Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pany i panewki... :mrgreen:

Mam problem z moim dzieckiem E91 320D 177km. Czy ktoś jest w stanie pomoc i napisać za co wziąć się najpierw jeśli chodzi o nastawnik recyrkulacji spalin (błąd 0040A4) - długotrwały poślizg)? i kolejne pytanie czy chłodniczka egr powinna być tak up**** w nagarze ? I jak wymienić świece samemu (od 3 miechów jeżdżą w bagażniku, czas cos z nimi zrobic :8) )? na co zwrócić uwagę i jak zacząć żeby nie urwać?




PS, jak dodac zdj do posta? :?:

Opublikowano

Sprawdź wężyki podciśnieniowe. Idą zza kolektora ssącego, nad/pod nim i wychodzą do dwóch zaworków z przodu silnika. Najlepiej to je od razu wymienić bo koszt 8zł za metr wężyka to w zasadzie groszowe sprawy. A jeśli nadal będzie problem z błędem zaworu to któryś z elektrozaworów może być padnięty.


Świece żarowe ja wymieniałem z kluczem dynamometrycznym. Potrzebujesz taki który będzie pracował w lewo/prawo. Nie każdy strzela kręcąc w lewo czasami trzeba rozebrać i obrócić kwadrat w główce. Ustawiasz np. 20Nm i kręcisz lewo prawo aż wyjdzie. Są różne szkoły jedni robią to na zimnym silniku inni na gorącym. Do odłączenia konektorków przydatne są takie szczypce. Trzeba ścisnąć po obu stronach i pociągnąć do góry. W środku jest uszczelka która stawia opór i ciężko tam dostać dwoma rękami.

Możesz się bawić z wykręcaniem nawet cały dzień.


https://ibb.co/xX9J82m


A zdjęcia wrzucasz na hosting i dodajesz w BBCode. Ja korzystam z imgbb.com bo nie usuwają po krótkim czasie.

Opublikowano
Super, w wolnej chwili ogarnę temat i tak muszę kolektor wyciągnąć. Wyczyścic, klapy wyrzucić i podkładkę pod wtryskiem wymienić …. Wszystko za jednym zamachem ugryze…. Jak ogarnę to napisze co i jak. W między czasie jak ktoś ma JesCze jakies dobre rady to chętnie przygarnę. Wiedzy nigdy za dużo :cool2: :cool2:
Opublikowano

Zachcialo mi sie kiedys na zimnym silniku swiece ruszyc, urwalem 2 sztuki, zostaly w bloku same koncowki,

ale temat latwy do ogarniecia. Nie ma co jezdzic po specjalistach, tylko twarde j@j@ i wyobraznia.

Ceny za wyciaganie zaczynaly sie od 500, wiec kupilem "sprzet" i temat sie zamknal na 180zl.

Ogolnie warto wymoczyc, ja tam zawsze daje ceramiczna i jest spokoj. Jak lubisz grzebac to spoko jest

Od czasu do czasu ruszyc, zeby kiedys nie bylo problemu.

No i gniazda warto wyczyscic.


Chlodniczke spalin lubi sie zajarac warto kontrolowac, dlatego sporo t5 sie jara u niemcow, no bmw rowniez.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.