Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No właśnie już nie mówcie że swoimi betkami to jeździcie do 3 tyś bo w to nie uwieże. To jest samochód stworzony do sportowej jazdy więc palenie gumy i kręcenie bączków nie jest mu obce i jeśli nie robi się tego przy ruszaniu z każdego skrzyżowania to naprawdę nie jest to taka wielka krzywda dla samochodu. I tu znowu działa stereotyp jak jeździ młodzian beemka to napewno pali gumy na Torniu, a jak ten sam młodzian jedzie np Lanosem to jakos nikt nie zwraca na to uwagi czy on pali gumy czy nie, a lanos też potrafi i to całkiem dobrze :wink:,a obawiam się że w lanosie to owiele bardziej odbija się na zdrowiu auta niz w BMW

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Zamielić piątką na suchym asfalcie wcale nie jest tak łatwo. To cięzki samochód i do tego jest tylni napęd. Przy gwałtownym ruszaniu oś tylna się dociąża, dlatego to, co łatwe jest w przednionapędowym lanosie z sinikiem od jakiegoś koreańskiego młynka do kawy, w BMW wymaga trochę wprawy.

 

:shock: Pierwsze słyszę, jakoby w BMW istniał system ASC+T bez włącznika, który znajduje się na konsoli środkowej obok wysuwanej popielniczki (po lewej stronie). To jakaś bujda Panowie. ASC+T jeśli jest, to z pewnością razem ze wspomnianym włącznikiem.

ASC+T i program zimowy w automacie - to dwie różne bajki.

 

BMW 520i (nie 525i) można efektownie zakręcić, ale wymaga to trochę wprawy i znajomości parametrów tego samochodu. Nie jest to przecież lekka przednionapędówka.

 

Generalnie jednak radzę wszystkim, by ich miłość do swego BMW nie ograniczała sie jedynie do codziennego mycia karoserii i upiększania jej, ale także do mądrej eksploatacji waszego cacka :-).

 

I nie szukajcie ASC+T w samochodzie, któremu tego ustrojstwa fabryka nie zaaplikowała. :)

 

Tak na koniec... W moim 318ia cabrio nie ma żadnego problemu by mielić przy ruszaniu. Silnik ma 115km, 165 Nm i gdy zajdzie potrzeba gwałtoniejszego odjazdu - trzeba uważać by nie ruszyć z piskiem. Niesamowicie latwo jest wprowadzić ten samochód w poślizg zarówno przy ruszaniu, jak i przy wychodzeniu z zakrętów. Silnik najmniejszy z możliwych w tej karoserii, ale i sam samochód niewielki i raczej lekki.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Zgadzam się w prawie 100% z powyższym :)

 

Jedno "ale"... robiąc szybki i ciasny zakręt na niskim biegu, depniesz gaz i dla niewprawionych kończy się to prawie zawsze "zostaniem leżeć" w poprzek drogi... czy lód, czy suchy asfalt...

Kai
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Tak to czytam i az mi sie smiac chce :D Rozpisujecie sie jak to trudno gumy spalic. Ja mam diesla 324 bez turbiny i nie stanowi to problemu (bez rewelki ale sie da). Ewidentnie kolega ma kontrole trakcji, przeciez napisal ze po odlączeniu czujnika ABS'u spalil gumki na 25 metrów. Problem w tym jak to normalnie odłączyc.
Opublikowano

niektore E34 nie mialy wylacznika - przeciez ewidentnie macie napisane ze po odpieciu czujnika ABS (ten sam czujnik daje sygnal do ASC) auto pali laka !!!! tak trudno to zrozumiec :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

[cut by Admin]

 

Pozdrawiam

 

 

 

P.S. Fajne takie odgrzewane kotlety :D :D :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.