Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, całkiem całkiem 👍🥰

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
16 godzin temu, bartekbb napisał(a):

dzisiaj odebrana 🙂

największe zaskoczenie: działanie rekuperacji prądu, odzyskuje zaskakująco dużo. oraz kolor szar skyscraper - myślałem, że będzie ciemniejszy, wyszedł idealnie 🙂

50e felgi 22 na zimówkach, pełna opcja bez tylnej osi skrętnej. 

zd.jpg

Tak z ciekawosci , tez  mam zimowki na 22 calach ale bez homologacji , odebrales auto na zimowych 22 calach  z homologacja ??

Opublikowano
22 godziny temu, Serek3005 napisał(a):

Tak z ciekawosci , tez  mam zimowki na 22 calach ale bez homologacji , odebrales auto na zimowych 22 calach  z homologacja ??

nie, opony zamówiłem osobno (u dealera jedynie caly zestaw felga+opona ale nie ma zimowek 22). połszy do dealera i oni zamontowali
niestety nie zwróciłem uwagi na homologację... 

zwróciłem uwagę sprzedawcy ze mógł mnie poinformować żebym sprawdził homologację no cóż, powiedział natomiast, że w razie co się je zmieni na letnie albo kupić z homologacją jakby coś się zaczeło dziać z 4x4. 
 

Opublikowano
23 godziny temu, Jarsonik napisał(a):

naprawdę ładna. Kiedyś, 15 lat temu to za podświetlony grill w aucie prawie zabrali mi dowód, a dzis......seria 

ta 😄
da się niby wyłączyć to, jeszcze nie sprawdzałem. Niestety nie dało się zamówić bez bo to w pakiecie. 
Natomiast im dłużej patrzę tym lepiej to wygląda 😛

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 22.12.2023 o 23:14, bartekbb napisał(a):

dzisiaj odebrana 🙂

największe zaskoczenie: działanie rekuperacji prądu, odzyskuje zaskakująco dużo. oraz kolor szar skyscraper - myślałem, że będzie ciemniejszy, wyszedł idealnie 🙂

50e felgi 22 na zimówkach, pełna opcja bez tylnej osi skrętnej. 

zd.jpg

jak x1 skończy 5 lat to jednak chyba padnie na x5 😜 piękna

pewnie wtedy już będzie nowy model ....zobaczymy czy udany 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano
W dniu 24.12.2023 o 19:22, --maly-- napisał(a):

Gratulacje

Fajny prezent na święta 

dzięki.

Dla mnie tym bardziej bo to pierwsze w życiu bmw, a moc auta jest wyższa niż wszystkich moich poprzednich aut razem wziętych 😄

Opublikowano

Mam dwa pytania:

1. Jak można się pozbyć tego irytującego powiadomienie dźwiękowego o przekroczeniu prędkości? Odznaczyłem sygnał dzwiękowy w opcjach ale wsiadam, ruszam i jest znowu - czyżby się te ustawienia nie zapisywały czy robię coś źle?

2. Łańcuch na koła. Mam X5M na 21 calowych kołach. Czego używacie? Łańcuchy (jakie?), jakieś nowoczesne wynalazki czy kompletnie nic? I czy przy xDrive trzeba zakładać na wszystkie 4 koła?

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, _holek napisał(a):

1. Jak można się pozbyć tego irytującego powiadomienie dźwiękowego o przekroczeniu prędkości? Odznaczyłem sygnał dzwiękowy w opcjach ale wsiadam, ruszam i jest znowu - czyżby się te ustawienia nie zapisywały czy robię coś źle?

Nie da się tego wyłączyć na stałę, to nowy przykaz UE 🙂  Skrótem do wyłączenia jest przytrzymanie przycisku SET przez kilka sekund - ale też trzeba to robić za każdym razem.

Edytowane przez DDamian
Opublikowano

no chyba żartujecie że po każdym przekroczeniu prędkości odzywa się ostrzeżenie? Toż będę moją X5 pre-LCI już do końca życia jeździł.

  • Haha 2
Opublikowano
58 minut temu, _holek napisał(a):

Mam dwa pytania:

2. Łańcuch na koła. Mam X5M na 21 calowych kołach. Czego używacie? Łańcuchy (jakie?), jakieś nowoczesne wynalazki czy kompletnie nic? I czy przy xDrive trzeba zakładać na wszystkie 4 koła?

Zakładamy na oś "bardziej" napędową, w Twoim wypadku tylną. 
Kiedyś używałem König K-Summit (https://shop.tesla-warszawa.com/produkt/model-y-lancuchy-sniegowe-21/), ale od kiedy w CH wystarczy mieć napęd na cztery i obowiązkowo opony zimowe (nie wielosezonowe) to przestałem używać łańcuchów (głównie służyły mi w polskie góry).

  • Dziękuję 1
Opublikowano
Godzinę temu, _holek napisał(a):

Mam dwa pytania:

1. Jak można się pozbyć tego irytującego powiadomienie dźwiękowego o przekroczeniu prędkości? Odznaczyłem sygnał dzwiękowy w opcjach ale wsiadam, ruszam i jest znowu - czyżby się te ustawienia nie zapisywały czy robię coś źle?

