Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

X6 30D, zamówienie koniec lutego już/dopiero na statku. Są koła 22, klima 4 strefowa bo się też przewijała jako chwilowo niedostępna, skóra też przeszła i chyba wszystkie inne braki na pokładzie się znalazły.

 

Opublikowano

A ja czekam... zamówienie z połowy marca, nadal się nie produkuje z uwagi na braki felg 22''. Nie wiem co mam o tym myśleć, nie rozumiem tej restrykcji. 

Opublikowano
9 godzin temu, nicnasile napisał(a):

A ja czekam... zamówienie z połowy marca, nadal się nie produkuje z uwagi na braki felg 22''. Nie wiem co mam o tym myśleć, nie rozumiem tej restrykcji. 

jaki silnik?

ja zamawialem 13.04 tez 22felga. Nadal brak daty produkcji 

Opublikowano

Jestem tuż przed wydaniem X5 LCI, w tej chwili czekam na akceptację wniosku o leasing. Proszę wypowiedzcie się jak w waszym wypadku wygladała sprawa pakietów serwisowych. W moim BMW Service Inclusive - 100 % płatne, bez żadnych rabatów. Sprzedawca mówi o tym, ze teraz taka polityka firmy idąca od góry, z centrali. W przypadku 2 poprzednich aut od dealerów pakiet BSI nawet nie był tematem dyskusji - dodany bezpłatnie do auta. Nie ukrywam, ze czuję się rozczarowany takim potraktowaniem klienta, gdzie pewnie standardy były wyznaczone co wpływało na ogólne zadowolenie klienta z kupna auta.

Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami.

 

 

Opublikowano
Godzinę temu, Sali napisał(a):

Jestem tuż przed wydaniem X5 LCI, w tej chwili czekam na akceptację wniosku o leasing. Proszę wypowiedzcie się jak w waszym wypadku wygladała sprawa pakietów serwisowych. W moim BMW Service Inclusive - 100 % płatne, bez żadnych rabatów. Sprzedawca mówi o tym, ze teraz taka polityka firmy idąca od góry, z centrali. W przypadku 2 poprzednich aut od dealerów pakiet BSI nawet nie był tematem dyskusji - dodany bezpłatnie do auta. Nie ukrywam, ze czuję się rozczarowany takim potraktowaniem klienta, gdzie pewnie standardy były wyznaczone co wpływało na ogólne zadowolenie klienta z kupna auta.

Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami.

 

 

U mnie na pakiety serwisowe/naprawcze ten sam rabat, co na auto z wyposażeniem.

Opublikowano

Może BMW zmieniło politykę w tym temacie, auto zamawiane z początkiem kwietnia, rabat na poziomie oferty brokerów liczony od całości.

Opublikowano

Dzięki za wasze opinie. Potwierdza się ta nowa polityka marki.

W przypadku X5 należy się spodziewać w ciągu pierwszych 100 000 km przebiegu auta 3 serwisów olejowych (30 tys, około 60 tys i ok 90 tys km) oraz 2 wymian płynu hamulcowego) ? Tak było w G01 z silnikiem 20d. W tym wypadku będzie silnik benzynowy.

Spora jest różnica w cenie na pakiet repair inclusive między pakietem 3-letnim a 4-letnim, ale wychodzę z założenia ze chyba warto dopłacić i mieć spokojną głowę w kwestii potencjalnych awarii. Na jaką długość pakietu repair zdecydowaliście się ?


 

 

Opublikowano
4 godziny temu, Sali napisał(a):

Dzięki za wasze opinie. Potwierdza się ta nowa polityka marki.

W przypadku X5 należy się spodziewać w ciągu pierwszych 100 000 km przebiegu auta 3 serwisów olejowych (30 tys, około 60 tys i ok 90 tys km) oraz 2 wymian płynu hamulcowego) ? Tak było w G01 z silnikiem 20d. W tym wypadku będzie silnik benzynowy.

Spora jest różnica w cenie na pakiet repair inclusive między pakietem 3-letnim a 4-letnim, ale wychodzę z założenia ze chyba warto dopłacić i mieć spokojną głowę w kwestii potencjalnych awarii. Na jaką długość pakietu repair zdecydowaliście się ?


 

 

 

ja wziąłem najdłuższy możliwy dla wersji 50e. 

podejrzewam, że jedna awaria może mnie skasować na wartość tego pakietu, więc wole nie ryzykować 🙂

Opublikowano

Ja do 45e wziąłem 3 lata, ale rozważam wydłużenie również do maksymalnego. Jest na to chyba 90 dni od odbioru. Też mi się wydaje, że jakaś awaria może kosztować sporo - o ile nie wartość pakietu, mimo jego chorej ceny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 godzin temu, Sali napisał(a):

Dzięki za wasze opinie. Potwierdza się ta nowa polityka marki.

W przypadku X5 należy się spodziewać w ciągu pierwszych 100 000 km przebiegu auta 3 serwisów olejowych (30 tys, około 60 tys i ok 90 tys km) oraz 2 wymian płynu hamulcowego) ? Tak było w G01 z silnikiem 20d. W tym wypadku będzie silnik benzynowy.

Spora jest różnica w cenie na pakiet repair inclusive między pakietem 3-letnim a 4-letnim, ale wychodzę z założenia ze chyba warto dopłacić i mieć spokojną głowę w kwestii potencjalnych awarii. Na jaką długość pakietu repair zdecydowaliście się ?


