Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam takie pytanie czy dużo roboty jest żeby samemu wymienić samego egr w f11? Może ma ktoś jakiś filmik poglądowy. Dzięki. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Mam takie pytanie czy dużo roboty jest żeby samemu wymienić samego egr w f11? Może ma ktoś jakiś filmik poglądowy. Dzięki. Pozdrawiam

 

W jakim silniku ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic mi to nie mówi ponieważ 520d to może być N47N lub B47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano





Ps: Kup sobie małe obejmy do wężyków bo te fabryczne są jednorazowego użytku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyszczenie nie pomaga na zbyt długo ... szkoda roboty... nowy nie kosztuje więcej niż pół auta więc jak się coś dzieje to lepiej go wymienić :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi zaczął zawieszać się EGR po ok. 30tys. w B47, nie jest to identycznie ta sama konstrukcja co w N47. Po dokładnym wyczyszczeniu i nasmarowaniu przejechałem ok 40 tys. bez żadnego objawu problemu. Odpukać w niemalowane :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy warto czyścić ten zawor czy lepiej nowy?

 

W silniku N47N zawór EGR ma wadę w postaci wycierania się trzpienia tak że tylko wymiana na nowy rozwiąże problem w 100%.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Jeśli się zacina to silnik zaczyna nierówno pracować, szarpać i potrafi nawet zgasnąć, szczególnie kiedy jest nie rozgrzany. Edytowane przez guzior2
Opublikowano

Zacięty zawór może wprowadzić samochód w tryb awaryjny i raczej to zrobi. Auto będzie miało wtedy gorszą dynamikę niż Fiat 126p.

Może się też stać tak jak było w moim aucie, że zatnie się w takiej pozycji, że nie uruchomisz auta.


Ja bym czyścił. Tak na logikę to ten trzpień wyciera się wolniej, jak egr ma mniejsze opory, a opory ma mniejsze, jak egr jest czysty.


U mnie pierwszy wytrzymał 100.000 km bez czyszczenia i zrobił tak jak napisałem powyżej.

Drugi został wymieniony po kolejnych 100.000 km, wymieniony na akcji przywoławczej razem z chłodnicą spalin. Wciąż był sprawny.

Opublikowano

Koledzy po czym idzie poznac że chlodniczka egr wymieniona? Właśnie wyciągnąłem egr i faktycznie zacięty. Po przesmarowaniu wszystko chodzi ok. Takie błędy mi pokazywało.

https://ibb.co/5cpMKH3 Coś ktoś podpowie. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te błędy są związane z zablokowanym zaworem EGR.


Ps: Smarowanie może pomóc na jakiś czas ale zazwyczaj problem wraca bo ten metalowy haczyk z rolką są wyrobione.

Opublikowano
Ja właśnie odebrałem auto z akcji serwisowej. Choć stoi w historii że już było wymieniane dostałem list w grudniu. Dzisiaj wymienili oczywiście gratis. Mieszkam w Niemczech
Opublikowano
Zobaczę co się będzie działo po nasmarowaniu dużo roboty nie ma żeby go wyciągnąć jak problem wróci najwyżej nowy wtedy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli była wymieniana na akcji serwisowej to będzie w historii bmw.
Opublikowano
Koledzy jeszcze takie pytanko bo walczę z egr czy jakbym zaślepił ten otwór egr bez wykręcania chlodniczki czy to miałoby jakiś negatywny wpływ na silnik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.