Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W X5 to miejsca jest sporo, w X6 z tyłu co się dzieje to dopiero dramat. Zamówiłem bo te auto podoba mi się niesamowicie no ale ja 90% jeżdżę sam albo z małym dzieckiem z tyłu.
Opublikowano
Cayene to stary model i jest przed liftem, zobaczymy co będzie z cenami po. 3 procent rabatu na schodzący model to śmiech na sali, mnie się obiło ze dawali 8 ale to tylko zasłyszana płota, nic pewnego.

Stary model czyli co? :) Auto masz nowe z salonu. Porsche zmiany robi bardzo niewielkie, prawie jak Tesla :lol:

Rabatów nie dają, bo nie muszą nikomu wciskać tych aut. BMW woli świecić wysoką ceną, żeby się oddalić od VW/Skody, a w praktyce potem wychodzą cenowo podobnie wszyscy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmiany nie będą takie drobne. Mocno Przebudowany zawias (2 chamber zamiast 3 chamber), silnik v8 zamiast v6 w cayenne s, sporo wieksza bateria w wersji hybrydowej, trochę więcej koni, całkowicie inny środek (Ala taycan), zewnątrz światła z taycana, na zewnątrz rejestracja z klapy na zderzak wędruje tak jak jest teraz w coupé oraz taśma ledowa ma być inna ale jeszzcze nie,została nigdzie uchwycona.
Opublikowano

Zmiany podczas liftingu w Porsche zawsze są drobne. Już to widzę, jak zauważycie różnice w zawieszeniu :D

Zwykły chwyt marketingowy, bo coś muszą napisac.

Mnie polifitowy Cayenne całkiem obrzydł, po zajęciu miejsca w kilku Taycanach (design i jakość wykonania, pozostawia wiele że życzenia), Jak wiadomo deska będzie identyczna z Taycana.

Na zewnątrz ciężko się wypowiadać, bo produkcyjnego modelu nie widziałem.

Zamówiłem model przedliftowy, głównie przez wciąż piękny środek w skórach klubowych.

Po lifcie już tego nie będzie :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam nadzieje, ze jednak zawias utwardza w pneumatyce. Jak jeździłem cayenne 340km to jak wcisnąłem mocno gaz to widziałem niebo, jak hamulec to asfalt przedemna, tak bujalo, w trybie sport było lepiej ale tez do ideału brakowało
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cayenne wydaje się wewnątrz dużo mniejsze od X5. Jakością też nie urzeka tutaj bmw na prawdę jest wysoko w stosunku do całej grupy VW.

Obecne wnętrze cayenne bardzo mi się podoba ale brak guzików fizycznych w polifcie dla mnie skreśla to auto.

Opublikowano
Cayene to stary model i jest przed liftem, zobaczymy co będzie z cenami po. 3 procent rabatu na schodzący model to śmiech na sali, mnie się obiło ze dawali 8 ale to tylko zasłyszana płota, nic pewnego.

Stary model czyli co? :) Auto masz nowe z salonu. Porsche zmiany robi bardzo niewielkie, prawie jak Tesla :lol:

Rabatów nie dają, bo nie muszą nikomu wciskać tych aut. BMW woli świecić wysoką ceną, żeby się oddalić od VW/Skody, a w praktyce potem wychodzą cenowo podobnie wszyscy.

Tiguan skonfigurowany full opcja 230k, jeżeli Tiguan = X1 to może i tak, ale jeżeli Tiguan = X3 to X3 startuje chyba od 260k aktualnie. Konfiguaracja X3 = 360 - 10% rabat = 320 to prawie 100k różnicy.


Touareg z podobnym wyposażeniem jak X5 ok. 100k mniej wyjdzie.


Chyba, że Touareg to X7 to wtedy różnica w cenie większa...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cayenne wydaje się wewnątrz dużo mniejsze od X5. Jakością też nie urzeka tutaj bmw na prawdę jest wysoko w stosunku do całej grupy VW.

Obecne wnętrze cayenne bardzo mi się podoba ale brak guzików fizycznych w polifcie dla mnie skreśla to auto.

 

Muszę potestować Cayenne, bo porównuje tylko wizualnie i na papierze, ale wierze Sławomir ze zawieszenie ma fajne. Pytanie czy dopiero w GTS i wyżej czy już w podstawowej wersji lub przynajmniej S.


