Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, Panowie mam problem z e60 n52b25. Po odpaleniu odrazu wali wentylator na maxa z przerwami . Podłączyłem kompa żeby sprawdzać temp oleju i płynu i wentylator przestaje wariować dopiero jak auto ma 55/60 stopni . Odpowietrztlem pompę ,ale nie pomogło . Ista nie pokazuje nic związanego z chłodzeniem . Dzięki za pomoc
Opublikowano
Są dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego. To może być wina tego drugiego (X1797):

FDqSI9Jv.png

 

Dzięki kolego . Możliwe że przez ten czujnik termostat otwiera się dopiero jak jest temperatura 50/60 ? Ciepłem w środku wali dopiero jak się nagrzeje i wtedy wiatrak się uspokaja

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik przy chłodnicy jest wykorzystywany przez ECU do sterowania wiatrakiem. Jeżeli temperatura w ISTA rośnie logicznie to czujnik temperatury w bloku powinien być dobry. Jeśli termostat otwiera się już przy 60 stopniach to coś jest nie tak. Na odległość ciężko zdiagnozować.
Opublikowano
Czujnik przy chłodnicy jest wykorzystywany przez ECU do sterowania wiatrakiem. Jeżeli temperatura w ISTA rośnie logicznie to czujnik temperatury w bloku powinien być dobry. Jeśli termostat otwiera się już przy 60 stopniach to coś jest nie tak. Na odległość ciężko zdiagnozować.

 

takie błędy trzyma na stałe:


009C55 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: czujnik

zaparowania

290768 tak

009C78 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji:

Podgrzewanie dysz spryskiwaczy szyb

290768 tak

Opublikowano
Witam. Parę miesięcy temu miałem ten sam problem, wentylator włączał się od razu po uruchomieniu zimnego silnika. Wymieniłem Chłodnice bo była nieszczelna, główny termostat, termostat wymiennika ciepła skrzyni biegów i dwa czujniki cieczy. Po dłuższych oględzinach w zaprzyjaźnionym warsztacie okazało się że Pompa wody wyzionęła ducha. Całe szczęście że rozwaliło chłodnicę a nie uszczelkę pod głowicą. Zamontowałem nową pompę i problem zniknął. Wszystkie części wymieniłem sam wydałem na to 1500 €. A teraz znowu silnik nie może osiągnąć temperatury roboczej między 90 a 105°. Tu już niestety pomysły się skończyły dlaczego tak jest. Czeski film w niemieckim aucie. Ręce opadają

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.