Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej miałbym prośbę użytkowników BMW 4 Grand coupé i ogólnie.Przymierzam się do zakupu wspomnianego modelu 430i xdrive,jesli zakupie to będzie początek przygody z ta marką, czy miewacie może jakieś uciążliwe usterki w tym modelu lub jakieś poważniejsze,i ogólnie z tymi silnikami, zasięgnąłem zdania od znajomych to niestety są podzielone zdania, jeden zachwala (BMW 5 2021 530 xdrive,wczesniej miał X3,a pomiędzy jeszcze Q5)jeżdżąc tym egzemplarzem byłem zachwycony tak jak on jest zadowolonym użytkownikiem, drugi znajomy jeżdżąc x2 (wcześniej tez mając auta tej marki)powiedział, że nie chce bmw bo masakra ogólnie rzecz biorąc był bardzo niezadowolony z X2,bo psuł się dość często w dodatku przed sprzedażą się okazało że będzie musiał niedługo remontować silnik bo były nieprzyjemne stuki.

Czy mieliście taki przypadek w serwisie, że nie zrobili wam przeglądu gwarancyjnego bo zakupiliście drugi komplet opon poza serwisem ze opony nie posiadają ich certyfikacji(kupił ten sam model opon co w serwisie tylko taniej nie u nich)?


Jeździłem Bmw X1,Bmw 3,Bmw 4 coupé i Grand Coupé ,Bmw 5,i najbardziej podpasowała mi 4 Grand Coupé także pod względem wygody i pojemności,zwykłą Coupé jeździłem ze względu takiego, że dealerzy nie mieli testówki (dopiero po czasie udało mi się nią przejechać) to Coupé dla mnie to był dramat trzęsło tym samochodem jakbym nie wiem po jakiej drodze jechał(a jechałem autostradą)


Druga sprawa czy ktoś korzystał z usług brokerów samochodowych?Poważnie rozważam zakup u brokera,powód to mają auta nawet od ręki, a najważniejszy to kwestia finansowa wychodzi nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.Jeśli tak to na co zwrócić uwagę?

Opublikowano

Jeździłem Bmw X1,Bmw 3,Bmw 4 coupé i Grand Coupé ,Bmw 5,i najbardziej podpasowała mi 4 Grand Coupé także pod względem wygody i pojemności,zwykłą Coupé jeździłem ze względu takiego, że dealerzy nie mieli testówki (dopiero po czasie udało mi się nią przejechać) to Coupé dla mnie to był dramat trzęsło tym samochodem jakbym nie wiem po jakiej drodze jechał(a jechałem autostradą)

 

Mam 430i Coupe i nie bardzo wiem o czym piszesz :shock: :shock: Tutaj jedynie co moze miec znaczenie to rodzaj opon,wielkość felgi,rodzaj zawieszenia i nastawy zawieszenia jeśli jest adaptacyjne.To wszystko jest konfigurowalne.Dla mnie Coupe wygląda o niebo lepiej niż GC.

Opublikowano

Hej,


Ja mam G26 Gran Coupe, jeżeli jesteś z pomorskiego to zapraszam, mogę trochę opowiedzieć Ci o aucie na miejscu (ja mam 2.0 xDrive 190km)


W moim przypadku kupiłem opony z homologacją bmw (Gwiazdka) poza ASO i nie ma żadnego problemu z przeglądami itp. (Przy napędzie xDrive mogą się przyczepić o brak homologacji) Pamiętaj, że "ten sam model" opon może mieć różny numer katalogowy / certyfikacji EU i jeden może mieć homologacje BMW, drugi nie..


Sam chciałem brać BMW 5, ale stwierdziłem, że w 4 GC bagażnik jest bardziej praktyczny, jest to odrobinę mniejsze auto co pomaga w jeździe po mieście (dodatkowo, jeźdzni nim głównie żona, więc nie chciałem zbyt dużego auta) i za tą samą cene 5 okazała się być golasem w porówaniu do 5...


Jeżeli jeździsz głównie dłuższe trasy i robisz dużo km - wybierz bmw 5, jeżeli nie to możesz popatrzeć na 4 GC.


