Skocz do zawartości

X5 LCI 2023


DanielKZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

:lol: :lol: :lol: :cool2:

Do 2035r. możemy się śmiać, a potem... :mad2:

 

Nadal będziesz mógł jeździć samochodem spalinowym :)

Najlepiej kupić nowy w okolicach 2028-2030 :)

Ja cały czas liczę na to, że ten pomysł zostanie odłożony na 2050 (conajmniej)...


Btw. X5 LCI jeżeli się potwierdzi to całkiem ok :) Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale trochę przypomina mi przedliftowego Hyundaia Tucsona, szczególnie przód.

Pewnie cena podstawowa +50k jak z X7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

:lol: :lol: :lol: :cool2:

Do 2035r. możemy się śmiać, a potem... :mad2:

 

Nadal będziesz mógł jeździć samochodem spalinowym :)

Najlepiej kupić nowy w okolicach 2028-2030 :)

Ja cały czas liczę na to, że ten pomysł zostanie odłożony na 2050 (conajmniej)...


Btw. X5 LCI jeżeli się potwierdzi to całkiem ok :) Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale trochę przypomina mi przedliftowego Hyundaia Tucsona, szczególnie przód.

Pewnie cena podstawowa +50k jak z X7 :)

 

Tak, zgadza się, tak trzeba będzie zrobić jeśli te daty się potwierdzą, co nie zmienia faktu, że nowego spalinowca w EU już się nie kupi :cry:


Ja miałem brać polifta, ale ten wstrętny tablet przesądził, że zamówiłem pre LCI. Zmiany na zewnątrz są bardzo delikatne, wręcz kosmetyczne. Powiedziałbym, że bardzo zachowawcze..., ale może lepiej tak niż jak w X7 bo ten przód chyba nigdy mi się nie spodoba. Myślę, że prawdziwej rewolucji X5-tki można się spodziewać w 2025r./26r. przy zmianie modelowej. Leasing mam na 3 lata więc jak wrócą do klasycznego układu kokpitu bez tego "czegoś" dosztukowanego na siłę do deski to akurat płynnie przeskoczę na new model :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wroca do klasycznego kokpitu? Z pokretlami? :) Pamietam wrzask i placz, kiedy telefony tracily fizyczne klawiatury. Ten sam wrzask i oburzenie jest teraz, bo BMW zabralo pokretlo do zmiany temperatury nawiewu. Juz teraz pre-LCI G05 wydaje sie przestarzaly wzgledem LCI. Ale korzystajcie z pokretel dopoki mozecie!

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd ta pewność, że wrócą? :wink:


Tak ptaszki ćwierkają... :wink:

Nie wszyscy z BMW są zadowoleni z tego co wyszło, nawet dyrektor generalny sprzedaży wyraził się o tych tabletach bardzo niepochlebnie, więc jest spora szansa, że coś z tym zrobią...

Tu nie chodzi o to żeby wracać do pokręteł. Można połączyć ekrany dotykowe z tradycyjnymi rozwiązaniami stosowanymi od lat. Dało się to zrobić w Audi, Porsche, RR to dlaczego nie można tego zrobić w BMW ?

Tablet a la BMW to nie tylko paskudztwo, ale przede wszystkim totalna porażka ergonomiczna, oczywiście w/g mnie, bo być może pokolenie instagrama będzie wniebowzięte :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wyglada na to, ze pokolenie instagrama bedzie kupowac nowe modele a bumerzy zostana przy swoich pre-LCI przez nastepne 20 lat broniac pokretla do zmiany temperatury.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę Cię zasmucić.

Porsche Cayenne polift(od lipca 2023), nie będzie już mieć żadnego fizycznego przycisku, poza awaryjnymi.

Dostaje wnętrze z Taycana.

 

Tak, wiem, ale to dalej wygląda duuuużo lepiej niz w BMW. Klasyczny układ kokpitu jest zachowany. O ergonomii obsługi nawet nie wspominam...

