej daty mechanik to tylko popsuje Ci takie auto. Tu w dieselku trzeba odpowiednio zadbać o serwis do przodu, tak aby zapobiec pewnym tematom które mogą wyjść z niewiedzy użytkowania takiego samochodu, a później jest narzekanie że kupiło się złe auto. Radość z jazdy BMW na pewno Cię nie rozczaruje, tylko trzeba mieć do nich dużo cierpliwości miłości no i też monety.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ma zagięte drzwi i tylny błotnik, więc sąsiedzi będą się śmieli. Naprawa bez szpachli się nie obejdzie i będzie problem ze sprzedażą. Ja bym nie brał za te pieniądze.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Serwisy olejowe przeciągane 5 do 10tys. km to raczej dobrze nie wróży.
Opublikowano

Czy w przedziale cenowym 40-45 jest w ogóle sens szukać takiego diesla 2013 rok? Nie orientuje się zbyt dobrze na rynku, a trochę modeli w tej cenie jest.

Dzięki, nie dopatrzyłem nigdzie z tymi olejami

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprawdź historię w ASO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.