Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Skoro tak jak piszesz „już płynie” do Ciebie to jedynie co możesz pomieszać to łyżką w zupie a nie w swoim zamówieniu.X5 dobry wybór-wchodzi komplet kół zimowych / letnich jak rozłożysz siedzenia :-)
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Obecnie mam zrobioną rezerwacje i wpłaconą zaliczkę. Mogę się jeszcze wycofać z zakupu tego konkretnego egzemplarza i "pomieszać" w zamówieniu :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i ważne, jak Chojny23 pisze, żeby nie zamawiać zbyt mocnego silnika i jakiegoś niepotrzebnego wyposażenia bo potem pozostaje "ból dupy" i zgrzytanie zębami :nienie:
Opublikowano (edytowane)
Witam kolegów!

właśnie zarejestrowałem się na forum BMW, czytam Wasze posty i cierpliwie czekam na swoje pierwsze zamówione BMW ;-) Wstępnie rozważałem Volvo XC60 , X3/ X4, GLC/ GLE. Ale pod względem stylistyki moje serce skradło X5 oraz spory bagażnik, który potrzebuje. Budżet jaki przeznaczyłem na nowe auto to max 360 tys brutto. Katalogowo było 391 tys zł + rabat 8,5%. Zarezerwowałem i płynie teraz do mnie pre-LCI X5 z silnikiem 25d, w kolorze czarny szafir, M-pakiet z rozszerzonym M-shadow line i całkiem nieźle wyposażone (to co potrzebowałem to mam m.in.: komfortowy dostęp, adaptacyjne światła led, adaptacyjne zawieszenie, kamera 360, hak na bagażnik rowerowy. Wcześniej odbyłem u dealera jazdę testową z tym silnikiem i mile mnie zaskoczył. Do codziennej, przepisowej jazdy zupełnie mi wystarczy, głównie miasto (...tak wiem diesel na miasto.....) czasami polskie expresówki, z prędkością 140-160km/h, 2 razy do roku wakacyjny wyjazd po Europie. Wcześniej był VW Arteon 1.5 dsg elegance, 8,9 do setki więc teraz napewno dobry krok do przodu, a o to przede wszystkim chodzi :D

Miałem jeszcze rozterkę czy nie wybrać LCI X5 40d, w wersji stylistycznej x-line - taki golas z jasną podsufitką :D i jedynym doposażeniem w postaci haku holowniczego. Ale nie za bardzo przemawia do mnie ten duży "tablet" i cenowo wychodzi drożej o ok 30 tys zł. (bez pakieów serwisowych: gwarancja 3 lata i serwis 5 lat). Atutem napewno jest odświeżony zewnętrzny design (na niedawno zamieszczonych na YT filmikach wygląda całkiem nieźle) i zawsze to "aktualny model" a nie "poprzedni". Na plus także lepszy mocniejszy silnik ale w tej chwili nie do końca potrzebuje takich osiągów.

Póki co pre-LCI X5 25d w fajnej stylistyce i budżecie którym się zmieściłem...no chyba że sie jeszcze rozmyślę... :mad2:

 


Widzę że podchodzimy do pojazdu bardzo podobnie, ma jeździć cicho, wygodnie, zabrać odpowiednio dużo bagaży. :D


Znajomy podesłał mi linki z ofertami na Q7, pojechałem zobaczyć i mi przeszło. X5 jednak dużo fajniejsze auto.


Kiedy odbierasz?

Edytowane przez chojny23
Opublikowano
Skoro tak jak piszesz „już płynie” do Ciebie to jedynie co możesz pomieszać to łyżką w zupie a nie w swoim zamówieniu.X5 dobry wybór-wchodzi komplet kół zimowych / letnich jak rozłożysz siedzenia :-)

 


Mam wybrany i zaliczkowany samochód ale jak się pojawi coś co mi bardziej pasuje to będę mógł zmienić, mogę poczekać jak coś i tak nie planowałem zmiany w tym roku ale brak 25d w LCI mnie zmotywował, tyle że w sumie to co mi diler znalazł jest optymalne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i ważne, jak Chojny23 pisze, żeby nie zamawiać zbyt mocnego silnika i jakiegoś niepotrzebnego wyposażenia bo potem pozostaje "ból dupy" i zgrzytanie zębami :nienie:

 

Ludziom nalezy pomagać w cierpieniu wiec proszę, mam nadzieję że Ci się poprawi.


https://allegro.pl/oferta/masc-na-bol-dupy-cudowny-lek-na-problemy-ludzi-7078876933


:mrgreen:

 

Dziwny z Ciebie koleś. Co tu dużo pisać.

