Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema, właśnie jestem po wymianie magla z Active Steering, miałem walniętą tulejkę na przekładni satelitarnej AS, magiel i tak włożyłem drugi. Problem sie pojawia w momencie adaptacji, po przeprowadzeniu kierownica patrzy w prawo przy kołach ustawionych prosto. Próbowałem kierownice przestawić na frezie, po tym zabiegu i adaptacji kiera znów wraca na wcześniejsze miejsce, czyli przekręcona w prawą stonę, myślałem że może coś nie ma siły przekręcić kołami, próbowałem w powietrzu, na asfalcie, lodzie. Adaptacje przeprowadzałem chińczykiem Delphi. Oczywiście problem AS sie zapala po paruset metrach, kontrola trakcji również. Wyszukiwarke na forum przewaliłem, problem znalazłem, rozwiązania nie.
Opublikowano
A jakie błędy wywala? Nie wiem czy programem Delphi zrobisz adaptację, ja robiłem ista i chyba za szóstym razem mi się udało.
Opublikowano
Błędu nie pamietam, ale były takie które wskazywały na błędne przeprowadzenie adaptacji, był jakiś z położeniem zerowym silniczka i jeszcze jakiś. Pobieram Dis jutro zainstaluje i spróbuje tym ogarnąć. Tym Delphi niby kalibracja była przeprowadzona pomyślnie, no ale efekt jest jaki jest.
Opublikowano
A jakie błędy wywala? Nie wiem czy programem Delphi zrobisz adaptację, ja robiłem ista i chyba za szóstym razem mi się udało.

Jakie problemy z kalibracja miałeś że dopiero za 6 razem? wgl nie mogłeś jej przeprowadzić czy była przeprowadzona ale ze słabym skutkiem?

Opublikowano
Przeprowadziłem adaptację do końca, ale po zakończeniu dostawałem informacje o nie powodzeniu. Za każdym razem ustawiałem kierownicę prosto, po każdej adaptacji kierownica ustawiała się w krzywym stopniu ale co adaptacja kierownica była bliżej zera. Musiałem chyba lekko ruszyć kierownice w momencie gdy powinna być idealnie prosto, stąd pewnie te sześć prób.
Opublikowano
Disem spokojnie ogarniesz temat. Nie wiem jak dis ale ista kalibrację kąta skrętu i aktywnej kolumny robisz jedną adaptacją. Gdyby dis miał oddzielnie to pamiętaj zacząć od ustawienia kąta skrętu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Reaktywuje. Dissem nie ogarnąłem ale to przez moje umiejętności obsługi tego programu. Ista D zrobiłem to, dalej fajera była krzywo, ale co zauważyłem. Po po paru udanych próbach (ukończonych kalibracjach, tylko fajera dalej skręcona) ista zaczęła tracić połaczenie ze sterownikiem Steering, przez co nie mogłem już później nią przeprowadzić kalibracji. Delphi mogę cały czas. Błąd który się pojawia po kalibracji i przejechaniu stu metrów to "Czujnik skrętu kierownicy, wiarygodność", oraz później "zależność sumy kątowej: brak monitorowania". Odpalając podgląd tych wszystkich wartości po jakimś czasie Suma kątowa się zawiesza na jakiś -8000st. Możliwe aby błąd z czujnika kierownicy pojawiał się właśnie przez ten czujnik sumacyjny? Wczoraj przejrzałem kawałem wiązki, wygląda bardzo dobrze, ale właśnie kostki od tego czunika sumacyjnego nawet nie odpiąłem bo słaby dostęp.
Opublikowano
Czujniki, te przy kole kierownicy się wycierają. Są do tego zestawy naprawcze.

Ten w kierownicy pokazuje dobre wartości, przed wymiana magla było wszystko git, rozumiem gdybym miał z tym problem już wcześniej, a w tej chwili wartosci z czujnika skrętu kierownicy są jak najbardziej dobre. Jedynym problemem są te wartości z czujnika sumacyjnego na maglu. Jeszcze jedno pytanie, założyłem magiel z 11 roku, mój był z 5, czujniki wleciały z mojego do tego z 11 roku. Czujnik sumacyjny na końcu numeru części ma dopisek "C". Jest możliwość że tak to świruje jeśli w maglu z 11 roku był czujnik np z dopiskiem F?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.