Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam problem z 2.0D B47 2018r.Pare miesięcy temu na autostradzie auto straciło moc.Po zdjezdzie na lawecie okazało się ze padły wtryski i pompa,przy przebiegu około 108tys.Po wymianie wtrysków na nowe oraz pompy jest cały czas problem z odpalaniem na zimnym silniku(tylko przy 1 odpaleniu po postoju samochodu),auto nie pokazuje żadnych błędów. Auto kręci około 2/3 sekund,po ponownym odpaleniu problem ustępuje do tej pory zle korekty na 3/4 wtrysku.Oddane do ponownego sprawdzenia na gwarancji,nadane nowy kody ima ale podobno są sprawne.Auto pracuje glosno przy 1 odpaleniu i buja samochodem.Wtryski,świece nowe,kompresja sprawdzona.Żaden serwis nie ma już pomysłu żeby rozwiązać ten temat
Opublikowano

Rozumiem, że po wymianie zakodowałeś nowe wtryski. Monitorowałeś zadane-rzeczywiste ciśnienie na szynie, korekty wtryskiwaczy? Płukałeś zbiornik, wymieniałeś filtr paliwa?

Podobne objawy miałem w HDI jak wrzuciłem regenerowane wtryski od naszych "fachowców" z rynku którzy się tym trudnią. Od razu jeden był zrąbany, po wymienie mam ten sam problem. Wygląda to tak, że po nocy muszę dłużej zakręcić by odpalił, czyli musi zbudować odpowiednie ciśnienie(pompy nie ruszałem, tylko wymiana wtryskiwaczy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.