Jak można rozwiązać włączanie podstawowych funkcji na 3 x :mad2: Podczas jazdy np X7 musiałem odrywać plecy od fotela żeby kliknąć w tablet, czy to jest ergonomiczne ? O rozproszeniu uwagi doszukując się funkcji nawet nie wspominam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgadza się, tak trzeba będzie zrobić jeśli te daty się potwierdzą, co nie zmienia faktu, że nowego spalinowca w EU już się nie kupi :cry:


Ja miałem brać polifta, ale ten wstrętny tablet przesądził, że zamówiłem pre LCI. Zmiany na zewnątrz są bardzo delikatne, wręcz kosmetyczne. Powiedziałbym, że bardzo zachowawcze..., ale może lepiej tak niż jak w X7 bo ten przód chyba nigdy mi się nie spodoba. Myślę, że prawdziwej rewolucji X5-tki można się spodziewać w 2025r./26r. przy zmianie modelowej. Leasing mam na 3 lata więc jak wrócą do klasycznego układu kokpitu bez tego "czegoś" dosztukowanego na siłę do deski to akurat płynnie przeskoczę na new model :wink:

 

Lepiej już kup z tymi wstrętnymi tabletami, bo może być tak, że kolejne X5 będzie już tylko elektryczne, tak samo jak nie ma nowego Volvo XC90 tylko EX90 ;)


Zresztą pewnie nowe X5 to już tylko mild hybrid…


Mi się nowe X7 spodobało, tylko jakoś aktualnie leasingi mi się nie kalkulują…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W sumie nieoficjalne informacje sie potwierdziły. Hybryda phev znacznie zyskała na atrakcyjnosci ( 4,8 do 100! i ponad 100km zasiegu na pradzie), 40i duzo mocniejsze ( chyba najlepszy wybor price/performace teraz). Diesel juz tylko jeden, coz koniec ery diesla. Cieszy ze nadal V8 jest dostepne :cool2:

Co do designu mam wrazenie ze przez ilosc ekranow i oszczednosci kosztem ergonomi nie idzie to w dobrym kierunku jesli chodzi o wnetrze. Z zewnatrz jak dla mnie kosmetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co oni za dodatki wymyślili przy grillu ciemne - o ile poprzednio biały kolor w X5 wymiatał to tutaj wygląda to słaaaaabo. Może live będzie inaczej.


To samo światła - lasery z poprzedniej wersji wyglądały znacznie agresywniej/ciekawiej.


4bed390d5116913amed.png


Fajna za to zmiana standardowych sportowych foteli - wyglądają dużo lepiej.

Tylne światła też na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni zderzak jest zrobiony tak jakby pod "elektryka". Pewnie przez to chcą "płynniej" przejść w nowy design za kilka lat, gdy X5 będzie już w pełni elektryczne.

Ta duża czarna plastikowa "plama" na środku - nie za dobrze to wygląda :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wejściu w konfigurator są nowe auta !

Jako że biore X6 jestem zadowolony bo za wiele nie skiepścili ale X5 jak dla mnie wstępnie lipa. Nowa linia chińska ewidentnie.

Brak diesla 2.0, jest drogo.

Dlaczego chińska? Nie rozumiem na jakiej podstawie tak twierdzisz?

X7 LCI bardziej mi się podoba niż X5 LCI, bo X5 za bardzo podobne do X3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również czekałem na premiere z zamiarem zamówienia X6. No ale patrząc na ten nowy przód, już nie jestem taki przekonany.

Ten duży czarny plastikowy element na środku zderzaka + małe lateralne pionowe wloty, poskromiły poprzedni agresywny wygląd X6.

Jak dla mnie przód wygląda na zdjęciach o wiele gorzej od pre LCI.

Coraz bardziej chodzi mi po głowie Cayenne :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cayenne coupe jak możesz to bez porównania. To mój następny cel po X6. Narazie te ok 100k różnicy to jednak trochę za dużo(wchodzi lift za moment i trzeba parę opcji też dobrać). Obawiam się też serwisu u nich bo nie widziałem pakietów. Z X6 w obecnej sytuacji czuje się pewniej, może kiedyś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.