Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam te nowe zegary w ix1 i porównując stare z nowymi powiem wam, ze to jeden pies. I tak się za często na nie nie patrzy. W nowych jest kilka różnych stylów, wiec można sobie w jakims małym stopniu dopasować pod swój gust. Fajne w sumie są i stare i nowe (robotę robią bardzo dobrej jakości/czytelne grafiki) a kupując nowe auto dobrze jest poczuć jakiś powiew świeżości. Mała gałka zmiany biegów to akurat plus bo przy automacie niepotrzebny już jest bezużyteczny dragal zajmujący tylko miejsce. Duży plus za to ze jednak sporo rzeczy przynajmniej w x1 da się przyciskami obsłużyć, w x5 powinno być tylko lepiej bo jest pokrętło idrive.
Opublikowano

Ja niestety dostałem od jednego z dealerów z Krakowa, upust 6% i mówią, że to jest maks.

Można prosić o PW z info gdzie pytać, najlepiej południe polski, ale Wrocław, Łódź czy Warszawa też nie jest problemem dla mnie.

Opublikowano

Eee, pitolą. Ja wchodząc do M cars Zakopiańska z ulicy dostałem 8%, jak popłakałem to 9%. Finalnie skończyło się na 14%, ale mam flotę. Auto kupowałem w Bydgoszczy (a sam jestem z KRK, dla 5% z pół miliona można się pofatygować :)

I z tego co wiem to jest max. Do tego dywaniki, koła zimowe w cenie z allegro.

Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.
Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 


super, gratulacje. Wziąłeś wynajem od Porsche? Bo generalnie mega średnie warunki mi proponowali na Cayenne S na 4 lata przy wpłacie wstępnej ok 28% - całkowity koszt wychodził ok 125% wartości samochodu !

Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 


super, gratulacje. Wziąłeś wynajem od Porsche? Bo generalnie mega średnie warunki mi proponowali na Cayenne S na 4 lata przy wpłacie wstępnej ok 28% - całkowity koszt wychodził ok 125% wartości samochodu !

 

Ja będę szukał finansowania jak się zacznie produkcja. Zamierzam wpłacić 45% i 24 lub 36 miesięcy żeby minimalizować koszty finansowania. Nie biorę pod uwagę wynajmów ponieważ zostawię go na dłużej. Uważam, że przy tej inflacji nie straci się po 3 czy 4 latach za dużo. Nie wiadomo czy jak wejdzie norma EUR 7 takie silniki będą dostępne. Wtedy już zostaną tylko hybrydy w tych pojemnościach.

Opublikowano
Taka ciekawostka - od produkcji sierpniowej wraca silnik 40d. Jeszcze nie mają cenników tej wersji ale na 100% będzie można zamawiać.
Opublikowano (edytowane)
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 

Przepaść tylko w którą stronę? Bo ja nie ukrywam długo się wahałem pomiędzy Cayenne (w skórze klubowej) a X5 i to właśnie jakość wnętrza przeważyła + fotele (o ile w przedlifcie to jeszcze jakoś wyglądało choć nadal gorzej niż w BMW to wnętrze taycana to jest dla mnie tragedia - szczęśliwie w Cayenne zostawili część analogowych przycisków ale nadal jednak większość to kopia wnętrza taycana a tam po prostu z "prestiżem" bardzo średnio).


EDIT: choć nie ukrywam teraz z ciekawości sprawdziłem i zrobili naprawdę fajne kolory wnętrza przynajmniej (coś czego mi bardzo brakowało)

Edytowane przez evol
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 

Trzeba było rozważyć tez hybrydę cayenne. Nie wiem jak jest po fl ale przed cena podobnie wyposażonej hybrydy była niemal identyczna co podstawowej wersji ze względu na różnice w akcyzie.

Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 

a z ciekawości jaki rabat Ci dali?

Opublikowano (edytowane)
W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 

Trzeba było rozważyć tez hybrydę cayenne. Nie wiem jak jest po fl ale przed cena podobnie wyposażonej hybrydy była niemal identyczna co podstawowej wersji ze względu na różnice w akcyzie.

 

Przemyślałem i nie chcę hybrydy z tego względu że na trasie pali tyle samo co normalny silnik a nikt na trasie nie będzie tego ładował bo jest wolne a w dodatku skomplikowane w naprawie czyli po gwarancji trzeba to sprzedać. Hybrydę zawsze będzie można kupić a V6 czy inne silniki w górę znikną z normą EUR7 która wejdzie w 2025 jak się nic nie zmieni. Te silniki nie spełnią tych norm. To już może mój ostatni samochód z takim silnikiem. Lokalnie mam TM3 więc hybryda jest mi tym bardziej zbędna. Hybryda jest też dużo cięższa i nie podoba mi się dołączanie i wyłączanie silnika spalinowego. Jak dla mnie poziom skomplikowania tego jest taki jak samochodu elektrycznego i spalinowego razy dwa albo lepiej a w sumie oszczędności zero. Do hybrydy trzeba dorzucić 30tyś.

Edytowane przez Jac3kBMW
Opublikowano
Ja się zastanawiałem między M60 a 50e i stanęło na 50e. Co do rabatu to 11,5% za inne pojazdy z grupy BMW. Chyba do 12% można powalczyć z flotą. Co do czasu oczekiwania to między 6 a 9 miesięcy. Zakładam koniec roku lub początek przyszłego.

 

W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września.

 

a z ciekawości jaki rabat Ci dali?

