Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Tak jak w temacie, planuje przerobić dolot z 330d na 335d.

Zbiorniczek wspomagania mam już przełożony, pozostaje kwestia airbox’a i orurowania.

Tutaj pojawia się pytanie o sam przepływomierz

Czy ten z 335d pasuje p&p czy trzeba zmieniać soft?

Dodam, ze samochód ma wgranego chipa, wiec czy ewentualna zmiana przeplywki będzie wymagała poprawki całego softu czy tylko drobnej korekty?

Opublikowano
Soft trzeba zmieniać, nikt nie chciał się podjąć samego przekodowania, z resztą nie dziwię się. Ja po prostu wypiąłem wtyczkę. Z tego co dzwoniłem po tunerach i tak każdy mówił, że powyżej pewnej mocy wyłączają go programowo. Tutaj też mówili, że dostrojenie go będzie polegało właśnie na wyłączeniu. Najlepiej kupić jakiś stary z allegro, bo i tak fizycznie musi tam być i tyle :) A jak szukasz nowego, to mogę Ci odsprzedać swój :)
Opublikowano

Już wszystko mam zamówione, na nastepny weekend postaram się za to zabrać :D

Jakieś odczuwalne zmiany po wypięciu przepływki? Wzrost spalania albo wyskakujący check?

Jakieś różnice w dolnym zakresie obrotów czy raczej wszystko na plus? Tymczasowo tez spróbuje z wypięta, a w przyszłości udam się na soft jak dozbieram reszte gratów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.