Skocz do zawartości

X5 LCI konfigurator aktywny


Bono

Rekomendowane odpowiedzi

zrobilem sobie testowy config. Jak pisze kolega wyzej, wszystko praktycznie poupychane w pakietach, przez co cena kosmos wychodzi. Konfig 40i wyszedl mi ponad 540 tys. (wyszlo drozej jak podobna konfiguracja x7) No nic trzymam sie planu pierwotnego i poczekam jeszcze co pokaze cayenne po FL przed dokonaniem ostatecznego wyboru. podobnie skonfigurowana hybryda 590K :duh:

Nie wiem co to za konfiguracja, ja jak bym nie konfigurował to X7 wychodzi mi taka średnia wersja w cenie dobrze wyposażonego X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiele rzeczy w x7 jest już w standardzie gdzie e x5 aby to mieć musisz wziąć cały pakiet. Problemem sa pakiety gdzie poupychane jest mnóstwo niepotrzebnych przynajmniej dla mnie opcji i tak, x5 trzeba dobrze doposażyć zeby zrównać niektóre elementy wyposażenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele rzeczy w x7 jest już w standardzie gdzie e x5 aby to mieć musisz wziąć cały pakiet. Problemem sa pakiety gdzie poupychane jest mnóstwo niepotrzebnych przynajmniej dla mnie opcji i tak, x5 trzeba dobrze doposażyć zeby zrównać niektóre elementy wyposażenia.

Ok, to pewnie dlatego, że ja konfiguruję 40i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to dobrze skonfigurowane Poesche Cayenne wyjdzie podobnie :mrgreen:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy narzekają na tablety w BMW, ale jak już muszą być tablety to te w wykonaniu BMW o wiele bardziej mi się podobają niż w grupie VAG (Audi/Porsche/VW), szczególnie w Audi brakuje mi jeszcze wyświetlacza na podsufitce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pakiet sportowy M pro dodaje z automatu podświetlane nerki. A one są też potem zawartością Exlusive. Czyli jakby płacimy 2x?

Jak coś się pokrywa między pakietami to płacisz mniej zwróć uwagę o ile się zmienia cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że BMW tworzy pakiety wyposażenia w opraciu o historię zakupów klientów. Stąd na różnych rynkach są różne pakiety.

Może w pakiecie dostajesz wyposażenie, którego byś nie dobrał jako pojedzyńcza opcja, ale często masz ten element dużo taniej.

Jak kupowałem moje x5, to wyposażenie w pakietach było ok. 30k tańsze od wybieranych osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wydaje mi się, że BMW tworzy pakiety wyposażenia w opraciu o historię zakupów klientów. Stąd na różnych rynkach są różne pakiety.

Może w pakiecie dostajesz wyposażenie, którego byś nie dobrał jako pojedzyńcza opcja, ale często masz ten element dużo taniej.

Jak kupowałem moje x5, to wyposażenie w pakietach było ok. 30k tańsze od wybieranych osobno.

W przedlifcie pakietów było kilka i były sensowne a można było też wszystko zamówić bez pakietu. Tutaj dużo jest tylko w pakiecie i bez sensu jak shadow, który chce ale nie chce pasów z przeszyciami czy czerwonych zacisków a zdecydowanie nie chce ciemnych lamp a to jest pakiet.

Chce szyberdach ale nie chce roletek szyb bo mam juz ciemne szyby czy akcesoriów do tableta z tyłu bo nie używam ale to jest razem i zamiast szyberdachu za 8tyś płacę 15tyś za pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Pojawił się nowy pakiet exclusive.

Jego cena to 12200zł ale po jego wybraniu cena konfiguracji zmienia się o drobne 33000zł ;)

Taki drobny błąd.

