Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam spory problem z prawą tylną tarczą hamulcowa, mianowicie problem zaczął się po zmianie opon (nie wiem czy to miało wpływ ale problem wystąpił na drugi dzień) miałem akurat wyjazd i w trakcie jazdy pojawił sie głośny dźwięk ocierania, z czasem doszedł bardzo głośny pisk i czułem za auto hamuje. Zjechalem na parking i okazało sie ze prawa tylna tarcza jest parząca. Pomogło kilkukrotne uderzenie w zacisk hamulcowy, tarcza sie nie grzała ale lekko dźwięk ocieranie nadal był. Na drugi dzień po przejechaniu 20km tarcza znwou była nagrzana. Pojechałem do mechanika który wymienił mi łożysko i klocki hamulcowe jednak nagrzewanie nie ustąpiło. Przy drugiej wizycie wymienił wężyk od płynu oraz przetoczył tarcze, problem jednak nadal był. Następnie wymieniony został zacisk hamulcowy na nowy. Dźwięku ocierania już nie było, nie było uczucia trzymania auta ale tarcza nadal sie niesamowicie grzeje. Na następnej wizycie mechanik sprawdził pompę abs, i podobno jest w porządku. Mechanicy już rozkładają recę przy ostatniej wizycie machnik jescze raz rozebrał koło i mówi ze wszystko wyglada idealnie, koło sie swobodnie kręci, nie widać żeby coś tarło. Ostatnio na tarczy zrobił sie rdzawy nalot, od góry tarczy pasek z 5 cm dookoła do tego przy hamowaniu z wiekszej prędkości pojawiło sie bicie na kierownicy. Nie wiem już w czym szukać problemu bo tak jak pisałem większość co można było zostało wymienione (łożysko, klocki, zacisk, wężyk, przetoczono tarcze, sprawdzona pompa abs) Szukam już wszędzie pomocy. Aktualnie podczas jazdy oprócz bicia kierownicy przy hamowaniu z wiekszej prędkości nic nie czuć ani nic nie słychać jednak tarcza po przejeździe aż parzy.

Z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam

Bmw e90 2005

Opublikowano
Mechanik wymienił wężyk płynu czy miałeś na myśli przewód hamulcowy? Bicie kierownicy przy hamowaniu świadczy o problemie z tarczami hamulcowymi z przodu a nie z tyłu, bardzo dziwne dlaczego nadal tarcza hamulcowa się grzeje skoro wymieniłeś prawie wszystkie elementy współpracujące, zastanawiam się czy szczęki hamulcowe w tarczobębnach się nie blokują i powodują nagrzewanie tarczy hamulcowej.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wężyk płynu miałem zmieniony. Wczoraj byłem u mechanika i wyszło że te tarcze z przdu są popękane. Także teraz pod koniec tygodnia odstawiam mu auto i będzie szukał dalej przyczyny. Jak uda się znaleźć już 100% przyczynę grzania to wymienię wszystkie tarcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.