Opublikowano
No i ważne, jak Chojny23 pisze, żeby nie zamawiać zbyt mocnego silnika i jakiegoś niepotrzebnego wyposażenia bo potem pozostaje "ból dupy" i zgrzytanie zębami :nienie:

 

Ludziom nalezy pomagać w cierpieniu wiec proszę, mam nadzieję że Ci się poprawi.


https://allegro.pl/oferta/masc-na-bol-dupy-cudowny-lek-na-problemy-ludzi-7078876933


:mrgreen:

 

Dziwny z Ciebie koleś. Co tu dużo pisać.

 


I pisze to koleś, który bez przerwy wpieprza się w wybory innych ludzi. Idź lepiej zobacz czy Ci się turbo nie poci albo czy dzisiaj nie musisz znowu lawety wzywać. :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzisz juz skończyła mi się gwarancja. Teraz bede musiał płacic za kolejne problemy. Bedziesz mogł się cieszyć na myśl jaki mam ból z tego powodu i wysyłać mi zdjęcia calych słoikow najnowszych maści. Tak po polsku :cool2: Gratuluje! Żyj szczęśliwy!
Opublikowano
Widzisz juz skończyła mi się gwarancja. Teraz bede musiał płacic za kolejne problemy. Bedziesz mogł się cieszyć na myśl jaki mam ból z tego powodu i wysyłać mi zdjęcia calych słoikow najnowszych maści. Tak po polsku :cool2: Gratuluje! Żyj szczęśliwy!

 


A co mnie to obchodzi? Dostałem PW że Ci się fura non stop sypie i masz jakieś niezdrowe stresy... przykro mi ale nie musisz się wyżywać z powodu własnych wyborów i problemów na innych użytkownikach.


Jestem szczęśliwy, inni użytkownicy 25d również, czego jak przez lata całe widać, Ty "tak po Polsku" nie możesz zdzierżyć wypisując przy każdej możliwej okazji paszkwile na temat 25d i ich właścicieli.

Opublikowano
A kiedy te 40d ktoś coś wie więcej? Może bym jeszcze zmienił swoje 30d jak nie będzie to koszt 40 tys.

 

Diler nie wie, napisałem więc zapytanie o planowane na przyszłość, na naszym rynku opcje silnikowe do BMW Polska, kazali pytać dilera... Diler nie wie...

Opublikowano

Mam X5 25d od roku.

Ogólnie spalanie 8.7 - autostrada/miasto/podmiejskie wszystko po równo - jakieś 20 tyś przebiegu.


Samochód ogólnie OK, silnik ujdzie w mieście - do przepisowej jazdy, tak jak jeżdżę w porządku. Nie przejmowałbym się opiniami innych, tak jak ktoś tu napisał, czy dom za 2-3 mln opalali byście węglem. Takie porównania są nielogiczne, bo to diesel i 3.0 też diesel, 40d = diesel, 50d = diesel... więc opalasz jazdę dieslem. Jak nie jesteś gościem w skórzanej kurtce i żelem na głowie który myśli, że wszędzie zadaje szyku, możesz brać takie auto i nie przejmować się opiniami napinaczy.


Moja konfiguracja była za 340k, po rabacie 299k. Kupiłem auto tanio, jak na takie auto i jestem w miarę zadowolony z dotychczasowego użytkowania (poza tym, że siedzenie są niewygodne). Nic takiego, w tej cenie bym nie dostał. I tak planuję zmianę na elektryka, może za rok. Brałbym ogólnie od początku iX3, ale nie miało i nie ma 4x4 jak zamawiałem auto.


