Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W X6 pakiet M jest w cenie. Z tego co wychaczyłem wstępnie to nie tylko to. Rozwiń opis i zobaczysz szczegóły. Ta podwyżka dzięki temu aż tak nie boli. Dopiero będę rozkminiał ten konfigurator bo czasu nie było za wiele.

PS. Rabaty nie są ustalone

Opublikowano
rabaty są, ok 10% mi dzisiaj dają na X6 LCI, no ale mam mieszane uczucia co do przodu X6 LCI (stracił duuużo na agresywności)
Opublikowano
To nie jest tak źle jak się obawiałem. Myślałem że wyjadą z 5%. Ponoć BMW ma jakieś mocno promocyjne finansowanie teraz bo gorzej ze sprzedażą, prawda to? Ktoś coś?
Opublikowano
Ponoć BMW ma jakieś mocno promocyjne finansowanie teraz bo gorzej ze sprzedażą, prawda to? Ktoś coś?

 

Mi wyszło 100,2% przy 45% wpłaty i 3 latach.

Opublikowano
Ponoć BMW ma jakieś mocno promocyjne finansowanie teraz bo gorzej ze sprzedażą, prawda to? Ktoś coś?

 

Mi wyszło 100,2% przy 45% wpłaty i 3 latach.

 

Bardzo dobre warunki, gratuluję :)

Jakiś rabat do tego się udało wynegocjować?

To jest klasyczny leasing czy Comfort lease?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak ale to promo finansowanie dotyczylo starego modelu. Slabe rabaty skompensowali promo leasingiem. W przypadku nowego moze go juz nie byc. Trzeba dopytac.
Opublikowano
Cayenne coupe jak możesz to bez porównania. To mój następny cel po X6. Narazie te ok 100k różnicy to jednak trochę za dużo(wchodzi lift za moment i trzeba parę opcji też dobrać). Obawiam się też serwisu u nich bo nie widziałem pakietów. Z X6 w obecnej sytuacji czuje się pewniej, może kiedyś.

 

W Porsche nie masz pakietów serwisowych. Cena pierwszwgo przeglądu dla samochodów z silnikiem v6. to ok 3,5k, drugi duży to 10k, bo dodatkowo wymieniają świece i olej w skrzyni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W bmw tez już nie ma przeglądów w cenie a service inclusive tez tani nie jest. Te 13 za 2 przeglądy nie robi już tak dużej różnicy jak kiedyś, zakładając ze częstotliwość jest podobna jak w bmw czyli 30tys lub ci 2 lata. Ja mimo wszystko zaczekam na fl cayenne i wtedy porównam 1:1.
Opublikowano

Ja napisałem, że w Porsche nie ma pakietów, a w BMW pakiety serwisowe są. Ale nie napisałem, że są one w cenie pojazdu.

W Cayenne zmiana będzie kosmetyczna, jak to było w przypadku Panamery.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie do końca kosmetyczna, dosyć mocno przebudowane auto. Info jest już na sieci. Środek całkowicie inny Ala taycan, silniki maja mieć wieksza moc, hybryda 2 razy większy zasięg plus silnik elektryczny 50KM więcej. Cayene s na mieć v8 pod maska.
Opublikowano

Akurat jeśli chodzi o Cayenne, to warto zamówić pre LCI. Raz, bo taniej. Dwa, bo dostaniemy wciąż piękna, klasyczna deskę rozdzielczą, z lewarkiem (co dzisiaj nie jest jak widać oczywiste).

W LCI będzie wnętrze takie samo jak w Taycanie :cry2:

Zmiany na zewnątrz beda natomiast minimalne (praktycznie nie do odróżnienia, jak w Panamerze LCI).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zawnatrz w klasycznym cayenne tablica reiestracyjna wedruje z tylnej klapy na zderzak, będzie to widoczne z daleka. Z przodu zmienia się tez prawdopodobnie design świateł na Ala taycan, to tez się będzie w oczy rzucało. Cayenne przed fl już nie zamówisz, jedynie jakieś pojedyncze sztuki z usztywniona konfiguracja można dostać.
Opublikowano
Ja również czekałem na premiere z zamiarem zamówienia X6. No ale patrząc na ten nowy przód, już nie jestem taki przekonany.

Ten duży czarny plastikowy element na środku zderzaka + małe lateralne pionowe wloty, poskromiły poprzedni agresywny wygląd X6.

Jak dla mnie przód wygląda na zdjęciach o wiele gorzej od pre LCI.

