Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nowy cockpit w cayenne. Mnie sie podoba, dosyc sporo fizycznych przyciskow zostawili.

 

INTERIOR-MAIN.jpg?adobe_mc=MCMID%3D11570871783364680092884329854257677574%7CMCORGID%3D138FFF2554E6E7220A4C98C6%2540AdobeOrg%7CTS%3D1680271069

 

Tak to prawda, widać, że nauczyli się na przykładzie taycana i naprawili to co najbardziej wkurzało. Jedyne co niestety IMHO nie jest dopracowane, to że jak nie chce się tego ekranu trzeciego dla pasażera, to w tym miejscu jest po prostu listwa sporych rozmiarów i nijak to do niczego nie pasuje.

 


Dla mnie super. Czekam na cennik , ciekawe jak bardzo pójdzie w górę. Dla mnie zmiana cayenne s z v6 na v8 jest mega mocnym argumentem na zmianę na ten model

Opublikowano
BMW inchape wrocław, ktoś jakieś negatywne doświadczenia?


dostałem ofertę zrabatowana 11% (bez floty).

 

nie zamawiałem u nich ostatecznie ale mi dawali 2 tygodnie temu bez floty i bez finansowania 11% i w cenie ich ceramikę (a ponoć była też szansa na 12% bez ceramiki)

 


ok planuję u nich jeszcze wziąć folie PPF bo też to mają to może na tym coś jeszcze znegocjuje.


ostatecznie nie wziałeś od nich dlaczego? inne lepsza oferta?

 

W Krakowie dali mi 11% i dla tych 5k ostatecznie stwierdziłem, że wolę mieć wszystko na miejscu, choć trochę się łamałem (inna sprawa, że te 12% dali mi jak już w zasadzie wpłaciłem zaliczkę w dealera w Krakowie, więc byłby kolejny problem z odkręcaniem zamówienia złożonego dzień wcześniej)

Opublikowano


nie zamawiałem u nich ostatecznie ale mi dawali 2 tygodnie temu bez floty i bez finansowania 11% i w cenie ich ceramikę (a ponoć była też szansa na 12% bez ceramiki)

 


ok planuję u nich jeszcze wziąć folie PPF bo też to mają to może na tym coś jeszcze znegocjuje.


ostatecznie nie wziałeś od nich dlaczego? inne lepsza oferta?

 

W Krakowie dali mi 11% i dla tych 5k ostatecznie stwierdziłem, że wolę mieć wszystko na miejscu, choć trochę się łamałem (inna sprawa, że te 12% dali mi jak już w zasadzie wpłaciłem zaliczkę w dealera w Krakowie, więc byłby kolejny problem z odkręcaniem zamówienia złożonego dzień wcześniej)

 

ok rozumiem - też wolałbym mieć na miejscu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
czy ktoś może wie co konkretnie zmieniło się w modelu poliftowym oprócz kwestii wizualnych? Czy technicznie coś się zmieniło?
Opublikowano
czy ktoś może wie co konkretnie zmieniło się w modelu poliftowym oprócz kwestii wizualnych? Czy technicznie coś się zmieniło?

 


Technicznie bardzo niewiele, LCI G05 to subtelne zmiany stylistyczne, ekran zamiast licznika, nowy system.


Specjalnie podjechaliśmy w Monachium do BMW Welt aby zobaczyć LCI i generalnie szybko, szybko zamówiliśmy przedlifta.

Opublikowano
Myślę, że trzeba wspomnieć o mocy 40i, wzrosła z 333KM na 384KM. To spora zmiana, jedyna bolączka, przez którą kręcę nosem, że kupiłem przedlifta. Te ekrany bym przebolał, a 50 koni więcej- super.
Opublikowano

w hybrydzie zmienił się zasięg i moc (i to znacznie - dla mnie decision maker :))


wyglad zewnetrzny - 'stary' mi się podobał, ale w porównaniu do nowego... no cóż jest stary :) tzn. opatrzony - design zewnetrzny to w sumie 2018r a na upartego 2016.

wersja po liftowa jednak wygląda świeżo a jednocześnie nie wygląda jak nowa x7/7.


co do wnętrza, - 'stare' mi się bardziej podoba, design zegarów również. Aczkolwiek siedząc w nowej trójce która miała już ten nowy design byłem pozytywnie zaskoczony, znacznie lepsze odczucie niż na zdjęciach.


