Zasłużeni forumowicze s0nar Opublikowano 4 godziny temu Zasłużeni forumowicze Opublikowano 4 godziny temu Nie patrzyłem ile kosztowało BRI w G60, ale z doświadczenia powiem, że warto brać 5-letnie pakiety nawet jeśli kosztują kilkanaście tysięcy złotych. Nawet jeśli ktoś nie planuje jeździć samochodem 5 lat to przy odsprzedaży jest to istotna kwestia i dużo łatwiej takie auto odsprzedać. Kupujący ślinią się na takie rzeczy jak gwarancja czy pakiet serwisowy i jest to łakomy kąsek i dość mocny argument w negocjacjach. Wracając do BRI to podam na przykładzie poprzedniego auta, 540i 2018. Tam miałem problem np. z ekranem ciekłokrystalicznym sterującym klimatyzacją/ogrzewaniem foteli i wentylacją foteli, maglownicą aktywną, pompą wody. Sama wymiana maglownicy gdyby nie pakiet to ok. 20tys. zł, pompa wody ok. 5tys. zł, ekran to ok. 3tys. zł z tego co pamiętam. Pakiety zazwyczaj się zwracają. Chcę przez to powiedzieć, że BMW to dość skomplikowane samochody (zwłaszcza te lepiej wyposażone) i jest tutaj co się zepsuć. A byle pierdółka się popsuje i leci w tysiące. W bardziej skrajnych przypadkach w dziesiątki tysięcy (silnik to już coś koło setki pln). Pakietu bym nie brał jedynie w przypadku gdybym z góry wiedział, że autem będę jeździł tylko rok czy dwa lata. W takim przypadku wystarczy standardowa gwarancja.
ryb55 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Pełna zgoda. BRI zawsze jest opłacalne jeśli coś sie w aucie wydarzy. Wyjątek może też oczywiście stanowić sytuacja, że ktoś bierze auto w najem na 2-3 lata i oddaje, wtedy nie potrzebuje 5 letniego pakietu i kwestia argumentów przy odsprzedaży odpada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się