Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam x3 g01 z 2019, xdrive 2.0i, mpakiet, hamulce standardowe (nie M-power).

Zaświecił się komunikat, że kończą się klocki z przodu. ASO zaśpiewało 2100 brutto za wymianę. Oczywiście nie chcę tyle zapłacić, więc pytanie do was:

jakie klocki pasują i są dobre

jak po wymianie usunąć ostrzeżenie


z góry dzięki

Opublikowano

Ja osobiście często korzystam z ATE lub Boscha(bardziej pylą, ale są bardziej miękkie i lepsze dozowanie siły hamowania). Dodatkowo czujnik zużycia jakiś markowy(np. ATE), żeby się przy montażu nie połamał.

Ostrzeżenie - podłączyć pod komputer, ewentualnie moduł OBD/apke i skasować albo pojechać, do jakiegoś elektronika co ma takie graty.

Opublikowano

A po co chcesz podłączać komputer do skasowania klocków skoro ich reset da się zrobić z poziomu licznika?

Co więcej, da radę nawet wymienić klocki z tyłu bez podłączania komputera w awaryjnej sytuacji lub braku komputera.

Opublikowano
Ja osobiście często korzystam z ATE lub Boscha(bardziej pylą, ale są bardziej miękkie i lepsze dozowanie siły hamowania). Dodatkowo czujnik zużycia jakiś markowy(np. ATE), żeby się przy montażu nie połamał.

Ostrzeżenie - podłączyć pod komputer, ewentualnie moduł OBD/apke i skasować albo pojechać, do jakiegoś elektronika co ma takie graty.

 

dzięki za podpowiedź

Opublikowano
A po co chcesz podłączać komputer do skasowania klocków skoro ich reset da się zrobić z poziomu licznika?

Co więcej, da radę nawet wymienić klocki z tyłu bez podłączania komputera w awaryjnej sytuacji lub braku komputera.

 

myślałem że tak trzeba

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kup oryginalne tylko nie w serwisie a w sklepie www, ja tak zrobiłem. ATE też są bardzo dobre, kupowałem je wcześniej do Audi. Boscha nie polecam
Opublikowano
Z wszystkich, wg mnie, najlepsze będą ATE Ceramic. Hamuje podobnie do oryginału, starczają na podobnie, ale pylą znacznie mniej - komuś kto zwraca na to uwagę to polecam.
  • 1 rok później...
Opublikowano
W dniu 7.02.2023 o 07:44, bankowiec napisał(a):

A po co chcesz podłączać komputer do skasowania klocków skoro ich reset da się zrobić z poziomu licznika?

W jaki sposób?

Opublikowano

1. Włącz zapłon

2. Przytrzymaj przycisk kasowania przebiegu dziennego przez kilka sekund, aż pojawi się menu serwisowe.

3. Gdy pojawią się różne ikony serwisowe, wybierz ikonę odpowiadającą za klocki hamulcowe .

4. Przytrzymaj przycisk ponownie przez kilka sekund, aby potwierdzić reset.

Potwierdzenie resetu powinno pojawić się na ekranie.

  • Dziękuję 1

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.