Skocz do zawartości

RABATY


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby dopłata była ok 40 tyś to bym prawdopodobnie się zdecydował, ale niestety chce auto wrzucić w koszta firmy i chcę wykupi całkowity czyli auto na 2 lata leasing i pozniej drugi leasing, aby zmieścić się w 180 tyś, aby odliczyć całość, przy 540d tego się nie da zrobić i tracę dużo więcej
🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tu jest problem 😞 Mamy wybór między 520i a 540d.

520i - duże rabaty, okolo 20%, mocy mało, naped tylko na tyl, ale mozna wyrwac to auto duzo ponizej 300k

520xd - duzo mniejsze rabaty, nieduza doplata i tak naprawdę wszystko co dopłacamy to za naped 4x4, z konfigu wychodzi tam powiedzmy te 20 pare tys, ale dodajac do tego kilka % wiecej rabatu dla 520i wychodzi juz spora kwota i tak naprawdę jedynie za napęd

540 - duza doplata, male rabaty, mocy optymalnie, ale czy znowu warto okolo 100k doplacac (cena podstawowa + duzo mniejszy rabat)? 

Brakuje czegoś pomiędzy, jakiegoś kompromisu... Nie widzi mi się przesiadka z auta które ma 6s do 100 na auto które ma 7,5s, nie mówiąc już o elastycznosci 80-160km/h... 

Podsumowujac gama modeli ni w d... ni w oko. 

Brakuje 530i... nie rozumiem polityki BMW, że nie puścili na rynek EU 530... 

 

Edytowane przez kubul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Cię, ale 530i to i tak słabe rozwiązanie, oczywiście lepsze niż 520i, ale G60 urosło i przytyło. Aż się prosi o 540i i tutaj nie mogę zrozumieć durnej polityki BMW. Ale myślę, że szybko rynek to zweryfikuje i pojawią się jeszcze inne silniki spalinowe. Inaczej sprzedaż w EU będzie mizerna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Mandus napisał(a):

Przepraszam Cię, ale 530i to i tak słabe rozwiązanie, oczywiście lepsze niż 520i, ale G60 urosło i przytyło. Aż się prosi o 540i i tutaj nie mogę zrozumieć durnej polityki BMW. Ale myślę, że szybko rynek to zweryfikuje i pojawią się jeszcze inne silniki spalinowe. Inaczej sprzedaż w EU będzie mizerna...

Nie dodadzą żadnych czystych spalinówek bo im średnia emisja na to nie pozwala, a nie dlatego że im się "tak zachciało"... Interesowałeś się jak wygląda obecnie liczenie norm ? Jakie są kary ? Jakie są progi tych norm ? Polecam się zapoznać a dopiero później psioczyć na "durną politykę BMW".

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, scooterek napisał(a):

Nie dodadzą żadnych czystych spalinówek bo im średnia emisja na to nie pozwala, a nie dlatego że im się "tak zachciało"... Interesowałeś się jak wygląda obecnie liczenie norm ? Jakie są kary ? Jakie są progi tych norm ? 

Ta... i pewnie z tego samego powodu masz 320i 330i 340i i M3 .. których sprzedaje się dużo więcej niż piątek :classic_laugh:

Edytowane przez Woytas
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widziałem reklamy na fb salonu bmw fus typu rabat i5 m60 z 600k na 460, okolo 24%, wiec pewnie w salonie kolo 30 do ugrania. Ostatnio duzo widze reklam rabatow elektrycznych bmw czy to i4 czy i5, wiec chyba sie pozbywaja. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że max z maxów jaki można było dostać, ale bez xdrive to 16-18% ale to było na 520D. Elektryki mnie nie przekonują poza osiągami więc na nie nie patrzę, ale 540D byłby cudowny, ale 520D  xdrive najbardziej rozsądny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W połowie marca składaliśmy zamówienie na 520d dostaliśmy 18% i to był max w kilku salonach, ale przez telefon(nie po rozmowie na żywo) bez xDrive, z finansowaniem, bo bez finansowania czy tam finansowanie poza salonem chyba 17% było. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolałbym 40i, ale nie ma 😞 Hybryda mi się nie podoba, a w elektryku kusi mnie cisza i w sumie mało jeżdżę w trasy więc jakoś dam radę. Wygląda na to, że bardzo słabo się sprzedają te elektryki, skoro można dostać rabat 30%, ale z drugiej strony jeżeli to jest prawda to super okazja (albo i nie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, franczes_ka napisał(a):

W połowie marca składaliśmy zamówienie na 520d dostaliśmy 18% i to był max w kilku salonach, ale przez telefon(nie po rozmowie na żywo) bez xDrive, z finansowaniem, bo bez finansowania czy tam finansowanie poza salonem chyba 17% było. 
 

Czyli finalnie ten rabat jest zjadany przez koszty finansowania 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Adams16 napisał(a):

Czyli finalnie ten rabat jest zjadany przez koszty finansowania 🙂

To zależy - jak pytałem o finansowanie na 60 msc, z wpłatą 45% i wykupem 1%, to różnica, między finansowaniem dealerskim, a obcym wynosiła jedno oczko. W takim wypadku nie ma argumentów za obcym finansowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, J.D. napisał(a):

To zależy - jak pytałem o finansowanie na 60 msc, z wpłatą 45% i wykupem 1%, to różnica, między finansowaniem dealerskim, a obcym wynosiła jedno oczko. W takim wypadku nie ma argumentów za obcym finansowaniem.

Tak, i w sumie gdyby rabatu nie było to cena końcowa była by i tak wyższa o koszt leasingu, więc moje porównanie jest nietrafne 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mi w Lublinie też dali 15% i nie było więcej negocjacji, bierzesz albo nie, przy zakupie za gotówkę. Na fb mi sie kilka dni temu wyświetliła reklama któregoś dealera BMW , że na hybrydy jest teraz 25% rabatu, ale nie mogłem później odnaleźć tej reklamy drugi raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.