Natomiast co do wyglądu to środek podoba mi się bardziej w x5 preLCI, natomiast z każdym liftem/nowa wersja BMW dla mnie coraz brzydsze :-( wiec jak mi znudzi się X5, to może to być fajny kierunek, szczególnie ze v8 ma być już od Ski jak Słonik pisze.


Jedna rzecz przykuła moja uwagę co do jakości wykonania - w Cayenne roleta w bagażniku taka Skodziana trochę, bez finezji. Jednak elektryczna roleta z opcja elektrycznego chowania pod podłoga bardziej przystoi do tej klasy auta. No chyba ze oglądałem w salonie jakaś bazowa wersje. Ani użycie ani materiały nie zrobiły wrażenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W porsche to nawet dywaników w standardzie nie ma wiec może trzeba odklikac odpowiednia opcje. Z tymi dywanikami to się nawet sprzedawcy zapytałem czy jak zapomnę zaznaczyć opcje to mam sobie reklamówkę z biedronki na podłogę położyć :D
Opublikowano
Touareg z podobnym wyposażeniem jak X5 ok. 100k mniej wyjdzie.


Chyba, że Touareg to X7 to wtedy różnica w cenie większa...

Chyba? To piszesz czy zgadujesz? Tuareg jest od 340tys, X5 od 395tys, nie widzę 100k różnicy. Nie wiem jakie są faktyczne ceny transakcyjne, więc więcej nie mam co dodać.

 

Cayenne wydaje się wewnątrz dużo mniejsze od X5. Jakością też nie urzeka tutaj bmw na prawdę jest wysoko w stosunku do całej grupy VW.

Obecne wnętrze cayenne bardzo mi się podoba ale brak guzików fizycznych w polifcie dla mnie skreśla to auto.

Od wielu różnych osób słyszałem, w tym od podwykonawcy polskiego, że Audi jest jakościowo lepsze od VW i BMW.

Co do teoretyzowania o rozmiarze, dla mnie najśmieszniejsze było, jak się okazało mata bagażnikowa z mojego sprzedanego E71 pasuje do 10 lat młodszego Cayenne III. Tam w jednym miejscu gdzieś nie dochodzi jak należy, ale generalnie nikt na to uwagi nie zwraca i używam jej cały czas. Plus Cayenne ma te przesuwane fotele, to sporo pomagało mi np. jak pakowałem rowery do bagażnika.

Ja generalnie cały czas się przesiadam pomiędzy kilkoma BMW i Porsche w garażu i powiem szczerze, są plusy i minusy, ale "ultimate driving machine" jest tylko jedno - Porsche.


 

Muszę potestować Cayenne, bo porównuje tylko wizualnie i na papierze, ale wierze Sławomir ze zawieszenie ma fajne. Pytanie czy dopiero w GTS i wyżej czy już w podstawowej wersji lub przynajmniej S.

Cayenne nie musi być najlepszy dla każdego, może też nie zawsze atrakcyjna wersja wpasować się w budżet, ale wg mnie najlepiej samemu sprawdzić i chociaż mieć punkt odniesienia ;) Wiesz, gdybyś był w pobliżu Bielska, to zawsze mogę Ci pokazać co nieco.

Opublikowano
Touareg z podobnym wyposażeniem jak X5 ok. 100k mniej wyjdzie.

Od wielu różnych osób słyszałem, w tym od podwykonawcy polskiego, że Audi jest jakościowo lepsze od VW i BMW.

 


nie sprawdzałem dokładnie teraz ale parę lat temu między audi a4 a audi a6 ciężko było znaleźć jakościowe różnice, natomiast pomiędzy bmw serii 3 a bmw serii 5 była przepaść jakościwo w wykończeniu.


jednocześnie audi a6 było gorzej wykonane niż bmw 5. Miałem okazje siedzieć w obu na targach i czuć było różnice. Nie wiem jak jest teraz.

Opublikowano
Audi lepiej wykonane od BMW? No tego jeszcze nie grali. Bywało może tak lekko kiedyś kiedyś ale teraz Audi to szmelc i tyle.

tak też uważam :) chodziło mi o to, że nie było czuć zbytnio różnicy w jakości wykonania pomiędzy a4 a a6, natomiast pomiedzy bmw 3 a bmw 5 była gigantyczna. Aczkolwiek suma sumarum bmw 5 była lepiej wykonane niż a6.