Nie daj się wkręcić w głupie gadki "nie wypada, auto za 400k, 500k, brak wrażeń". Ludzie mają swoje budżety i swoje plany. Ja, na ten przykład, za samą elewację swojego niedużego skądinąd domu zapłaciłem więcej niż za swoje BMW. A założę się, że wielu tych co tu się pluje, że tylko 40d albo 50d - mieszka w domach w stylu "jaś i małgosia", umeblowanymi jak z lat 90. Ludzie mają różne plany, priorytety - patrz tylko i wyłącznie na swoje. Masz taki budżet a nie inny na samochód, wiesz czego chcesz - bierz :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzisz juz skończyła mi się gwarancja. Teraz bede musiał płacic za kolejne problemy. Bedziesz mogł się cieszyć na myśl jaki mam ból z tego powodu i wysyłać mi zdjęcia calych słoikow najnowszych maści. Tak po polsku :cool2: Gratuluje! Żyj szczęśliwy!

 


A co mnie to obchodzi? Dostałem PW że Ci się fura non stop sypie i masz jakieś niezdrowe stresy... przykro mi ale nie musisz się wyżywać z powodu własnych wyborów i problemów na innych użytkownikach.


Jestem szczęśliwy, inni użytkownicy 25d również, czego jak przez lata całe widać, Ty "tak po Polsku" nie możesz zdzierżyć wypisując przy każdej możliwej okazji paszkwile na temat 25d i ich właścicieli.

 

Odpowiem merytorycznie juz nawet nie Tobie bo do Ciebie niewiele dociera i przekręcasz fakty. Żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd wyjaśnie jeszcze raz moj punkt widzenia.

Przy odsprzedaży samochodu poznajemy ile faktycznie on nas kosztował liczone jako roznica miedzy cena zakupu a sprzedaży. Poniewaz silnik 25d nie za bardzo spelnia oczekiwania w tej klasie samochodow to i cena używanych jest proporcjonalnie niska. Zakup wersji 6 cylindrowych wiąże sie z mniejsza utrata wartosci i co za tym idzie praktycznie całosc dopłaty do wersji 30d do nas wraca. Proponuje wiec zamawiajacym wziac ten parametr pod uwage i cieszyc sie zdecydowanie lepsza kultura pracy i osiagami wersji mocniejszej. Mysle, że niewielu czuje się tym stwierdzeniem obrażonych a ktos może nawet przyzna ze mam racje i bedzie mi wdzięczny za dobrą podpowiedź.

Opublikowano
Odpowiem merytorycznie juz nawet nie Tobie bo do Ciebie niewiele dociera i przekręcasz fakty. Żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd wyjaśnie jeszcze raz moj punkt widzenia.

Przy odsprzedaży samochodu poznajemy ile faktycznie on nas kosztował liczone jako roznica miedzy cena zakupu a sprzedaży. Poniewaz silnik 25d nie za bardzo spelnia oczekiwania w tej klasie samochodow to i cena używanych jest proporcjonalnie niska. Zakup wersji 6 cylindrowych wiąże sie z mniejsza utrata wartosci i co za tym idzie praktycznie całosc dopłaty do wersji 30d do nas wraca. Proponuje wiec zamawiajacym wziac ten parametr pod uwage i cieszyc sie zdecydowanie lepsza kultura pracy i osiagami wersji mocniejszej. Mysle, że niewielu czuje się tym stwierdzeniem obrażonych a ktos może nawet przyzna ze mam racje i bedzie mi wdzięczny za dobrą podpowiedź.

 

Podaj link do danych gdzie to co twierdzisz, będzie to dokładnie widoczne. Inaczej podpowiedź i wniosek "z dupy". Chyba, że ten wniosek opiera się całkowicie na Twoim "autorytecie" - na zasadzie "trust me bro". To wtedy nie musisz wysyłać.

Opublikowano
Mam X5 25d od roku.

Ogólnie spalanie 8.7 - autostrada/miasto/podmiejskie wszystko po równo - jakieś 20 tyś przebiegu.


Samochód ogólnie OK, silnik ujdzie w mieście - do przepisowej jazdy, tak jak jeżdżę w porządku. Nie przejmowałbym się opiniami innych, tak jak ktoś tu napisał, czy dom za 2-3 mln opalali byście węglem. Takie porównania są nielogiczne, bo to diesel i 3.0 też diesel, 40d = diesel, 50d = diesel... więc opalasz jazdę dieslem. Jak nie jesteś gościem w skórzanej kurtce i żelem na głowie który myśli, że wszędzie zadaje szyku, możesz brać takie auto i nie przejmować się opiniami napinaczy.


