Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema


2 bezpieczniki zjadaja mi prad

Przetwornica prądu stałego

Przekaźnik wyłączania wentylatora bezpiecznik 24 (170mah)

Oraz System dostępu do samochodu Cas bezpiecznik 51 (200mah) nie Mam dostepu Komfort

Prosze o Rady

Opublikowano
Wiatrak odlaczylem od chlodnicy I spada pobor pradu teraz nie moge znalezc przekaznika od wiatraka jest on wbudowany przy wiatraku czy gdzies na karosserii
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uwielbiam szukac jak nie wiadomo o jakim silniku piszemy :duh: Rozumiem że o E90 M47. Dobra praktyka byloby dac 7 ostatnich znakow VIN, co znacznie zaweża obszar poszukiwan na schematach. Jesli chodzi o e90 M47 to sprawa wentylatora wyglada tak na schemacie

Screenshot-20230305-083756310-1.jpg

a przekaźnik jest tu:

Screenshot-20230305-083607469-1.jpg

Sam wentylator działa?

Opublikowano
Tak m47 z 2007 vin Vg17310 Sam wentylator raczej dziala auto sie nie przegrzewa, przekaznik zamowiony czy blad z cas bedzie powiazany z bledem przekaznika wentylatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaki masz bląd od CAS? Diagnozowales auto? Z dieslem nie jest tak hop siup, zeby wentylator odpalić zwlaszcza zimą.
Opublikowano

A wiec przekaznik byl uwalony dziala po wymianie , pozostal blad cas, w aucie Mam nastepujace bledy

S 0375 keine Kommunikation möglich mit headunit

S 0376 keine Kommunikation möglich mit most gateway

00fff1 mostsys keine Kommunikation mit der headunit

Opublikowano
A wiec dzis stwierdzilem ze po wyjeciu Klemy 30g czyli przekaznik ktory jest w bezpiecznikach, pobr pradu tez spada chociaz bezpiecznik 51 jest wsadzony , w ktora strone plynie prad? od aku przez bezpiecznik 51 dalej przez cas I do klemy 30g?bo chyba nie leci od akumulatora przez kleme 30g i bezpiecznik 51 do cas ? Czyli jesli to pierwsze to nie cas jest za blad odpowiedzialny tylko przekazik 30g albo rzeczy którymi steruje?
Opublikowano
Zaraz jebne, po wyjeciu zacisku 30g i sprawdzeniu w domu pod 12v czy działa, i działał wsadziłem go ponownie włącznie z bezpiecznikiem 51 od cas auto usypia się po 75 sekundach, do 18mah, możliwe że przekaznik 30g się zawiesił?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mógł się skleić, nie sprawdzisz tego bez ingerencji. Dla pewności łatwiej będzie wymienić.

spacer.png

Opublikowano

Zamowilem wczoraj wieczorem chyba bylo by na tyle w tym temacie.

Ciekawe jakie Bayern by mi aso wciskalo, o ile by mnie chcieli odchudzic :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie ryzyko z każdym mechanikiem niestety.

spacer.png

Opublikowano
Lipa dzis podmienilem przekazniki i znowu to samo już nie usypia do końca nadal coś wariuje pod bezpiecznikiem 51 lub pod przekaznikiem 30g ale skoro przekaznik 30g jest po CAS I bez przekaznika ale z bezpiecznikiem 51 jest ok . Więc co jest pod 30g czy czy źle myślę?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

F51 to główne zasilanie CAS.

Do CAS idzie jeszcze F4 - 5A

Tu masz sygnał pobudzenia 30g z CAS

 

30g.png

30g-2.png

jb.png

jb2.png

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem na celu pokazać Ci co jest zasilane z 30g - za przekaźnikiem 30g I01068.

spacer.png

Opublikowano

Poczekaj z klemy 30 idzie do I01068 I z Tamtad idzie zailanie na kleme

30g kolejno po lewej f34 f37 f33 f40 itd plus prawa kolumna bezpieczników f24 f11 f20 f8 itd zgadza się?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, z 30 idzie na przekaźnik i01068 - to jest główny przekaźnik 30g i idzie na ten "prostokat" co symbolizuje całą klemę. Wszystko co z tego wychodzi jest zasilane z 30g.


Na Twoim miejscu sprawdziłbym czy przychodzi z CAS sygnał na uśpienie 30g.

spacer.png

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
A jak? Dzis znowu pogrzebalem i po 20 minutach na zacisku 30g nadal jest napięcie, wyjąłem wszystkie bezpieczniki co są po 30g zasilane i dal3j lipa Wyjmę bezpiecznik 51 jest ok wyjmę osobno przekaznik 30g też jest ok. Po wyjeciu wtyczki x11010 też jest ok
Opublikowano
Wczoraj w garażu przy ciszy po zamknięciu auta słychać jak by jakiś sliniczek chodziłbardzo słaby dzwiek z początku około 20 sekund na chwilę przerwa i ponownie pod maską tego nie słychać w okolicy deski rozdzielczej. Po wyjeciu bezpiecznika 51 przestaje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może któraś klapka od nawiewu?

spacer.png

Opublikowano

Pewno chodzi ci o automatyczna cyrkulację nawiewu w przypadku wykrycia przez czujnik syfu z zewnątrz? Jak tak to patrzę w katalog i nie widzę tego ani nie widzę bezpiecznika odpowoedzialnego. 67 bezpiecznik podpisany jako nawiew regulacja on będzie za to odpowiedzialny??

O 6 ci chodzi?https://bmwteilekatalog24.info/BMW/P/E90/Lim/320d%20M47N2/ECE/L/N/2007/05/48480/64/64_1454

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

f67 to bezpiecznik dmuchawy, do sprawdzenia czy przestanie brzęczeć to coś możesz sprawdzić bezpiecznik f61 - to jest zasilanie IHKA czyli całego sterowania klapkami itp.

Ogólnie z wentylacją to bardziej skomplikowany temat bo jeszcze długo po wyłączeniu silnika klapy się przestawiają, zamykają obieg z zewnątrz, itd.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.