Inna sprawa, żę audi nie jest na poziomie premium bmw i mercedesa. Nie oszukujmy się, jest pół stopnia niżej:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Audi 15-20lat temu wykonaniem wnętrza przebijało mocno i bmw i mercedesa ale te czasy są już za nami.

Przez wiele lat w modelach takich jak rs6 nie można było nawet zamowić obszycia deski skórą.

Później deska w skórze była opcją ale boczki itd były już plastikowe.

Top wykonanie to A8 D3 i D4 potem duży spadek.

Obecnie BMW jest nr1 MB nr 2 a Audi gdzieś dalekie 3 z plastikiem i tabletami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do teoretyzowania o rozmiarze, dla mnie najśmieszniejsze było, jak się okazało mata bagażnikowa z mojego sprzedanego E71 pasuje do 10 lat młodszego Cayenne III. Tam w jednym miejscu gdzieś nie dochodzi jak należy, ale generalnie nikt na to uwagi nie zwraca i używam jej cały czas. Plus Cayenne ma te przesuwane fotele, to sporo pomagało mi np. jak pakowałem rowery do bagażnika.

Ja generalnie cały czas się przesiadam pomiędzy kilkoma BMW i Porsche w garażu i powiem szczerze, są plusy i minusy, ale "ultimate driving machine" jest tylko jedno - Porsche.


 

Muszę potestować Cayenne, bo porównuje tylko wizualnie i na papierze, ale wierze Sławomir ze zawieszenie ma fajne. Pytanie czy dopiero w GTS i wyżej czy już w podstawowej wersji lub przynajmniej S.

Cayenne nie musi być najlepszy dla każdego, może też nie zawsze atrakcyjna wersja wpasować się w budżet, ale wg mnie najlepiej samemu sprawdzić i chociaż mieć punkt odniesienia ;) Wiesz, gdybyś był w pobliżu Bielska, to zawsze mogę Ci pokazać co nieco.

 

Zainspirowałeś mnie już w innym wątku pt „co po BMW” żeby potestować różne wersje Porsche i to mam już w planach u lokalnych dealerów. W okolicach Bielska rzadko bywam, ale może kiedyś będzie okazja!


A jak z kolejna generacja x5 zrobią to co i7, to faktycznie Cayenne będzie najrozsądniejsza alternatywa. Znam fana Porsche (ma ich kilka), ale suvami jeździ innych marek. Na pytanie dlaczego nie Cayenne, mówi ze trochę za ciasne i dla niego Porsche jest tylko jedno - 911.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@BMFun szczerze mowiac to jestem bardzo ciekawy twoich wrazen po testach.
Opublikowano
Audi 15-20lat temu wykonaniem wnętrza przebijało mocno i bmw i mercedesa ale te czasy są już za nami.

Przez wiele lat w modelach takich jak rs6 nie można było nawet zamowić obszycia deski skórą.

Później deska w skórze była opcją ale boczki itd były już plastikowe.

Top wykonanie to A8 D3 i D4 potem duży spadek.

Obecnie BMW jest nr1 MB nr 2 a Audi gdzieś dalekie 3 z plastikiem i tabletami.

 

Jakoś tak od czasu wprowadzenia 3 ekranów jakość w Audi spadła o całe piętro. Jak oglądałem konkurencję na początku roku przed zamówieniem X6 to pobyt w Q8 w środku dostarczał emocji identycznych jak w Skoda Octavia. O ile nowy tablet w BMW narazie bardziej odrzuca niż przyciąga to jednak całościowo zrobiła się znaczna różnica w jakości na korzyść BMW. Czuć to od pierwszego kontaktu i Audi odrzuciłem po minucie pomimo że byłem otwarty i na tą markę bo kiedyś dostałem q5 na kilka dni i bardzo spodobały mi się odczucia z samej jazdy. Auto było niezwykle posłuszne i pierwszy raz było jak w reklamie gdzie współgrało z kierowcą. Ale to było 5-6 lat temu.

