Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w temacie mam f11 z 2016 roku z kierowcą mpakiet bez łopatek, chciałbym takie dołożyć. Czy da się i czy temat sprowadza się do zakupu samych łopatek i kodowania?
Opublikowano

lub wymiana plastiku z tyłu kierownicy na taki z otworami (ew. wycinanie w niej otworów metodą druciarską) + wiercenie 2x miejsca na śrubki do łopatek + prosta wiązka + aktywacja.

Jak będziesz szukał całej kierownicy to pamiętaj, że te od F3x nie pasują bo otwór mocujący ma inną średnicę.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
lub wymiana plastiku z tyłu kierownicy na taki z otworami (ew. wycinanie w niej otworów metodą druciarską) + wiercenie 2x miejsca na śrubki do łopatek + prosta wiązka + aktywacja.

Jak będziesz szukał całej kierownicy to pamiętaj, że te od F3x nie pasują bo otwór mocujący ma inną średnicę.

Czyli jak będę miał tylną obudowę pod łopatki oraz łopatki to obejdzie się bez wiercenia itp.?

Opublikowano

Będzie Ci brakować jeszcze moduł w kierownicy i kabelki … łatwiej przełożyć całą kierownice.

Jak już to zrobisz to pozostanie jeszcze drążek zmiany biegów i kodowanie skrzyni na sportową.

Opublikowano
Będzie Ci brakować jeszcze moduł w kierownicy i kabelki … łatwiej przełożyć całą kierownice.

Jak już to zrobisz to pozostanie jeszcze drążek zmiany biegów i kodowanie skrzyni na sportową.

Nie wiedziałem że dźwignia skrzyni też do wymiany. Jest to konieczne?

Opublikowano
Nie ale ta sportowa trochę inaczej wygląda

No akurat mi się nie podoba wolę zwykłą, zgrabniejsza z wyglądu. Przy konfiguracji auta w salonie w opcji można było wybrać kierę m z łopatkami i zostawić zwykły wybierak skrzyni?

Opublikowano
Nie.

Reasumując jeśli ma być zgodnie ze sztuką musi być wybierak sport i programowanie skrzyni na sport?

Opublikowano
lub wymiana plastiku z tyłu kierownicy na taki z otworami (ew. wycinanie w niej otworów metodą druciarską) + wiercenie 2x miejsca na śrubki do łopatek + prosta wiązka + aktywacja.

Jak będziesz szukał całej kierownicy to pamiętaj, że te od F3x nie pasują bo otwór mocujący ma inną średnicę.

Czyli jak będę miał tylną obudowę pod łopatki oraz łopatki to obejdzie się bez wiercenia itp.?

wiercenie jest w samym stelażu kierownicy (w ramionach)

Będzie Ci brakować jeszcze moduł w kierownicy i kabelki … łatwiej przełożyć całą kierownice.

Ale wg schematu połączenia od łopatek nie idą przez moduł. Moim zdaniem moduł nie jest potrzebny.

Na pewno przy zmianie całej kierownicy jest szybciej, prościej i mniejsza szansa że zrobi się coś nie tak jak trzeba.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Nie.

Bzdura, można było mieć kierownicę m z łopatkami i zwykły wybierak skrzyni. Sprawdziłem, oczywiście chodzi mi o auta po liftingu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bzdura, można było mieć kierownicę m z łopatkami i zwykły wybierak skrzyni. Sprawdziłem, oczywiście chodzi mi o auta po liftingu.

 

Potwierdzam. Tak właśnie miałem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.