2. Łańcuch na koła. Mam X5M na 21 calowych kołach. Czego używacie? Łańcuchy (jakie?), jakieś nowoczesne wynalazki czy kompletnie nic? I czy przy xDrive trzeba zakładać na wszystkie 4 koła?

1. Nawet w Mce dodali takie coś??? 🤣

2. Pisałem już na forum tutaj - ja do swojej wożę normalne łańcuchy Konig z homologacją na rozmiar Mkowy - kosztują 400-500zł a i tak ich nigdy nie założysz przy 4x4, a na wypadek kotroli są. Zakładasz na 1 oś.

Opublikowano
2 godziny temu, BigCactus napisał(a):

2. Pisałem już na forum tutaj - ja do swojej wożę normalne łańcuchy Konig z homologacją na rozmiar Mkowy - kosztują 400-500zł a i tak ich nigdy nie założysz przy 4x4, a na wypadek kotroli są. Zakładasz na 1 oś.

Podlinkujesz albo podasz pełną nazwę? Znajduje mi tylko König K-Summit XXL, które zajmują chyba sporo miejsca.

Opublikowano

Te K-Summity są mega drogie, szczególnie że wyjazd na narty w Alpy, to pewnie raz w roku a i tam niekoniecznie użyjemy. Z poprzednich aut mam już dwa opakowania nigdy nie ruszone. Ale tak, standardowy konfigurator tylko je pokazuje do G05. Przyłączam się do prośby, bo coś mi się zdaje, że cena 400-500 za Koenig to może była kiedyś. Robiąc niedawno research pod 20" znalazłem takie opcje (w kolejności od najtańszych):

- Taurus Diament 265 KN 4x4

- Koenig XB-16 gr.265

- Koenig XG-12 Pro gr.265

- MICHELIN Extrem Grip Autom 4X4 310 KN

Pierwsze w cenie niewiele ponad 300zł, następne już powyżej 700 i w górę, stąd ciekawy jestem o jakich Koenigach piszesz BigCactus.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
3 godziny temu, _holek napisał(a):

Mam dwa pytania:

1. Jak można się pozbyć tego irytującego powiadomienie dźwiękowego o przekroczeniu prędkości? Odznaczyłem sygnał dzwiękowy w opcjach ale wsiadam, ruszam i jest znowu - czyżby się te ustawienia nie zapisywały czy robię coś źle?

2. Łańcuch na koła. Mam X5M na 21 calowych kołach. Czego używacie? Łańcuchy (jakie?), jakieś nowoczesne wynalazki czy kompletnie nic? I czy przy xDrive trzeba zakładać na wszystkie 4 koła?

Ja wyłączyłem w opcjach i nie uruchamia się to ponownie 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, _holek napisał(a):

Podlinkujesz albo podasz pełną nazwę? Znajduje mi tylko König K-Summit XXL, które zajmują chyba sporo miejsca.

Dokładnie te co wymienil Kenhor czyli Konig XG-12 Pro. Kupowałem na Allegro i nawet teraz widzę za 450 jedna sztukę - pewnie od kogos, kto woził balast w Alpy jak większość 4x4 i od takiej osoby najprościej kupić. Mają na nalepce/homologacji rozmiar zimowy M-ki, czyli 295/35/21.

Edytowane przez BigCactus
  • Dziękuję 1
Opublikowano
11 godzin temu, DDamian napisał(a):

Nie da się tego wyłączyć na stałę, to nowy przykaz UE 🙂  Skrótem do wyłączenia jest przytrzymanie przycisku SET przez kilka sekund - ale też trzeba to robić za każdym razem.

mam LCI i nie mam żadnego sygnału - wyłączyłem to jakoś zaraz na początku na stałe ale niestety nie pamiętam jak

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie - doczytałem - i wprowadziłem Was w błąd - przepraszam.

Nowe modele od lipca 2022, a wszystkie nowe samochody od lipca 2024. Dlatego np. nowa M2 już to ma i trzeba na każdym starcie wyłączać. X5 to dotknie dopiero od lipca.

 

https://faq.bmw.com.au/s/article/Driver-assistance-systems-General-Safety-Regulation-GSR-Speed-Limit-Info-Required-by-law-IsBIz?language=en_AU 

Edytowane przez DDamian
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie tak od lipca już się nie będzie dało tego wyłączyć ale myślę że to będzie kwestia kodowania w BMW akurat powinno się dać przekodować skoro w starszych egzemplarzach było inaczej. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ktoś już znalazł sposób na kodowanie w iDrive 8.5? Bo na zagranicznych forach piszą, że nie ma na to opcji...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie rok, dwa lata i ktoś opracuje

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

ja również nie mam żadnego sygnału dzwiękowego więc da się go wyłączyć (albo tak jak ktoś pisał, nie ma go w tej wersji). 

pierwsze 800km zrobione, na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony. Mocy pod nogą jest pod dostatkiem, a na trasie ok 180km w hybrid pro srednie spalanie 3,3 😄 z czego 112 km na prądzie. Najbardziej załuje ze nie można w PL włączyć assistence driver plus czy jak to sie tam nazywa 😕 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.