A jak wsiadłem do Cayenne to od razu czuć różnicę w stosunku do BMW tylko że w górę. Wystraszył mnie serwis + cena dodatków bo nie chciałem biedy i interesował by mnie jedynie polift więc trzeba liczyć 100k wyżej minimum z dodatkami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie cayenne to solidny zawodnik i na pewno g orozwaze przed ostateczna decyzja ale na pewno nie ze standardowym silnikiem ktory jest rozczarowujacy. Uwazam, ze hybryda jezdzi duzo lepiej (jest bardziej dynamiczna) a cena koncowa jest niemalze przynajmniej taka byla jak konfigurowalem identyczna (przez roznice w akcyzie dodatki sa tansze w hybrydzie).
Opublikowano
We wszystkich zapowiedziach/pokazach X5 lci było info, że jest 40i, 60i , 50e i dojdzie po wakacjach 40d. 25d ma już nie być
Opublikowano
We wszystkich zapowiedziach/pokazach X5 lci było info, że jest 40i, 60i , 50e i dojdzie po wakacjach 40d. 25d ma już nie być

 

Bardzo dziękuję za potwierdzenie, to nie ma co czekać, trzeba robić przelew. :D

Opublikowano
Touareg z podobnym wyposażeniem jak X5 ok. 100k mniej wyjdzie.


Chyba, że Touareg to X7 to wtedy różnica w cenie większa...

Chyba? To piszesz czy zgadujesz? Tuareg jest od 340tys, X5 od 395tys, nie widzę 100k różnicy. Nie wiem jakie są faktyczne ceny transakcyjne, więc więcej nie mam co dodać.

Masz rację, sprawdziłem i jak wezmę Touarega z przybliżonym silnikiem do X5 40i tj. Touareg 3.0 V6 TFSI eHybrid, to Touareg startuje od 394tys...

Opublikowano

Mi tez kiedyś tak się wydawało i się bałem x5m, wiec zamówiłem m50i którym jeździłem prawie rok, ale teraz widzę ze niepotrzebnie. Auto fajniej brzmi, lepiej wyglada, ma pewniejsze hamulce, pewniejsze zawieszenie. Nie czuje żebym coś tracił na codzień jeśli chodzi o komfort, wręcz dla mnie jest bardziej przyjemne sztywniejsze wybieranie nierówności i nie jest to w żaden sposób uciążliwe. Swoje 3 grosze może dorzucić BigCactus, który tez przesiadł się z cywilnej x5 i nigdy nie słyszałem żeby narzekał na auto :-)


Polecam wybrać się kiedyś na jazdę testową, tak żeby sobie wyrobić zdanie po prostu. Są dealerzy w PL którzy maja to auto. Ja po jeździe testowej wiedziałem że to jest to. Autem na tor nie planuje jeździć, nie chce mieć dużo samochodów, a to auto daje sporą namiastkę M pozwalając cieszyć się każdym odpaleniem silnika i wydechu, który brzmi nieporównywalnie lepiej niż w m50i

 

Narzekal?? Auto jest genialne i w cenie poniżej 600k w jakiej udało mi się je kupić uważam ze relacja ceny do frajdy z jazdy jest :cool2:


Dla mnie to typowy daily car i mam już ponad 60k km. Jest sztywny i… taki musi być i mi to odpowiada a mojej rodzinie kompletnie to nie przeszkadza a dzięki temu auto świetnie się prowadzi i jest przewidywalne. Mocy jest na tyle dużo, źe wyjezdzajac ostro tym samochodem z ronda czy wjeżdżając na autostradę można nieświadomie uslizgnac koła - czuć w tym samochodzie prawdziwe M i inżynierowie włożyli sporo pracy, żeby tak było. To nie jest ‚mocniejsze M50i’.


Tak jak napisał BMFun polecam jazdę próbną - ja po X5 40i byłem w szoku jak bardzo różni sie prowadzenie niby tego samego samochodu. Czytając testy jakie to jest niby mega twarde trochę sie obawiałem (jak osoby tu na forum), ale kompletnie niepotrzebnie. Aktualnie jeżdżę głównie w ustawieniu zawieszenia sport czyli środkowym. To tez coś mówi, ze nie ma dramatu.

Opublikowano
A ja mam pytanie o rabat jaki można otrzymać, dostałem teraz 11% i się zastanawiam czy wracać do X czy kupic lexusa RX, dopiero sprzedałem X5 i chwilowo kupiłem C klase ( ale to auto jest dla żony) , jak ktoś ma wiedzę o rabatach będę wdzięczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.