Wiec overall - brałbym starą jeśli byłby na nią solidny rabat w przeciwnym wypadku nie.

Opublikowano
Myślę, że trzeba wspomnieć o mocy 40i, wzrosła z 333KM na 384KM. To spora zmiana, jedyna bolączka, przez którą kręcę nosem, że kupiłem przedlifta. Te ekrany bym przebolał, a 50 koni więcej- super.

A patrzyłeś czy zmieniły się osiągi lub średnie spalanie?

Bo w przypadku 30D też jest wzrost mocy, a nie przekłada się to na osiągi, przynajmniej w katalogu...

Opublikowano
Myślę, że trzeba wspomnieć o mocy 40i, wzrosła z 333KM na 384KM. To spora zmiana, jedyna bolączka, przez którą kręcę nosem, że kupiłem przedlifta. Te ekrany bym przebolał, a 50 koni więcej- super.

A patrzyłeś czy zmieniły się osiągi lub średnie spalanie?

Bo w przypadku 30D też jest wzrost mocy, a nie przekłada się to na osiągi, przynajmniej w katalogu...

Sprawdziłem, czysto katalogowe dane:

40i 340 KM/450 Nm

0-100 : 5,5 s.

Prędkość max: 243 km/h

Masa: 2135 kg

Średnie spalanie: 8,5 l :lol:


40i 333 KM/450 Nm

0-100 : 5,7 s

Prędkość max: 243 km/h

Masa: 2175 kg

Średnie spalanie: 9 l


40i 381 KM/520 Nm

0-100 : 5.2 s

Prędkość max: 250 km/h

Masa: 2165 kg

Średnie spalanie: 9,9 l


Czyli w przypadku benzyny jest pewnie odczuwalna różnica.

Opublikowano
W przypadku ON, polift przymasował 30 kg, wzrósł moment o 20 Nm, a katalogowo czas 0-100 pozostał na takim samym poziomie. Prędkość maksymalna nieznacznie zmalała z 235 do 233 km/h.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez wolę przedliftową organizacje wnetrza z fizycznymi przyciskami. Całościowo jednak zaczyna to wygladac staro. Biorac pod uwage wzrost osiagow 40i i rewolucyjne w stosunku do 45e parametry wersji 50e to jednak polift to tak troche jak nowy model. Dokładajac do tego parametry finansowe, mam na mysli dużą utrate wartosci egzemplarzy pre lci to musialbym dostac naprawde duży rabat żeby iść w stare.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że trzeba wspomnieć o mocy 40i, wzrosła z 333KM na 384KM. To spora zmiana, jedyna bolączka, przez którą kręcę nosem, że kupiłem przedlifta. Te ekrany bym przebolał, a 50 koni więcej- super.

A patrzyłeś czy zmieniły się osiągi lub średnie spalanie?

Bo w przypadku 30D też jest wzrost mocy, a nie przekłada się to na osiągi, przynajmniej w katalogu...

Sprawdziłem, czysto katalogowe dane:

40i 340 KM/450 Nm

0-100 : 5,5 s.

Prędkość max: 243 km/h

Masa: 2135 kg

Średnie spalanie: 8,5 l :lol:


40i 333 KM/450 Nm

0-100 : 5,7 s

Prędkość max: 243 km/h

Masa: 2175 kg

Średnie spalanie: 9 l


40i 381 KM/520 Nm

0-100 : 5.2 s

Prędkość max: 250 km/h

Masa: 2165 kg

Średnie spalanie: 9,9 l


Czyli w przypadku benzyny jest pewnie odczuwalna różnica.