Moja konfiguracja była za 340k, po rabacie 299k. Kupiłem auto tanio, jak na takie auto i jestem w miarę zadowolony z dotychczasowego użytkowania (poza tym, że siedzenie są niewygodne). Nic takiego, w tej cenie bym nie dostał. I tak planuję zmianę na elektryka, może za rok. Brałbym ogólnie od początku iX3, ale nie miało i nie ma 4x4 jak zamawiałem auto.


Nie daj się wkręcić w głupie gadki "nie wypada, auto za 400k, 500k, brak wrażeń". Ludzie mają swoje budżety i swoje plany. Ja, na ten przykład, za samą elewację swojego niedużego skądinąd domu zapłaciłem więcej niż za swoje BMW. A założę się, że wielu tych co tu się pluje, że tylko 40d albo 50d - mieszka w domach w stylu "jaś i małgosia", umeblowanymi jak z lat 90. Ludzie mają różne plany, priorytety - patrz tylko i wyłącznie na swoje. Masz taki budżet a nie inny na samochód, wiesz czego chcesz - bierz :)

 


Pomijając Twoje BMW 25D , które po prostu chciałeś mieć pochwal się tą elewacją w cenie pojazdu 299 K :D Z czego będzie robiona ? ze złota :wink: A jeżeli faktycznie tyle kosztowała to 25D - wstyd... :mrgreen: :mrgreen: Minimum 30D zapisz Sobie...

Opublikowano
Widzisz juz skończyła mi się gwarancja. Teraz bede musiał płacic za kolejne problemy. Bedziesz mogł się cieszyć na myśl jaki mam ból z tego powodu i wysyłać mi zdjęcia calych słoikow najnowszych maści. Tak po polsku :cool2: Gratuluje! Żyj szczęśliwy!

 


A co mnie to obchodzi? Dostałem PW że Ci się fura non stop sypie i masz jakieś niezdrowe stresy... przykro mi ale nie musisz się wyżywać z powodu własnych wyborów i problemów na innych użytkownikach.


Jestem szczęśliwy, inni użytkownicy 25d również, czego jak przez lata całe widać, Ty "tak po Polsku" nie możesz zdzierżyć wypisując przy każdej możliwej okazji paszkwile na temat 25d i ich właścicieli.

 

Odpowiem merytorycznie juz nawet nie Tobie bo do Ciebie niewiele dociera i przekręcasz fakty. Żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd wyjaśnie jeszcze raz moj punkt widzenia.

Przy odsprzedaży samochodu poznajemy ile faktycznie on nas kosztował liczone jako roznica miedzy cena zakupu a sprzedaży. Poniewaz silnik 25d nie za bardzo spelnia oczekiwania w tej klasie samochodow to i cena używanych jest proporcjonalnie niska. Zakup wersji 6 cylindrowych wiąże sie z mniejsza utrata wartosci i co za tym idzie praktycznie całosc dopłaty do wersji 30d do nas wraca. Proponuje wiec zamawiajacym wziac ten parametr pod uwage i cieszyc sie zdecydowanie lepsza kultura pracy i osiagami wersji mocniejszej. Mysle, że niewielu czuje się tym stwierdzeniem obrażonych a ktos może nawet przyzna ze mam racje i bedzie mi wdzięczny za dobrą podpowiedź.

 

Niestety się nie zgodzę…..X5 25d po 3 latach sprzedałem praktycznie po cenie zakupu-uwzględniając podatki odliczone-wiec nie ma co zgadywać kto i co za ile później sprzeda bo to totalne wróżenie z fusów.Ty w każdym razie nie masz się co martwić-Twój konfig napewno się dobrze sprzeda ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiem merytorycznie juz nawet nie Tobie bo do Ciebie niewiele dociera i przekręcasz fakty. Żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd wyjaśnie jeszcze raz moj punkt widzenia.

