Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy u Was kiedy ustalicie w opcji inteligent safety individual brak ingerencji w kierowanie po każdym zamknięciu auta i ponownym odpaleniu ingerencja w kierowanie jest ponownie włączona?

U mnie tak jest co jest strasznie irytujące i moim zdaniem individual traci sens….

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W moim nie ma tego problemu. Mam wyłączoną ingerencje w kierownicę cały czas, jedynie pozostawiłem sobie wibracje. I nie muszę tego za każdym razem ustawiać.

EDIT:

W instrukcji piszą, że w zależności od wersji dla określonego kraju ingerowanie w kierowanie jest aktywne automatycznie każdorazowo po rozpoczęciu jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem auto nowe w polskim salonie, Ty pewnie również wiec o co kaman?
Opublikowano
Dzień doberek. Ja również kupiłem nowy i opcję ingerencji mam stale wyłączoną. Każdorazowo przy rozruchu auta funkcja jest nadal nieaktywna. Faktycznie wkurzające, że narzucają komuś co ma być domyślne. Może to znowu jakiś przepis unijny, że domyślnie ma być włączone (bo np. podnosi bezpieczeństwo). Moje auto jest z 2021. Pewnie później to wprowadzili i masz odpowiedź.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy u Was kiedy ustalicie w opcji inteligent safety individual brak ingerencji w kierowanie po każdym zamknięciu auta i ponownym odpaleniu ingerencja w kierowanie jest ponownie włączona?

U mnie tak jest co jest strasznie irytujące i moim zdaniem individual traci sens….

Moze uruchamia Ci sie inny profil kierowcy lub konto Gość ?

Zwroc na to uwage - moze tutaj jest problem.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja miałem w trójce ten problem z produkcji po 07.2020. Eskalowałem problem do centrali, pewnie jak inni użytkownicy. W końcu po paru miesiącach, o czym pisałem to na forum, aktualizacja oprogramowania oraz przypisanie profilu do kluczyka sprawiły, że profil indywidualny po prostu się wygrywał i problem ustąpił. Domyślnie miałem wówczas włączaną interwencję i nawet wibracje na kierownicy. Teraz hit. Tyle co odebrałem x3 produkcja końcówka listopada tego roku. Ta sam historia wróciła jak bumerang dodatkowo nie mogę wyłączyć irytujących dźwięków o przekroczeniu limitu prędkości. Miganie jest  dla mnie ok, ale ten dźwięk jest dla mnie tak rozpraszają y, że zamiast pomagać to przeszkadza. Zaraz piszę do dilera bo przy moim poruszaniu się często po wąskich drogach, już mam palpitacje serca jak sobie przypomnę kilka sytuacji z serii 3, gdy omal nie zahaczyłem o ciężarówki i nie zdjąłem rowerzystów.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Też od czasu zakupu auta walczę z tym problemem. Mimo wcześniejszej dezaktywacji, po ponownym uruchomieniu auta ingerencja w kierowanie jest aktywna. Skonfigurowałem nawet ponownie własny profil - sądziłem że może kolejność jest istotna - ale nic to nie pomogło. Oprogramowanie auta aktualne.

Ustawiłem ingerencję w kierowanie jako pierwszy skrót w i8 - teraz wystarczy dwa kliknięcia pokrętłem (wywołanie i odznaczenie). Jest to jakaś proteza i daje się z tym żyć, ale dziwne to jest że nie można tego ustawić na stałe.

Może ktoś wpadnie na jakieś rozwiązanie.

Opublikowano (edytowane)

Ja jutro mam umówioną wizytę w serwisie głównie z tego powodu. W systemie ingerencja jest zawsze oznaczona, a ona i tak działa. Miałem zastępcze g20 lci z tego roku i drive i8 i bez problemu się to deaktywowało. Ogólnie bym to przeżył, ale jeżdżę naprawdę waskimi drogami gdzie muszę zjeżdżać na pobocze i szarpie mi kierownicę. Na chwilę obecną profil kierowcy nie ma nic do tego bo pewnie domyślnie jest ustawione tak, a nie inaczej. W ostateczności chyba kupię esys tool do bmw to pozmieniam. Ale liczę na to, że serwis mi to ogarnie. W przyszłych latach będzie gorzej bo powiadomienia o przekroczeniu prędkości będzie zwalaniało nam auto, ingerencja będzie na stałe.

Edytowane przez Crysis
Opublikowano
W dniu 25.02.2023 o 16:55, stratus napisał(a):

No tak, też mam z naszego salonu. Dziwne to, może zależy też od wyposażenia. Trzeba pytać w serwisie.

Z którego roku masz auto. Przygotowuję się do napisania posta o zmianach regulacyjnych i wiem, że w 2022 też było sporo zmian przepisów. Przykładowo wibracji czy zredukowanych informacji o opuszczeniu pasa w EU jest obowiązkowe. Nie jestem tylko pewien czy ingerencja ma być domyślnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.