 

5,7s do setki vs 5,2 to bardzo odczuwalna zmiana. + 50KM i + 70Nm to wiecej niż czesto chiptuning daje. Nie wiem czy dla tych osiagow 40i nie odpuścilbym diesla szczegolnie ze silnik B58 podobno daje sie wykrecic na ponad 500KM samym programem. Napewno gdyby takie 40i było dostepne od poczatku to nie dopłacalbym do M50d.

Opublikowano
Co tu się jarać osiągami G05 w moim przypadku 30d. W normalnym trybie około 8s do setki :lol: :lol: oczywiście , było 6,5 ale z tarpaniem i wszystkimi trybami , poruszacie się tak na co dzień ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M60i ma ma nowy silnik S68 ten sam co X5M to też istotna zmiana. Ekran wygląda zdecydowanie gorzej mogli to lepiej rozwiązać ale wnętrze jest nowocześniejsze. Poprzednik ma już kilka lat i czuć to jak się wsiada.
Opublikowano
Tez wolę przedliftową organizacje wnetrza z fizycznymi przyciskami. Całościowo jednak zaczyna to wygladac staro. Biorac pod uwage wzrost osiagow 40i i rewolucyjne w stosunku do 45e parametry wersji 50e to jednak polift to tak troche jak nowy model. Dokładajac do tego parametry finansowe, mam na mysli dużą utrate wartosci egzemplarzy pre lci to musialbym dostac naprawde duży rabat żeby iść w stare.

Utratę wartości pre lci zweryfikuje rynek dopiero za jakiś czas. Uczucia są mieszane i niektórzy uciekali się do tego, aby za wszelką cenę zamówić pre lci. Za kilka lat może być podobnie, jeśli ktoś będzie wybierał z pośród używanych roczników 2023. Co do nowych silników benzynowych racja, zmiany na plus. Minus jest taki, że na ten moment mają one większą utratę wartości i są trudniej zbywalne niż ON.

Opublikowano
Uczucia są mieszane i niektórzy uciekali się do tego, aby za wszelką cenę zamówić pre lci. Za kilka lat może być podobnie, jeśli ktoś będzie wybierał z pośród używanych roczników 2023.

Nie ma co się łudzić.

To nie jest pierwzszy lifting, który niby zepsuł wygląd auta, a potem okazywało się, że takie auto dużo mniej się starzeje i ludzie zabijają się, żeby dołożyć parę groszy, żeby mieć po lifcie.

Jedynie właściciele schodzącego modelu zawsze są najbardziej zbulwersowani, ale nie ma co się denerwować, taka jest kolej rzeczy.

Ogólnie, tak działa ludzki umysł, że coś na początku może nam się nie podobać, ale potem pod wpływem przyzwyczajenia i różnych bodźców, po czasie może się okazać, że takie auto nam wręcz się podoba (niektórzy mówią, że się "opatrzył").

Tutaj nie ma wcale dużych zmian, chcieli nawiązać do e70, tył się prawie nie zmienił, a te ekrany z cieniutkimi ramkami w środku to jedno z lepszych rozwiązań. Świetnie się komponuje z minimalistyczną deską. Słabe są trochę zegary, mnie strasznie denerwuje, że jak chcemy widzieć obroty, a nie % mocy, to wtedy cyfrowy prędkościomierz "schodzi" z widoku, to znaczy wychodzi na zewnątrz tych łuków. Strasznie to psuje czytelność. Ale z drugiej strony, poprzednie zegary też były kiepskawe, więc chociaż, wymienili na bardziej kolorowe. No i wyświetlanie map z telefonu to gigantyczny plus.

Opublikowano
Uczucia są mieszane i niektórzy uciekali się do tego, aby za wszelką cenę zamówić pre lci. Za kilka lat może być podobnie, jeśli ktoś będzie wybierał z pośród używanych roczników 2023.

Nie ma co się łudzić.

To nie jest pierwzszy lifting, który niby zepsuł wygląd auta, a potem okazywało się, że takie auto dużo mniej się starzeje i ludzie zabijają się, żeby dołożyć parę groszy, żeby mieć po lifcie.

Jedynie właściciele schodzącego modelu zawsze są najbardziej zbulwersowani, ale nie ma co się denerwować, taka jest kolej rzeczy.

