Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W ubiegłym tygodniu byłem na geometrii po wymianie przednich wahaczy. Okazało się że przód jest ok ale tyl ma żle ustawiony kat koła. Nie da się tego ustawić gdyż śruby są juz za bardzo zapieczone. ponadto trza tuleje tylnego mostu zmieniać.

Potrzebował bym wiedzieć które wahacze i śruby potrzeba wymienić do BMW 525d F11 2012r. na tył, które odpowiadaja ustawieniu geometrii TYŁ-u

W Marcu szykuje się na większy remonty całego tylnego zawieszenia. Doradżcie mi co najlepiej wymienić.

Ponadto mam do was pytanie bo mam teraz hamuce przód 348/30 a tył 330/20 i sa mi za słabe. Czy zaciski 4 tłokowe z G30 pod tarcze 348/36 będą pasowały https://allegro.pl/oferta/zacisk-zaciski-348mm-345mm-bmw-g01-g20-g30-g31-g32-13133186032 ??

Czy te tarcze są warte swej ceny https://allegro.pl/oferta/tarcze-rotinger-bmw-5-f10-f11-przod-348x36-12483296746

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chodzi o tarcze przód, 348x36, to pasują zaciski od BMW F01 . Szukaj na aukcji wpisując zacisk hamulcowy 60/36. Ja swoje kupiłem 100,- zł za sztukę. Stan z zewnątrz dobry lecz wymagały odmalowania ( praca własna). Reszta elementów zacisku w stanie bardzo dobrym .


Jeśli nie chcesz ruszać starych tarcz to podobno wymiana wszystkich klocków hamulcowych na EBC Yellow?





https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1453-wspornik-tylnej-osizawiesz-kol/i53602/kL/sN/r2012


686x484


• śruba mimośrodowa nr. 5 ...... 16.



Numery śrub.......

• nr.5 ........ 33 32 6 779 785 - M14X105-10.9

• nr.16 ...... 33 32 6 779 785 - M14X105-10.9



Pytasz jakie wahacze warto wymienić?

Takie coś powinien stwierdzić mechanik. Jeśli nie masz dobrego mechanika to jedz na stację diagnostyczną i tam jeśli jest ogarnięty gościu , sprawdzi ci w jakiem stanie masz zawieszenie.

Opublikowano
Zawieszenie przednie wymienione lecz tylne nie ruszane od nowości. I tak coś mi piszczy co chwilę na tylnym zawieszeniu przez to zainwestuje i powymieniam co trzeba. Problem jest ze nie wiem jakie wahacze odpowiadają za pochyłość koła tylnego. A pytanie czy te zaciski z G30 czterotlokowe by podeszły
Opublikowano

Wymienia się tuleje wahacza a nie całe wahacze (oczywiście można tylko po co?? Koszt wahacza Ok 3 tyś zł za szt)

ZACISKI NIE PASUJĄ Z G30

Opublikowano

Ok. Ale pytanie które tuleje. Chciał bym powymieniać od razu tuleje belki, tuleje mostu, amortyzatory z łozyskami (to już mam)

Czy idzie dostać jakiś zestaw tuleji bo wszystko co w zestawach widzę to tylko do BMW wersji E a nie F

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.