Przy odsprzedaży samochodu poznajemy ile faktycznie on nas kosztował liczone jako roznica miedzy cena zakupu a sprzedaży. Poniewaz silnik 25d nie za bardzo spelnia oczekiwania w tej klasie samochodow to i cena używanych jest proporcjonalnie niska. Zakup wersji 6 cylindrowych wiąże sie z mniejsza utrata wartosci i co za tym idzie praktycznie całosc dopłaty do wersji 30d do nas wraca. Proponuje wiec zamawiajacym wziac ten parametr pod uwage i cieszyc sie zdecydowanie lepsza kultura pracy i osiagami wersji mocniejszej. Mysle, że niewielu czuje się tym stwierdzeniem obrażonych a ktos może nawet przyzna ze mam racje i bedzie mi wdzięczny za dobrą podpowiedź.

 

Podaj link do danych gdzie to co twierdzisz, będzie to dokładnie widoczne. Inaczej podpowiedź i wniosek "z dupy". Chyba, że ten wniosek opiera się całkowicie na Twoim "autorytecie" - na zasadzie "trust me bro". To wtedy nie musisz wysyłać.

 

Tu nie trzeba sie jakos soecjalnie doktoryzowac. Spojrz na pierwsze lepsze oferty. Uzywanych 3 litrowych wersji ponizej 300k nie ma w ofercie a 25d sporo. Zreszta ludzie nie musicie sie ze mna zgadzac. To forum. Ja widze sprawe tak a jesli ktos inaczej to po co ta napinka? Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przystawia.


https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=265



https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Ato%5D=235

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawda jest taka że im gorszą wersję kupisz im mniej wyposażoną im mniejszy silnik im taniej tym mniejsza strata przy sprzedaży. Zobaczcie sobie poprzedni model roczniki w okolicy 2015. 25d i M50d są prawie w tej samej cenie. Róznica to max 20-30tyś przy kwocie w okolicy 150tyś zł a M50d jako nowe kosztowało 2x tyle.
Opublikowano
Odpowiem merytorycznie juz nawet nie Tobie bo do Ciebie niewiele dociera i przekręcasz fakty. Żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd wyjaśnie jeszcze raz moj punkt widzenia.

Przy odsprzedaży samochodu poznajemy ile faktycznie on nas kosztował liczone jako roznica miedzy cena zakupu a sprzedaży. Poniewaz silnik 25d nie za bardzo spelnia oczekiwania w tej klasie samochodow to i cena używanych jest proporcjonalnie niska. Zakup wersji 6 cylindrowych wiąże sie z mniejsza utrata wartosci i co za tym idzie praktycznie całosc dopłaty do wersji 30d do nas wraca. Proponuje wiec zamawiajacym wziac ten parametr pod uwage i cieszyc sie zdecydowanie lepsza kultura pracy i osiagami wersji mocniejszej. Mysle, że niewielu czuje się tym stwierdzeniem obrażonych a ktos może nawet przyzna ze mam racje i bedzie mi wdzięczny za dobrą podpowiedź.

 

Podaj link do danych gdzie to co twierdzisz, będzie to dokładnie widoczne. Inaczej podpowiedź i wniosek "z dupy". Chyba, że ten wniosek opiera się całkowicie na Twoim "autorytecie" - na zasadzie "trust me bro". To wtedy nie musisz wysyłać.

 

Tu nie trzeba sie jakos soecjalnie doktoryzowac. Spojrz na pierwsze lepsze oferty. Uzywanych 3 litrowych wersji ponizej 300k nie ma w ofercie a 25d sporo. Zreszta ludzie nie musicie sie ze mna zgadzac. To forum. Ja widze sprawe tak a jesli ktos inaczej to po co ta napinka? Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przystawia.


https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=265



https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Ato%5D=235

 


Z tych Twoich kalkulacji i przykładowych ogłoszeń wychodzi jedno…..auto z silnikiem 30d jest około 60tys droższe niż z 25d-dokładnie tyle co różnica w cenie przy zakupie nowego (w moim przypadku), więc finalnie każdy traci podobnie, nie widzę tu jakiejś dysproporcji przy odsprzedaży.