Ogólnie, tak działa ludzki umysł, że coś na początku może nam się nie podobać, ale potem pod wpływem przyzwyczajenia i różnych bodźców, po czasie może się okazać, że takie auto nam wręcz się podoba (niektórzy mówią, że się "opatrzył").

Tutaj nie ma wcale dużych zmian, chcieli nawiązać do e70, tył się prawie nie zmienił, a te ekrany z cieniutkimi ramkami w środku to jedno z lepszych rozwiązań. Świetnie się komponuje z minimalistyczną deską. Słabe są trochę zegary, mnie strasznie denerwuje, że jak chcemy widzieć obroty, a nie % mocy, to wtedy cyfrowy prędkościomierz "schodzi" z widoku, to znaczy wychodzi na zewnątrz tych łuków. Strasznie to psuje czytelność. Ale z drugiej strony, poprzednie zegary też były kiepskawe, więc chociaż, wymienili na bardziej kolorowe. No i wyświetlanie map z telefonu to gigantyczny plus.

 

Porównując zmiany w innych modelach, wcześniejszych, to powiedziałbym, że są duże. Porównaj lift w obecnej X3/X4, czy w poprzedniej serii 4. Tam zmieniał się system, a tu zmienia się system i wygląd. Mowa o wnętrzu. BMW odchodzi od swojego konserwatyzmu i podąża za tłumem swoich konkurentów. Przypomina mi to tablety Mercedesa, z których powoli się wycofują. Wygląd zewnętrzny to gusta guściki. Bliżej mi do X6, a tam wyraźne zmiany nastąpiły z przodu pojazdu, które na zdjęciach podobają mi się mniej. Szczególnie, gdy mowa o wersji ze światłami laserowymi.

Opublikowano

Na zagranicznej Facebook-owej grupie BMW X5/X6 czy zagranicznym forum BMW, odczucia są bardziej negatywne niż na polskim forum. Klienci z USA dodają już zdjęcia z pierwszych odbiorów. Przewijają się ciągle te same tematy - brak dotychczasowego lewarka zmiany biegów, brak fizycznych przycisków klimatyzacji, tablety, czarna połać na zderzaku przednim, reflektory przednie i tylne. Odnoszę wrażenie, że zmiany nie są dla tych osób, które mają już obecny model. Zmiany są dla osób, które nie zdecydowały się na zakup pre lci. :D

Czyli dla nowej bazy klientów.

Opublikowano
Uczucia są mieszane i niektórzy uciekali się do tego, aby za wszelką cenę zamówić pre lci. Za kilka lat może być podobnie, jeśli ktoś będzie wybierał z pośród używanych roczników 2023.

Nie ma co się łudzić.

To nie jest pierwzszy lifting, który niby zepsuł wygląd auta, a potem okazywało się, że takie auto dużo mniej się starzeje i ludzie zabijają się, żeby dołożyć parę groszy, żeby mieć po lifcie.

Jedynie właściciele schodzącego modelu zawsze są najbardziej zbulwersowani, ale nie ma co się denerwować, taka jest kolej rzeczy.

Ogólnie, tak działa ludzki umysł, że coś na początku może nam się nie podobać, ale potem pod wpływem przyzwyczajenia i różnych bodźców, po czasie może się okazać, że takie auto nam wręcz się podoba (niektórzy mówią, że się "opatrzył").

Masz rację w 3/4 przypadków, ale to nie działa zawsze. Ja np. teraz miałem X5 kupować dla kierowniczki, ale ostatecznie stanęło na lepiej wyposażonej X3 M40d, bo X5 musiało by być bazowe. Tym niemniej w tej chwili gdybym brał X5 to bym szukał czegoś stockowego pre-LCI, bo na zewnątrz jeden kit, ale wnętrzne LCI to nie tylko krok wstecz wizualnie, ale i funkcjonalnie. Nie każde nowsze auto było lepsze, pamiętam jak wśród rodziny i znajomych siedziałem w kilku generacjach Civiców i UFO było lepsze od następcy i to na podstawie tego co sam sprawdzałem, a nie widziałem w internecie. Tak samo teraz jest z Golfem 8, gorszym od 7. W BMW też tak bywa - nowe 7er oraz M2, w internecie wyglądają tragicznie, a na żywo wbrew niektórym komentarzom w sieci, jest tak samo koszmarnie.