 

 

Pamiętaj że płacisz to ratalnie razem z ratą więc wychodzi na jedno co płacić za serwisy albo nawet i taniej.

Leon sprawdź dobrze na ofercie czy masz policzony rabat od pakietów bo wydaje mi się to raczej niemożliwe.  Wielokrotnie spotkałem się z ludźmi którzy twierdzili że mają rabat a później po przeliczeniu oferty wychodziło że jednak całe auto jest rabatowane ale pakiety normalnie 100% policzone. 

 

Opublikowano
Godzinę temu, --maly-- napisał(a):

Pamiętaj że płacisz to ratalnie razem z ratą więc wychodzi na jedno co płacić za serwisy albo nawet i taniej.

Leon sprawdź dobrze na ofercie czy masz policzony rabat od pakietów bo wydaje mi się to raczej niemożliwe.  Wielokrotnie spotkałem się z ludźmi którzy twierdzili że mają rabat a później po przeliczeniu oferty wychodziło że jednak całe auto jest rabatowane ale pakiety normalnie 100% policzone. 

 

zgadza się, dwóch dealerów mi mówił ze pakiety serwisowe nie są rabatowane. Jedynie co to zmienia ze realny rabat jest niższy (lub wyższy) w zależności jak sie liczy 😉

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza się, pakiety nie są rabatowane. Warto wziąć największe, ale i tak oprócz tego dojdzie jeszcze $$$ np. na częstsze wymiany oleju albo np. na hamulce, które w Polsce nie są od pewnego czasu objęte pakietami.

Opublikowano
2 godziny temu, --maly-- napisał(a):

Pamiętaj że płacisz to ratalnie razem z ratą więc wychodzi na jedno co płacić za serwisy albo nawet i taniej.

Leon sprawdź dobrze na ofercie czy masz policzony rabat od pakietów bo wydaje mi się to raczej niemożliwe.  Wielokrotnie spotkałem się z ludźmi którzy twierdzili że mają rabat a później po przeliczeniu oferty wychodziło że jednak całe auto jest rabatowane ale pakiety normalnie 100% policzone. 

 

Sprawdziłem jeszcze raz i zsumowałem pozycja po pozycji. Rabat mam policzony od całości z pakietami...

Opublikowano
1 minutę temu, Leon napisał(a):

Sprawdziłem jeszcze raz i zsumowałem pozycja po pozycji. Rabat mam policzony od całości z pakietami...

dealer Ci podał rabat od całości np. 9,5% i jak policzysz pozycja po pozycji to musi sie zgadzac tak jakby pakiet byl tez zrabatowany. Natomiast w rzeczywistości, gdybyś nie brał pakietów to % rabat wyszedłby większy. 

Opublikowano
1 minutę temu, bartekbb napisał(a):

dealer Ci podał rabat od całości np. 9,5% i jak policzysz pozycja po pozycji to musi sie zgadzac tak jakby pakiet byl tez zrabatowany. Natomiast w rzeczywistości, gdybyś nie brał pakietów to % rabat wyszedłby większy. 

Przy zamówieniu nikt nie wspomniał, że pakiety są płatne w całości. Rabat, który uzyskałem był na poziomie, którego nikt na tamtą chwilę nie był w stanie przebić, włączając brokerów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 minut temu, Leon napisał(a):

Sprawdziłem jeszcze raz i zsumowałem pozycja po pozycji. Rabat mam policzony od całości z pakietami...

Nie jest to możliwe. Albo czegoś nie widzisz/źle liczysz albo masz to źle zapisane, czyli masz błędne dane wejściowe. Rabaty nie obejmują pakietów serwisowych i koniec. U mnie było to bardzo widoczne, bo jak policzyłem 13% rabatu od kwoty brutto to nijak nie wychodziła ostateczna kwota do zapłaty. Właśnie dlatego, że przed policzeniem rabatu trzeba było odjąć wartość pakietów serwisowych, naliczyć rabat, a potem do tego dodać wartość nominalną pakietów i wtedy wychodziło co do grosza.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, s0nar napisał(a):

Nie jest to możliwe. Albo czegoś nie widzisz/źle liczysz albo masz to źle zapisane, czyli masz błędne dane wejściowe. Rabaty nie obejmują pakietów serwisowych i koniec. U mnie było to bardzo widoczne, bo jak policzyłem 13% rabatu od kwoty brutto to nijak nie wychodziła ostateczna kwota do zapłaty. Właśnie dlatego, że przed policzeniem rabatu trzeba było odjąć wartość pakietów serwisowych, naliczyć rabat, a potem do tego dodać wartość nominalną pakietów i wtedy wychodziło co do grosza.

Rozumiem, wychodzi na to, że dostałem więcej niż chciałem osiągnąć (moim celem był rabat na poziomie najtańszej oferty brokera liczony od całości  pakietami), więc niech tak zostanie 😉

Edytowane przez Leon
Opublikowano
18 minut temu, Leon napisał(a):

Rozumiem, wychodzi na to, że dostałem więcej niż chciałem osiągnąć (moim celem był rabat na poziomie najtańszej oferty brokera liczony od całości  pakietami), więc niech tak zostanie 😉

to jaki rabat dostałes? 

Opublikowano
5 minut temu, bartekbb napisał(a):

to jaki rabat dostałes? 

Okolice tego, o którym pisał s0nar. Bez floty, z własnym finansowaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.