Opublikowano
Panowie co jak co ale to żenada śmiać się z kogoś że jeździ silnikiem 2.0. O 518D też wszędzie pisali że tym sie nie da nikogo wyprzedzić i mogę się dzisiaj śmiać na głos z takich imbecyli. Każdy kupuje to na co go stać, ja dzisiaj czekam na X6 LCI za pół bańki i nie pomyślał bym nawet robić z kogoś bekę bo ma mniejszy silnik. Żenada na maxa zero klasy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przypadku f15 50d i 25d kosztują mniej więcej podobne pieniądze: owszem, w czasie jazdy w 25d emocje jak na rybach, ale jedziesz na serwis i tam też takie same emocje. W m50d jest roller caster zarówno w czasie jazdy jak i serwisie - Michael1916 - sam widziałeś - do roboty przy turbo trzeba wyjąć silnik - i sporo jest takich operacji gdzie trzeba też silnik wyjąć. Słupek do 25d kosztuje tyle samo co wał korbowy do 3.0d - w razie większej awarii.

B57 dziś bym zaryzykował , zobaczymy jak będzie się spisywał za 3 lata :cool2: oby nie było takich problemów jak z n57 (mówimy o rynku wtórnym)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Panowie co jak co ale to żenada śmiać się z kogoś że jeździ silnikiem 2.0. O 518D też wszędzie pisali że tym sie nie da nikogo wyprzedzić i mogę się dzisiaj śmiać na głos z takich imbecyli. Każdy kupuje to na co go stać, ja dzisiaj czekam na X6 LCI za pół bańki i nie pomyślał bym nawet robić z kogoś bekę bo ma mniejszy silnik. Żenada na maxa zero klasy.

A najlepsze jest to, że ze tu mówimy, nie o autach, typu i20 55KM, który, tylko o samochodzie, który robi 0-100 w 7,5s. Czyli mówimy o czasie, który osiągają najmocniejsze kompakty (nie licząc hot hatchy).

Ale, na tym forum jest typowe, że każdy kto ma choć ćwierć znaczka M to według niego nie da się jeździć autem, który ma mniej niż 400KM.

Opublikowano

Tu nie trzeba sie jakos soecjalnie doktoryzowac. Spojrz na pierwsze lepsze oferty. Uzywanych 3 litrowych wersji ponizej 300k nie ma w ofercie a 25d sporo. Zreszta ludzie nie musicie sie ze mna zgadzac. To forum. Ja widze sprawe tak a jesli ktos inaczej to po co ta napinka? Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przystawia.

https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=265

https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/x5/od-2020?search%5Bfilter_enum_generation%5D=gen-g05-2018&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2021&search%5Bfilter_float_engine_power%3Ato%5D=235

 

To jest jak porównywanie jabłek do gruszek. Rozumiem jakby była jedna wersja wyposażenia, ale w przypadku BMW jest to po prostu nieporównywalne. Wydaje mi się, że ogólna tendencja jest taka, że 25d raczej są gorzej wyposażone niż 6-cylindrowe wersje. Stąd też, oprócz samego silnika, ich wyższe ceny. Na przykład nie ma żadnego 25d z roczników 2019-2020 który miałby head-up display, a jest 10 6-cylindrowców które to mają.

Ja też już to pisałem w innym wątku, przy moim zakupie różnica była w okolicach 70-80tys. Nie ma szans odzyskać jej przy odsprzedaży - może połowę z tego.

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Pomijając Twoje BMW 25D , które po prostu chciałeś mieć pochwal się tą elewacją w cenie pojazdu 299 K :D Z czego będzie robiona ? ze złota :wink: A jeżeli faktycznie tyle kosztowała to 25D - wstyd... :mrgreen: :mrgreen: Minimum 30D zapisz Sobie...

Sorry za offtop, ale skoro pytasz, cała elewacja jest jest z deski opalanej. Nie pamiętam dokładnie ale to jest ok. 700-850 za metr.

Nie ma to nic do samochodu ani BMW, poza tym, że cała ta dyskusja czy nawet kłótnia jaka tu się odbywa jest bez sensu. Każdy liczy pieniądze na swój sposób, każdy ma swoje minimum i maksimum. Wkręcenie innym, że co najmniej 30d jest bezcelowe. Powiem więcej, dla mnie 30d jest też za wolne. Niebawem zmienię samochód na elektryka 400-500HP+, bo taką mam teraz fantazję. I co, mam przyjść tutaj na forum i wszystkim wytykać, że są lamusami albo ich życie jest nędzne, bo mają 30d - albo 40d - równie słabe? xD Zastanów się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.