Żeby było śmieszniej, ja sobie obserwuje E65/E66, zawsze mnie to auto pociągało jakoś dziwnie, ale w tej chwili na 90% brałbym pre-LCI, bo jest symbolem Bangla i wg mnie będzie mieć większą wartość finalnie, kiedy ludzie przestaną patrzeć na to z punktu widzenia daily cara.


A ze znanych przypadków jeszcze każdemu, to VW Garbus - im nowszy tym brzydszy i gorszy i mniej warty. I tak przez kilka generacji !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z każdym liftingiem jest podobnie. Tak jak ktos pisał wyżej zwykle dotychczasowi własciciele pre lci mowia ze brzydkie i gorsze. Ten lifting jest spory bo i techniczny i z wygladu tak na zewnatrz jak i w środku. Nie dziwi wiec ze emocje sa wieksze niz zazwyczaj.

Nasze bryki zaczely wyglądać jednak staro i to jest fakt.

Bedac jednak kupujacym takie 40i zdecydowanie zamieniłbym przyciski od temperatury na dodatkowe 50KM :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zagranicznej Facebook-owej grupie BMW X5/X6 czy zagranicznym forum BMW, odczucia są bardziej negatywne niż na polskim forum. Klienci z USA dodają już zdjęcia z pierwszych odbiorów. Przewijają się ciągle te same tematy - brak dotychczasowego lewarka zmiany biegów, brak fizycznych przycisków klimatyzacji, tablety, czarna połać na zderzaku przednim, reflektory przednie i tylne. Odnoszę wrażenie, że zmiany nie są dla tych osób, które mają już obecny model. Zmiany są dla osób, które nie zdecydowały się na zakup pre lci. :D

Czyli dla nowej bazy klientów.

Mym pre lci i zamowione lci więc nie ma reguły.

Jak ktoś 3 czy 4 lata jeździ pre lci to chce czegoś innego.

Szczerze w G20 byłem największym krytykiem liftu. Tablet nadal mi się nie podoba (mam w m3) ale jak widzę G20 lci na ulicy to mimo brzydkich detali wygląda duże bardziej świeżo od przedlifta i mi się podoba. Z G05 jest to samo jest tego dużo na ulicach i już się mocno opatrzyły bo 25d było w cenie X3. Lift nie ma 25d więc będzie tego dużo mniej dla mnie to duży plus.

Opublikowano

Ja znów wcześniej nie miałem żadnego BMW.


Jak zobaczyłem przecieki o wnętrzu, to szybko zacząłem szukać 45e u kogoś na placu - ale brakło. Było ciężko nawet z demówkami. Więc zaczęła się pogoń w poszukiwaniu dealera, który jeszcze może zamówić - slot i kwota.


W międzyczasie widziałem nowe wyświetlacze w 3-ce i już się tylko upewniłem, że ani większy zasięg, ani względnie ładne zmiany na zewnątrz mnie nie przekonują. Decyzja się utwierdziła, przyklepuję zamówienie na 45e.

Opublikowano

tak jak ktoś napisał - kwestia tego czy wygląd się podoba czy nie to jest sprawa indywidualna. (wiem truizm).

Mi się np. nowy system na poziomie zegarów nie podoba, stary jest bardziej przejrzysty, ale to nie jest wystarczający problem dla mnie zeby wybrać starą wersję. Może gdyby nie było wzrostu w osiagach hybrydy...


i taka anegdoda pamietam rok 2002 jak wyszedł mercedes e klasa, ooo jaki był szum "to już nie te mercedesy co kiedys" bla bla bla. Dzisiaj uznawany za youngtimera, a kupno tego auta w dobrym stanie w wersji e53 albo e63 graniczy z cudem i trzeba konkretny pieniądz położyć. Zresztą to samo było z bmw 7 pierwszą od Bangla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.