Coraz bardziej chodzi mi po głowie Cayenne :roll:

Hehehe, dlatego założyłem temat o tym ;) Ja mam w domu Cayenne i jak porównałem do X6 ze 2 lata temu to było rozczarowanie. X6 wizualnie nie kwestionuje, ja mam sentyment bo to moje pierwsze nowe BMW kilkanaście lat temu było, ale właściwości jezdne nowego modelu to absolutna tragedia była w porównaniu z Porsche, a stawiałem Turbo do X6M.


A jak teraz patrzę na LCI to jest takie wielkie "meh". Gdzieniegdzie lepiej, gdzieniegdzie gorzej, ogólnie nie jest na plus, typowo w aktualnym stylu BMW. Te nowe światła które pogarszają z każdym modelem od paru lat wyglądają pod niektórymi kątami nawet spoko, ale ogólnie to mi przypomina serię 2 FWD.


No a będe musiał chyba na to patrzeć, bo zapowiada się, że zamawiać będę do firmy w ramach premii pracownikowi w połowie roku.

Opublikowano

Proszę Cię, miejsce mocowania tablicy z tyłu, czy minimalna zmiana ułożenia soczewek w lampach, uważasz za rzucające się w oczy zmiany? :D

Nazwałbym to mikro kosmetyką. Zresztą Porsche zrobiło taki właśnie mikro-lift zewnętrzny w Panamerze- naprawdę trzeba się wpatrzeć, ażeby odróżnić je od siebie.

Co do zamówienia, to można jeszcze zamawiać i właśnie chyba to zrobię, bo nie mogę przetrawić nowej facjaty X6.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Slawomir przy tych nowych cenach, jesli uważasz ze jest gorszy od Porsche to rozważ aktualna wersje platinum. Jest ona już w standardzie sporo wyposażona, trochę dołożysz i wyjdzie na pewno nie drozej a hyc kozę taniej jak bmw :D


Z tym zamówieniem to nie wiem, dzisiaj dzwoniłem do salonu podpytać o lifting przy okazji zapytałem o platinum i sprzedawca mi powiedział ze tylko to co salon już zamówił umieszczę nie sprzedał ale konfiguracja jest sztywna. Może sam nie wiedział i poleciał w bambuko. Co do tej tablicy jak ja już wiem, ze po fl będzie niżej to rozpoznam cayenne po fl z prawie kilometra :D co do panamera masz oczywiście racje, nie do odróżnienia :D

Opublikowano
W standardzie mamy teraz np. M pakiet, jakiś tempomat, podgrzewanie foteli, audio HiFi, automatyczna klapa tylna. W tym kontekście jak już rano pisałem podwyżka nie boli aż tak bardzo. Cos tam za to dali. A dizelek ma prawie 300KM.
Opublikowano
W standardzie mamy teraz np. M pakiet, jakiś tempomat, podgrzewanie foteli, audio HiFi, automatyczna klapa tylna. W tym kontekście jak już rano pisałem podwyżka nie boli aż tak bardzo. Cos tam za to dali. A dizelek ma prawie 300KM.

 

Mega słabe, że najmocniejszy diesel teraz to tylko 298 KM.


Cayenne Platinium dało się korzystnie kupić jesienią. Jak nie jestem fanem SUVów, tak teraz byłem otwarty, by przynajmniej rozważyć nowe opcje… tylko co z tego, skoro Porsche ma tylko benzynowe silniki w ofercie :shock:

Opublikowano
W standardzie mamy teraz np. M pakiet, jakiś tempomat, podgrzewanie foteli, audio HiFi, automatyczna klapa tylna. W tym kontekście jak już rano pisałem podwyżka nie boli aż tak bardzo. Cos tam za to dali. A dizelek ma prawie 300KM.

 

Mega słabe, że najmocniejszy diesel teraz to tylko 298 KM.


Cayenne Platinium dało się korzystnie kupić jesienią. Jak nie jestem fanem SUVów, tak teraz byłem otwarty, by przynajmniej rozważyć nowe opcje… tylko co z tego, skoro Porsche ma tylko benzynowe silniki w ofercie :shock:

No to jest akurat plus, przynajmniej nie kupują tego Janusze tankujący u siebie na wsi traktory, kombajny i beemki z jednego zbiornika :lol:

Ja u siebie mam w Cayenne V8 a i tak robię 700-800km na baku w trasie. Szkoda, że teoretycy forumowi tego nigdy nie policzyli/sprawdzili, że diesel bardzo niewiele daje. Przecież z V6 to w ogóle musi być spalanie rewelacyjne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomy jest zainteresowany x5 w dieslu i z tego co mi mówił to 40d pojawi się w ofercie ale kilka miesięcy później. Podobnie chyba było jak wchodziła nowa x5. 40d wszedł do oferty z kilku miesięcznym opóźnieniem.


