Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z początku proszę o wyrozumiałość bo jest to moje 1 auto i dopiero wdrażam się w temat motoryzacji.


Posiadam BMW E39 523i z 98 roku i niedawno przestał mi działać zamek centralny z pilota. Pilot oryginalny, otwieranie manualne działa jak należy czy to w drzwiach kierowcy czy w klapie bagażnika. Klikając przyciski na pilocie podświetla się czerwona dioda, ale auto w ogóle nie reaguje. Próbowałem kodować kluczyk z poradników na youtubie niestety bez żadnego skutku. Co może być przyczyna i gdzie jej szukać? Jest od tego jakiś bezpiecznik bądź jakiś moduł odpowiadający za centralny z pilota?


Z góry dziękuje za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeden kluczyk masz? Do sprawdzenia/wymiany bateria w nim.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jeden kluczyk masz? Do sprawdzenia/wymiany bateria w nim.

 

Tak, mam tylko jeden kluczyk. Spróbuje na dniach z tą baterią i zobaczę czy pomoże. A gdyby to nie była wina baterii to gdzie szukać przyczyny dalej?

Opublikowano

Jedz do gościa od kluczyków niech sprawdzi po pierwsze czy pilot wysyła sygnał nie jest to skomplikowane przykłada do urządzenia i wciska guziki i wtedy wykluczasz pilota bez konieczności wymiany bateri... Ja dzisiaj odebrałem auto z serwisu tyle że poliftowe touring i z tego co mówił na początku to różne mogą być przyczyny zaczynając tak jak wspominałem od sprawdzenia pilota później modul komfortu (jeśli manualnie centralny nie działa poprawnie) to jest temat rzeka jak nie jesteś elektrykiem aby posprawdzać pod kątem technicznym to proponuję gdzieś podjechać do dobrego elektryka...

U mnie na przykład pilot wysyłał sygnał ale jednak nie za każdym razem.

Może ktoś jeszcze jakiś pomysł podrzuci.

Opublikowano
Jedz do gościa od kluczyków niech sprawdzi po pierwsze czy pilot wysyła sygnał nie jest to skomplikowane przykłada do urządzenia i wciska guziki i wtedy wykluczasz pilota bez konieczności wymiany bateri... Ja dzisiaj odebrałem auto z serwisu tyle że poliftowe touring i z tego co mówił na początku to różne mogą być przyczyny zaczynając tak jak wspominałem od sprawdzenia pilota później modul komfortu (jeśli manualnie centralny nie działa poprawnie) to jest temat rzeka jak nie jesteś elektrykiem aby posprawdzać pod kątem technicznym to proponuję gdzieś podjechać do dobrego elektryka...

U mnie na przykład pilot wysyłał sygnał ale jednak nie za każdym razem.

Może ktoś jeszcze jakiś pomysł podrzuci.

 

Będę musiał poszukać kogoś kto się tym zajmuje w okolicy i zobaczymy co jest grane. Dzięki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.