Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
~15 letnie auto z oryginalnym lakierem na całości? Możliwe aczkolwiek w 9/10 przypadkach stan lakieru robi z tak wiekowego samochodu wizualnego brzydala nawet jak mechanicznie jest OK. Odpryski, otarcia, rysy, obicia itd. robią swoje i jak nic z tym przez lata nie robisz, to potem już nic nie zrobisz bez lakierowania. UWAGA: nie dotyczy tych co sobotę poświęcają na pucowaniu maski szmatką, a auta stawiają na dywanach w garażu.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Powtórzę swój stary post nt sprzedaży używek w Polsce.

"Jak ojciec sprzedawal swoje zadbane b. bogate E60, salon PL,(cena wg konfiguratora 325 tys), to kupujacy też wybrzydzal. Kupowal auto uzywane za mniej niż 10% wartości nowego, a oczekiwał stanu salonowego.

Albo nowe i mega utrata wartosci, albo stare i naprawy (potencjalne). Nie nożna mieć ciastka i zjesc ciastko.


I do tego marudzenie bo malowane drzwi, szkoda pod galerią . W końcu mówię albo pan bierze , nowe w salonie za 300 tys.czekaja.

Po pół roku dzwoni że nie odpalą, nie wiem chyba klema IBS, czy rozrusznik się zepsuł i coś sapal przez telefon.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy np nie lepiej dołożyć te 8 tys i powiedzmy w granicach 43tys poszukać chodzby nawet też 2.0d tylko bez grama szpachli
Pewnie że tak! A jeszcze lepiej dołożyć 16 000 PLN.


/S

Opublikowano
Czy np nie lepiej dołożyć te 8 tys i powiedzmy w granicach 43tys poszukać chodzby nawet też 2.0d tylko bez grama szpachli
Pewnie że tak! A jeszcze lepiej dołożyć 16 000 PLN.


/S

 

a później zaparkować pod marketem i wrócić z zakupów a tam przedarty bok i nikogo nie ma nikt nic nie widział kamer też brak :cry2: :cry2:

Opublikowano
Normalnie mam tak samo i o tym samym pomyślałem, a że mieszkam w Białymstoku to mam blisko.:-)
Opublikowano
pojadę obejrzeć auto jak będzie dostępne to końcem tygodnia i dopiero napiszę co i jak.Pozdrawiam

 

i jak tam Łowco Perełek? siedzisz juz w swoim wymarzonym BMW, czy szukamy dalej? ;)

http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

odświeżę ten temat jeszcze był tam Bimmer jakieś 2 tygodnie temu rzucić okiem na to auto :roll:


Co do lakiery to auto wychodzi całe w oryginalne prócz tylego błotnika lewego,który był malowany tylko w dolnej części wartości jakie dostałem w raporcie to max 440mikronów z czym nie było to mierzone cm po cm.Poprzedni pomiar największy to 550 przez poprzednią osobę co sprawdzała.



Ciśnienie zwrotne na DPF (filtr cząstek stałych) mieści się w normie jednak jest w górnym zakresie

(26hpa na dopuszczalne 35hpa na biegu jałowym, oraz 40 hpa na dopuszczalne 75 hpa przy 2000

obr/min). Poprzednie dwie bmw co mi sprawdzał miały na biegu jałowym 9/10 na dopuszczalne 35hpa tutaj może być kwestia,że auto stoi w komisie i tyle co przepalane jest i nie ma jak wypalić się filtr więc jest opcja,że po trasie wypaliłby się i wartości by wróciły na niższy poziom


Co do skrzyni automatycznej to na zimno skrzynia pracuje dość twardo..po rozgrzaniu praca prawidłowa.Zapewne olej tu nie pomoże sam tylko moga być winne tłoczki w mechatronice więc wypadało by wymienić nowe tłoczki,nowe solenoidy,nowa płyta +- 2tys + olej z miską z 3 koła wyjdzie jeśli robi się to statycznie


Koło pasowe wału bardzo mocno spękane w sumie na gwałt do wymiany.

Delikatnie po odpaleniu słychać łańcuch rozrządu.

Mały luz na drązku kierowniczym po prawej stronie.

Spękane całkowicie odboje amorów przednich(pewnie chcąc je wymienić jak już wyjmie się ori amortyzator okaże się,że i amory do wymiany)

Sparciała uszczelka tylnej szyby

Delikatne zapocenie w narożniku intercoolera

Przewód odmy zaolejony do wymiany


Auto wystawione w komisie 1.12.2022 więc już trochę czasu stoi.


Wizualnie z zewnątrz i wewnątrz bardzo ładnie się prezentuje.Wiadomo auto ma już ponad 12 lat.Robiąc to wszystko tak jak należy to praktycznie 20 trzeba dołożyć po zakupie


Mechatronika (tłoczki,solenoidy,płyta,miska,olej zf) około 3tys zł

Rozrząd febi/swag(iwis) 5800zł jeżeli z fakturą bez 5tys

Felgi na lato jakieś 18stki minimum 2500zł plus 3tys opony

Termostaty dwa wymienić,świece pasuje wszystkie,sterownik świec od razu prawie 2 tys

Kolektor regenerowany bo w tym 177km nie da sie klapek dokupić jak w wersji 184km w e90/e91 około 1250zł

Pasek napędowy,rolka,napinacz z 800zł

Koło pasowe corteco 700zł

Siłowniki maski bo nie trzymają + wygłuszenie przez jakiegoś gryzonia potargane więc też by wypadało zmienić

Intercooler w razie w nissens około 800zł

Drążek kierowniczy pasuje od razu zmienić + geometrię zrobić a w sumie to najlepiej dwa od razu wymienić


trochę za dużo jak za e60 w szamtach z małą navi bez xenon dynamicznego zwykłe audio(chyba,żeby coś było już zrobione jak wymieniony rozrząd gdzie by z 5tys odpadło a zostało na inne rzeczy) lub już stało na felgach 18stkach gdzie też z trójka odpada a tu wszystko naraz trzeba,żeby to było tak jak ja chce.


Przy 30/31 za to auto bym pojechał po nie ale jak cena komisowa to 36.900 a w necie 35.900 to nawet może z 2 koła nie opuści typ.

Opublikowano
Za 50k masz kolego nowego hyundaia i10 z salonu bez wycieków i bez jakiegokolwiek wkładu finansowego. Na Twoim miejscu z takim podejściem mocno bym się zastanowił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.