Kolego co masz na myśli,ze cayenne dało się korzystnie kupić jesienią? Jakieś konkrety? Może to być przydatne w ewentualnych negocjacjach :D

Opublikowano
Trzeba się cieszyć że podnoszą moc a nie narzekać. 40D pewnie będzie, luzik

 

Przypuszczam, że ten 30d może być jednak zamiast 40d. Wtedy będzie jednak obniżenie mocy.


Zobacz G70 - 740d ma łącznie 299 KM mocy systemowej przy 286 KM z silnika spalinowego. Mam wątpliwości, czy wprowadzą 40d 352 KM z X7. To tylko lifting, nie całkiem nowy model. Na co mieliby czekać?

Opublikowano
Zespół silników w 30d LCI ma taką samą moc jak wcześniejsze 30d mhev. Z tą różnicą, że przed liftem BMW nie podawało danych silniczka elektrycznego.
Opublikowano
W standardzie mamy teraz np. M pakiet, jakiś tempomat, podgrzewanie foteli, audio HiFi, automatyczna klapa tylna. W tym kontekście jak już rano pisałem podwyżka nie boli aż tak bardzo. Cos tam za to dali. A dizelek ma prawie 300KM.

 

Mega słabe, że najmocniejszy diesel teraz to tylko 298 KM.


Cayenne Platinium dało się korzystnie kupić jesienią. Jak nie jestem fanem SUVów, tak teraz byłem otwarty, by przynajmniej rozważyć nowe opcje… tylko co z tego, skoro Porsche ma tylko benzynowe silniki w ofercie :shock:

No to jest akurat plus, przynajmniej nie kupują tego Janusze tankujący u siebie na wsi traktory, kombajny i beemki z jednego zbiornika :lol:

Ja u siebie mam w Cayenne V8 a i tak robię 700-800km na baku w trasie. Szkoda, że teoretycy forumowi tego nigdy nie policzyli/sprawdzili, że diesel bardzo niewiele daje. Przecież z V6 to w ogóle musi być spalanie rewelacyjne.

 

Jak dla mnie jednak spory minus, bo auto wypadło z rozważania :wink: a rolnikom zostaje Porsche poprzedniej generacji. Trochę pewnie im będzie smutno, że modnego „Cupe-SUW” nie było w dieslu.


Miałem jakieś w miarę mocne benzyny (ale bez hardkoru), dlatego doceniam jak dużo ten diesel daje. W aucie nie-torowym diesel ma imho więcej zalet od benzyny. Chyba, że ktoś szuka budżetowego auta, wtedy faktycznie wolnossące benzynowe 1,6 to najlepszy adres.


700-800 km w trasie na baku w SUVie V8? Srogo :lol: to dieselek w niższym aucie faktycznie mi tyle nie zrobi. Chyba, że bym się torturował :8)


Nie jeździłem Cayenne V8 żadnej generacji, ale czymś chodzącym w tej lidze mocy się zdarzyło. Nie przypuszczam, żeby Porsche produkowało paliwo w trakcie jazdy, tego chyba jeszcze nie potrafią. Jestem pewny, że zbliżenie się do 20 litrów w tym aucie wymagałoby bardzo dużo dobrej woli i generalnie pilnowania się.

Opublikowano
Nie jeździłem Cayenne V8 żadnej generacji, ale czymś chodzącym w tej lidze mocy się zdarzyło. Nie przypuszczam, żeby Porsche produkowało paliwo w trakcie jazdy, tego chyba jeszcze nie potrafią. Jestem pewny, że zbliżenie się do 20 litrów w tym aucie wymagałoby bardzo dużo dobrej woli i generalnie pilnowania się.

"Nie jeździłem, ale się wypowiem" :lol:


Żeby się podnieść spalanie do 20l/100 wystarczy szybko i gwałtownie jeździć, nie trzeba się pilnować. Przy normalnym użytkowaniu bliżej 14-16. A na trasie 9l jak oszczędzasz, 12l jak jedziesz normalnie (130-160kmh). Bak powiększony to 90l. I podobne wyniki osiągniesz w większości mocnych benzyn, mi M760 pali w sumie tyle samo (silnik większy, ale opór mniejszy).


No ale jak się jest forumowym teoretykiem, a auta się ogląda na youtube, to się potem pierdzieli na forum jak to dyzelek jest fajny i oszczędny.


Oczywiście, jak ktoś katuje jakieś M5 to spalanie ma 40l/100 albo więcej, potem się tym chwali tu i ówdzie i legendy rosną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.