Co do trzęsienia Coupe, mogłeś mieć konfiguracje ze sportowym zawieszeniem + jakieś duże felgi i opony ROF, możesz zmienić rodzaj zawieszenia / opony :)

Opublikowano

Jeździłem Bmw X1,Bmw 3,Bmw 4 coupé i Grand Coupé ,Bmw 5,i najbardziej podpasowała mi 4 Grand Coupé także pod względem wygody i pojemności,zwykłą Coupé jeździłem ze względu takiego, że dealerzy nie mieli testówki (dopiero po czasie udało mi się nią przejechać) to Coupé dla mnie to był dramat trzęsło tym samochodem jakbym nie wiem po jakiej drodze jechał(a jechałem autostradą)

 

Mam 430i Coupe i nie bardzo wiem o czym piszesz :shock: :shock: Tutaj jedynie co moze miec znaczenie to rodzaj opon,wielkość felgi,rodzaj zawieszenia i nastawy zawieszenia jeśli jest adaptacyjne.To wszystko jest konfigurowalne.Dla mnie Coupe wygląda o niebo lepiej niż GC.

 

Zgadzam się w 100% :cool2:

Opublikowano

Od dwóch tygodni posiadam M440i Gran Coupe i już 3.500 km za sobą. Więc mogę się wypowiedzieć na temat komfortu.


Obecnie jest na zimówkach 18" ROF i to auto jest znacznie bardziej komfortowe od mojej poprzedniej F31, która też była na 18", ale nie ROF. Zawias adaptacyjny. Na nierównościach jedzie mi się tym autem znacznie bardziej komfortowo, na autostradach nie czułem aby cokolwiek trzęsło. I to na betonowych, które są zdecydowanie bardziej mniej komfortowe niż asfaltowe. Możliwe, że testówka którą jeździłeś albo miała zawias sportowy, albo rozregulowaną zbieżność lub źle wyważone koła.


Sam komfort jazdy na długich trasach też jest bardzo ok. Fotele bardzo dobrze trzymają. Jestem osobą o znacznym wzroście (192cm) i nie chodzącą tyczką. I ok, po 4-5h ciągłej jazdy dobrze wyjść i się przeciągnąć i dać odpocząć siedzisku, ale nie ma odczucia, że już po godzinie jazdy cię ciśnie.

Opublikowano
Dziwna sprawa, 440i xdrive coupe, adaptacyjny zawias i fotele m (+ zimowe 18cali rf) komfort przy codziennej jazdy dużo lepszy niż oczekiwałem. Największym zaskoczeniem są fotele bo w innych markach nawet te komfortowe opcje nie były komfortowe przy moim wymagającym kręgosłupie. Tutaj trasa 500km zero dyskomfortu. Bardzo dobrze trzymają i przede wszystkim extra wyglądają. Jedyne czego nie rozumiem to brak opcji wentylacji :duh:
Opublikowano

Hej,


Mam G26 430i i prawie 60 tys. przebiegu :)


Średnie spalanie od nowości ok. 7,5l/100. Głównie trasy i raczej bez ekojazdy.


Usterek na ten moment brak. Jedynie wieszanie carplay i 2x reset systemu. To jest produkcja 1 kwartał 2022, więc tam generalnie długo się czekało na dogranie carplay i do tej pory nie są dostępne takie opcje jak asystent głosowy czy drive recorder (mam kamery 360).


Poza tym jestem bardzo zadowolony z samochodu, luźne spostrzeżenia:

- Sportowy zawias+ felgi 18 cali 853 bez ROF. Fajne połączenie, nie za twardo + przy profilu 45 nie zdarzyło się jeszcze uszkodzić felgi czy gdzieś przytrzeć zderzakiem. Ten wzór felg wydaje się wizualnie trochę większy jak 18.

- Sportowy dyferencjał - mam i polecam :) Faktycznie czuć działanie nawet przy codziennej jeździe.

- Ogólnie bardzo przyjemne i przewidywalne prowadzenie. Nawet po zaśnieżonych alpach zero stresu i zastanawiania nad łańcuchami. Przy tak fajnie zgranym ESP nie czuję potrzeby mieć xdrive. Różnice RWD/AWD są dosyć mocno odczuwalne względem samego ruszania, ale i tak rusza się bardzo ok.

- Trochę jeżdżę też nową 520xd. Odczuwalnie większy samochód - także na tylnej kanapie. Natomiast 4 przyjemniej się prowadzi i nie zamieniłbym się :). Wyciszenie 5tki lepsze, ale nie znacząco w moim odczuciu.

- Siedzenia standard są super. Najdłuższa trasa 15h - plecy ok :)

- Paradoksalnie M-pakiet trochę mi nie leżał, więc mam standard. Na plus listwy okienne czarny mat, fajna tapicerka materiałowa, IMO ładniejsze zderzaki. Na minus piano black w środku - ładne, ale jednak się rysuje.

- Z tyłu ciężko zasiąść, ale poza tym ponoć całkiem wygodnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.