Dodatkowo wszystkie wybrane elementy pakietu pojedynczo wychodzą mniej niż te 33 000 bo akurat moja konfiguracja wszysyko to zawiera a jak biorę pakiet mam ok 2000zł drożej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze skonfigurowane Poesche Cayenne wyjdzie podobnie :mrgreen:

Właśnie czytam ten wątek i sprawdzam konfigurator i nie mogę uwierzyć, że bazowe ceny benzynowego X5 i Cayenne są identyczne. Się zastanawiam, czy Porsche te ceny lada moment podniesie, czy po prostu mniejsze rabaty zrobią różnicę, ale i tak nie będzie duża. Wnętrze nowego X5 to straszna tragedia z tą tabletozą i brakiem fizycznego panelu klimatyzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to dobrze skonfigurowane Poesche Cayenne wyjdzie podobnie :mrgreen:

Właśnie czytam ten wątek i sprawdzam konfigurator i nie mogę uwierzyć, że bazowe ceny benzynowego X5 i Cayenne są identyczne. Się zastanawiam, czy Porsche te ceny lada moment podniesie, czy po prostu mniejsze rabaty zrobią różnicę, ale i tak nie będzie duża. Wnętrze nowego X5 to straszna tragedia z tą tabletozą i brakiem fizycznego panelu klimatyzacji.

Cayenne lift będzie miał wnętrze z taycana więc kompletny brak fizycznych guzików dla mnie nie do zaakceptowania. W bmw z id8 wszysyko poza klimą obsługujemy idrivem lub guzikami fizycznymi więc tragedii nie ma.

Porsche w serii ma tylko kierownicę i pedały a fajne felgi kosztują 30tyś. Za dodatki liczą krocie. Mi obecny GTS wychodzi 100tyś więcej niż nowe M60i i nie ma wielu rzeczy które są w BMW. Ma dużo mniejszą moc i gorsze osiągi. Doliczając różnicę w rabacie jest to ok 130tyś zł. Lift ma być droższy ok 30-50tyś. Nadal nie jest to przepaść ale jednak różnica wyraźna za auto wolniejsze i gorzej wyposażone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u jakich dealerow można uzyskac najlepszy rabat? ktoś ma jakieś doświadczenia?


pierwszy lepszy proponuje mi 8-9%, da się więcej w BMW? (to moje pierwsze).


Jak kupowałem auto (inna marka) ponad 4lata temu to udało mi się wytargać 25% rabatu na auto konfigurowane tak jak chciałem (w sumie pełna opcja). Pamietam, że jak robiłem obchód po dealerach to rabaty wachały się od 10tyś do ponad 40tyś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak nie masz floty samoxhodow premium (3-4) to mysle ze maks 10 procent, jesli masz 13 procent jest do uzyskania. Sytuacja z dziś w porównaniu sprzed kilku kat jest zupełnie inna. Chwalisz się suchym rabatem ale nie piszesz nic więcej marka/model/silnik czy to nowość czy model schodzący, na rabat wiele czynników się składa więc sama cyferka nic

Nie mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się nowy pakiet exclusive.

Jego cena to 12200zł ale po jego wybraniu cena konfiguracji zmienia się o drobne 33000zł ;)

Taki drobny błąd.

Dodatkowo wszystkie wybrane elementy pakietu pojedynczo wychodzą mniej niż te 33 000 bo akurat moja konfiguracja wszysyko to zawiera a jak biorę pakiet mam ok 2000zł drożej ;)

 

Ten pakiet jest tylko w M60i, w 40i go nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz floty samoxhodow premium (3-4) to mysle ze maks 10 procent, jesli masz 13 procent jest do uzyskania. Sytuacja z dziś w porównaniu sprzed kilku kat jest zupełnie inna. Chwalisz się suchym rabatem ale nie piszesz nic więcej marka/model/silnik czy to nowość czy model schodzący, na rabat wiele czynników się składa więc sama cyferka nic

Nie mówi.

 

To był nowy model Opla Insigni, jakoś rok po premierze.


wiem ze na rabat ma wiele zmiennych wpływ, pytam tylko czy jak już proponująte 8-9% to jest sens szukać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.