 

Mi się jasne wnętrze Cayenne dużo bardziej podoba od X5 z tym tabletem. Czym ten tablet różni się od innych tabletów Opla, Kia itp. totalna porażka. Cayenne bardzo fajnie się konfiguruje. Każdy potrzebny element z osobna można dorzucić a nie jakieś odpustowe świecące nerki czy inne pierdoły w pakiecie.

Co do rabatu to możesz powalczyć o połowę tego co daje BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tez wstępnie zrobiłem config cayenne, żonie spodobała się ta niwa oliwkowa skóra, ale

Na razie próbników jeszcze nie maja, więc trochę strach zamawiać bez zobaczenia chociażby próbnika. Mój wstępny config to ten nowy niebieski kolor plus właśnie ta oliwkowa skóra w środku. Z tym skomplikowani hybrydy to akurat masz racje a co do ceny to w wersji przed fl różnica w cenie bazowej tez była 30 tysięcy ale w hybrydzie każdy dodatek był tańszy o 8 procent zr względu na różnice w akcyzie, więc finalna cenya różniła się gdzies z10-15 tys w zależności od ilości dodatków. Jak jest teraz facet w salonie mi jeszcze nie potrafił odpowiedzieć. Generalnie jest burdel w cenniku. Np szklany dach w coupé podobno jest w standardzie w standardowej wersji trzeba dopłacić. Standardem podobno są tez mareiksowe ledy ante za dopłata ro jakaś nowość hd matrix led. Jeśli to nie problem pochwalisz się kodem konfiguracji?

Opublikowano
Ja tez wstępnie zrobiłem config cayenne, żonie spodobała się ta niwa oliwkowa skóra, ale

Na razie próbników jeszcze nie maja, więc trochę strach zamawiać bez zobaczenia chociażby próbnika. Mój wstępny config to ten nowy niebieski kolor plus właśnie ta oliwkowa skóra w środku. Z tym skomplikowani hybrydy to akurat masz racje a co do ceny to w wersji przed fl różnica w cenie bazowej tez była 30 tysięcy ale w hybrydzie każdy dodatek był tańszy o 8 procent zr względu na różnice w akcyzie, więc finalna cenya różniła się gdzies z10-15 tys w zależności od ilości dodatków. Jak jest teraz facet w salonie mi jeszcze nie potrafił odpowiedzieć. Generalnie jest burdel w cenniku. Np szklany dach w coupé podobno jest w standardzie w standardowej wersji trzeba dopłacić. Standardem podobno są tez mareiksowe ledy ante za dopłata ro jakaś nowość hd matrix led. Jeśli to nie problem pochwalisz się kodem konfiguracji?

 

Spoko. Ja akurat kolor widziałem na miejscu i mieli próbki tego wnętrza, o inne nie pytałem. Jeszcze przed produkcją mam kolor wydechów do potwierdzenia. W cenniku nie ma czarnych, są tylko jakieś ciemne brązowe. Podobno jak zamówisz za dwa tygodnie to możesz odebrać po nowym roku.

http://www.porschecode.com/PRLNHFM6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Swoetny config i super cena. Tez ten kolor był dla mnie alternatywa. Dzięki. Ja niestety dopiero po 7 maja będę w salonie, po majowce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tez wstępnie zrobiłem config cayenne, żonie spodobała się ta niwa oliwkowa skóra, ale

Na razie próbników jeszcze nie maja, więc trochę strach zamawiać bez zobaczenia chociażby próbnika. Mój wstępny config to ten nowy niebieski kolor plus właśnie ta oliwkowa skóra w środku. Z tym skomplikowani hybrydy to akurat masz racje a co do ceny to w wersji przed fl różnica w cenie bazowej tez była 30 tysięcy ale w hybrydzie każdy dodatek był tańszy o 8 procent zr względu na różnice w akcyzie, więc finalna cenya różniła się gdzies z10-15 tys w zależności od ilości dodatków. Jak jest teraz facet w salonie mi jeszcze nie potrafił odpowiedzieć. Generalnie jest burdel w cenniku. Np szklany dach w coupé podobno jest w standardzie w standardowej wersji trzeba dopłacić. Standardem podobno są tez mareiksowe ledy ante za dopłata ro jakaś nowość hd matrix led. Jeśli to nie problem pochwalisz się kodem konfiguracji?

 

Spoko. Ja akurat kolor widziałem na miejscu i mieli próbki tego wnętrza, o inne nie pytałem. Jeszcze przed produkcją mam kolor wydechów do potwierdzenia. W cenniku nie ma czarnych, są tylko jakieś ciemne brązowe. Podobno jak zamówisz za dwa tygodnie to możesz odebrać po nowym roku.

http://www.porschecode.com/PRLNHFM6

 

Ponad 500tyś za porsche bez silnika???

W tej cenie w BMW mamy M60i z dość fajnym wyposażeniem. Wh mnie bez sensu jak cayenne to min S z V8 a to i tak nie będzie rakieta. To jest ciężki suv i tu moment obrotowy jest potrzebny. Bez pakietu sport też te zderzaki wyglądają bardzo słabo. Fajne koła też kosztują krocie w porsche.

Mi sie strasznie nie podoba ta wycięta deska nad licznikiem.

Opublikowano
Panowie, moze przeniescie te dyskusje na forum porsche?

Tam się nikt nie jara nowym Cayenne :mrgreen:

Cayenne bardzo fajnie się konfiguruje. Każdy potrzebny element z osobna można dorzucić a nie jakieś odpustowe świecące nerki czy inne pierdoły w pakiecie.

W pakiecie dostajesz różne zbędne duperele "za darmo", każda opcja w Porsche słono kosztuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.