Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od dluzszego czasu mam problem z zaworem EGR. Napoczatku byl caly czas zamkniety (klapka byla tak zasyfiona ze nawet recznie po zdemontowaniu nie szlo jej otworzyc) pozniej po wyczyszczeniu i rozblokowaniu klapki do chlodniczki zaczal pojawiac sie blad ze jest otwarta i zamknieta rownoczesnie. Na samym koncu dalem auto do mechanika do wymiany tarczy i klockow tyl i poprosilem zeby spojrzal na ten zawor. Po czym mechanik stwierdzil ze jest zwarcie na silniczku otwierajacym ten zawor. Teraz moje pytanie czy idzie wymienic sam silniczek? Czy musze wymienic sam zawor? Czy jaka czesc dokladnie poniewaz mechanik stwierdzil ze najlepiej to wyciac zawor EGR. Juz wczesniej pytalem o taka operacje tutaj na forum i zostalo mi to delikatnie mowiac odradzone. Dodam ze auto ma ponad 320 tys przebiegu. Jednak wiekszosc km pokonuje na autostradzie przy predkosci 150-160km/h. Pozdrawiam
Opublikowano
EGR do N47 można kupić za nieco ponad 100 zł (używany, sprawny, oryginalny). Wymiana bardzo prosta. Według mnie przy takich kosztach nie ma sensu bawić się w usuwanie zaworu. Po usunięciu trzeba jeszcze go wyprogramować. Wyjdzie drożej.
ad®ian™

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.